ملیساملیسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ملیسا ؛ هدیه آسمانی

دخترم، ملیسای بابا، از وقتی که پا به این دنیای خاکی گذاشتی، شروع به نوشتن کردم، نوشتم از عشق پدری که عاشقانه دخارش رو دوست داشت. بمونی یرام با

چهارسال و سه ماه و بیست و شش روز نماد محبت تو خونمونه

سلام دختر نازنینم .الان که دارم این متن رو می نویسم خدا شما نازنین دخترم رو چهار سال و سه ماه و بیست و شش روزه که به ما داده . محبتخدا رو شکر . ایشالله خدا به همه خانواده ها فرزند صالح و سالم عطا کنه . بالاخره امروز وقت کردم تا بیام برات بنویسم . خوب بابا جون بزار ببینم از چه موضوعاتی باید برات بنویسم ؟ خوب اول از همه اینکه امروز مامان امتحان آخر این ترمش رو داد و خدا رو شکر تمام نمره هاش ایشاله بالای هفده میشه . خودش که علاقه نداره اما من دارم تشویقش می کنم تا با اخذ معدل بالای هفده برای بدون آزمون دکتری حسابداری شرکت کنه . الهی فدات شم . ببخشید بابا اگر یه برهه از درس خوندن من و حالا هم درس خوندن مامان باعث میشه تو این چند ساعتی هم که تو خونه هستیم نتونیم سیر باهات بازی کنیم . الهی قربونت برم که تو هم دختر نازنین و ما رو درک می کنی و بی سر و صدا خاله بازی می کنی .

دیگه برات بگم که منم به لطف خدا هفته پیش رفتم مصاحبه و خدا رو شکر قبول شدم . انشالله از ترم بعد تو دانشگاه آزاد کلیات حقوق تدریس می کنم ، البته من و مامان با هم یه کتاب نوشتیم به همین اسم . ایشالله داریم کارهای چاپش رو می کنیم . قسمتهای حقوقی رو من و قسمتهای مالی و حقوق تجارت رو مامان تهیه کرده .به هر حال دختر گلم اینا رو نوشتم تا بدونی ما هر چی تو زندگیمون داریم به برکت وجود تو نازنین و فداکاریهای پدر و مادرامونه .

خوب از خودت بگم دختر نازگلم . بابا جون نمبدونی ماشالله چه خانمی شدی ؟ یه حرفهایی می زنی که من شک می کنم تو چهار سالته؟الهی قربونت برم .مثلا پریا داشته درس می خونده ، رفتی بالا سرش گفتی : منم باید برم مدرسه سر در بیارم این(پریا) چی می خونه. قربونت برم الهی .

بابا جونم تو این چند ماهه یه دلیل مشغله کاری کمتر میام می نویسم و متاسفانه خاله ها و عموهایی که برای خوندن وبلاگت تشریف میارن ، کاهش پیدا کردند . ایشاله خودت که بزرگ شدی و تونستی وبلاگت رو ادامه بدی ، می دونم که این وبلاگ یکی از بهترین ها خواهد شد . چند تا عکس از این مدت برات می زارم دخترم . دوستت دارم.

ببخشید با تاخیره ، اما اینها عکسهای محرم سال 94 هستش

اینجا شما خودت رو تو برنامه عمو پورنگ می دونی و داری تشویق می کنی

ملی خانم و سی دی های کارتونش

 

پسندها (12)

نظرات (11)

مامان هانا
27 دی 94 0:47
سلام به به به این بابای خوش ذوق.معمولا باباها کمتر اهل وبلاگ نویسی هستن ولی خیلی خوشم اومد از این عشق و علاقه شما. ماشالا چه دختر عزیزو دوست داشتنی دارید.خدا براتون حفظش کنه.امیدوارم وقتی که برای خودش خانومی شد قدر این زحمت بابا رو بدونه که براش این همه خاطرات رو ثبت کردن
مامان رادان
27 دی 94 9:21
سلام ممنون از حظورتون در وب ما ماشالله دخملی خیلی ناز و خوشگلی دارین انشالله همیشه تنش سالم باشه و در پناه خدا . لینک شدید اگر مایل بودید مارو لینک کنید . موفق باشید
مامان آیلین
27 دی 94 10:50
سلام و خسته نباشید میگم به شما، بابای مهربون ملیسا خانم. دختر خیلی نازی دارید. خدا حفظش کنه
یک مادر تنها
27 دی 94 11:36
سلام چه دختر زیبایی. خدا حفظش کنه. مرسی که به وبلاگ پسر من هم سر زدین. لینک صفحتون رو توی وبلاگ گذاشتم البته با اجازه . اگه خواستید لینک وبلاگ پسر من رو هم اد کنید. ممنون
مامان آنیل
27 دی 94 12:19
سلام. وبلاگ خیلی زیبایی برای دخترتون طراحی کردین . خدا ملیسا جون رو حفظ کنه. مرسی که به وبلاگه آنیله من سر زدین. من لینک ملیسا جون رو اد کردم.
مامان علی جونی
27 دی 94 23:04
سلام ،سپاس که به وبلاگ علی جونی سرزدین ،وبلاگ زیبایی دارین وعکسای زیبایی وازهمه مهمتر دختر بسیار ناز و زیبا خدا حفظش کنه وزیر سایه ی شما و معصومین علیهم السلام بزرگ شه ملیسا جون
✿ ماMے jوטּ✿
28 دی 94 22:23
ســـــلام ممنوون بخاطر حضورتون دخترک نازی دارین ماشالـا خداوند حافظ ونگهدارش باشه وعاقبت بخیر بشه ایشالـا روزهای زیبای رو برای شما ،همسر عزیزتون ودخترک نازتون ارزومندم
محجوب بانو
30 دی 94 12:24
به به چه دختر خوشکلی انشالله خدا براتون حفظش کنه
کیان
5 بهمن 94 9:02
سلام ملیسا جون چقدر خوشحال شدم باهت آشنا شدم دست بابایی درد نکنه که برات این وبلاگ رو درست کرده تا خاطراتتو ثبت کنی . به بابایی بگو تند تند وبلاگتو آپدیت کنه ما هم بیام بهت سر میزنیم
آرتین جیگر دایی
1 اسفند 94 11:09
سلام خدا حفظش کنه و از این عشق و محبت و شما بسیار خوشم اومده موفق باشید
عاطفـه
7 تیر 95 20:16
(: