ملیساملیسا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

ملیسا ؛ هدیه آسمانی

دخترم، ملیسای بابا، از وقتی که پا به این دنیای خاکی گذاشتی، شروع به نوشتن کردم، نوشتم از عشق پدری که عاشقانه دخارش رو دوست داشت. بمونی یرام با

تحویل وبلاگ به دخترم ملیسا خانم ناز

سلام دخترم . الهی دورت بگردم امروز نوزدهم تیر ماه سال یک هزار و سیصدو نود و نه هستش. اولین روزی که بعنوان یک پدر شروع کردم به نوشتن این وبلاگ، سال 1390 بود و تو هنوز پات رو به این دنیا نزاشته بودی. اون روزا می گفتم میشه یه روزی بشه این وبلاگ رو بدم به دخترم و خودش بنویسه؟ و امروز اون روز فرا رسید بابا جوونم. با هم صحبت کردیم تا مدیریت این وبلاگ دست شما باشه و به ذوق و سلیقه خودت بنویسیش.

امیدوارم همونور که از سال 90 این نهضت رو شروع کردم تا نود سال دیگه تو ادامه بدیش و خاره سازی کنی با این وبلاگ. 

دخترم برای اینکه این دو سال خیلی وقت نکردم بیام اینجا بنویسم چند تا عکس از مناسبت ها و ... برات به یادگار می زارم. دوستت ارم دختر نه ساله و شیرین زبون خودم.

پسندها (3)

نظرات (0)