ملیساملیسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

ملیسا ؛ هدیه آسمانی

دخترم، ملیسای بابا، از وقتی که پا به این دنیای خاکی گذاشتی، شروع به نوشتن کردم، نوشتم از عشق پدری که عاشقانه دخارش رو دوست داشت. بمونی یرام با

سفر نامه ملی خانم در شیراز

سلام بابا جوونم الهی که فدات شم . مش ملی ما از تاریخ 15 تا 19 آبان به همراه خانواده محترمش جهت بازدید سرزمین آبا و اجدادی مامانی جوونش به شیراز عزیمت کرد. الهی فدات شم بابا هر کسی رو دیدی در وهله اول با لفظ زیبای دلام بهش سلام دادی . مخصوصا نینی کوچولوها . الهی قربونت برم با دیدن هر بچه ای کلی ذوق می کردی و انگار دنیا رو بهت دادن . الهی . ملیسا جوون تو این چند روز خیلی جاها رفتیم ، ارگ کریمخان ، تخت جمشید ، حمام کریمخان ، نقش رستم ، باغ ارم ،بازار وکیل ، شهر بازی های مجتمع های تجاری زیتون و ستاره فارس ، وای که چقدر ذوق کرده بودی . از بازی قطار دست بر نمی داشتی و آویزون قار می شدی تا مبادا تو رو ازش جدا نکنیم . خدا رو شکر که خنده و شادی تو نازنین رو دیدم . خدایا تو رو به بزرگی خودت قسم فقط چهره خندان و شاد فرشته کوچولوهات رو به والدینشون نشون بده . راستی بابا یه گلایه خیلی خیلی خیلی کوچولو هم ازت دارم ، هر وقت می رفتیم رستوران هتل شما حسابی بداخلاقی می کردی و لب به غذا نمی زدی . واقعا غذا بهمون نمی چسبید . انشاله که دیگه تو سفرهای بعدی این مشکل به وجود نمیاد دوستت دارم گل من . یه خاطره خوب و دوست داشتنی با من ، مامان ، بابایی ، مامانی و خاله شیما برات به یادگار موند . فقط جای خالی خاله شادی ، پریا ، آریا و عمو حمید هم کاملا احساس می شد . نازنین یگانه دخترم ، دوستت دارم با تو خوشیهای عالم صد چندان شیرین تر و زیباتر جلوه می کنه . دوستت دارم عشق بابا .

اولین هواپیما سواری ملیسا خانم

ملی خانم در شهر بازی مرکز خرید ستاره فارس و زیتون

ملی خانم در باغ ارم

ملی خانم در حیاط هتل

 

ملی خانم در تخت جمشید و دروازه قرآن شیراز

 

ملی خانم در آرامگاه حافظ شیرازی

 

ملی خانم در حمام کریمخان زند

 

ملی خانم در کنار دلیر مرد شیرازی

و .......


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (43)

هدی مامان پرهام
21 آبان 91 21:00
ملیسا جان معلومه بهت کلی خوش گذشت عزیزم.می بوسمت دختر خوشگل و ناز. به پرهام کوچولو هم تو وبلاگش سر بزنید
مامان دینا جون
21 آبان 91 21:18
شما هم به جشن تولد پروانه کوچولوی ما دعوتین.منتظرتونیم.
خاله ی مهربون
21 آبان 91 21:22
سلام/وب قشنگی دارین/سفرنامه خوبی بود/ممنون به ما هم سرزدین
مامان امیر مهدی
21 آبان 91 22:35
سلام همیشه به گردش عکسها عالی بود
مامان مریم
22 آبان 91 8:47
سلام ..همیشه در کنار هم شاد باشین..یه بوسم واسه ملیسا ی نانازم..
ستاره زمینی
22 آبان 91 9:10
سلام همیشه به سفر و گردش .ملیسا جون پس دختر اجتماعی هستی خوشگل خاله با دلام کفتنت.
پارمیدا
22 آبان 91 10:45
سلام اگر افتخار بدین و به وبلاگ دختر منهم سر بزنید بسیار خوشحال می شم.در صورت تمایل تبادل لینک.....
مامان پرنیان
22 آبان 91 12:29
لینکتون کردم
هستی
22 آبان 91 20:49
اخی چه قدر خوشگل افتاده.
مامان آراد(خاطره)
22 آبان 91 23:20
سلام...همیشه به سفر و گردش عزیزم.. خوشحالم که حالت بهتر شده... از روی ماهت میبوسم...ایشالا همیشه خوش باشی
پری شب
23 آبان 91 8:24
شکر خدا که سفر خوش گذشته
مامان ملیکا
23 آبان 91 10:14
سلام انشاالله دیگه مریض نشی ملیسا خانم و همیشه بهت خوش بگذره...
مریم
23 آبان 91 15:04
سلام ... وبلاگ زیبایی دارید .... خداوند ملیسا خانم را براتون حفظش کنه .... ممنون که به وبلاگ من هم سر میزنید
مامان اریا و پریا
23 آبان 91 15:38
خاله شادی قربون شما بره ایشالا همیشه به سفر و خوشی باشی قربونت برم عزیز دلم ایشالا دفعه بعد همگی باهم میریم هزار تا بوس برای تووووووووووووووو
مامان امیررضا
23 آبان 91 16:17
افرین به ملیسا جون همه جاهای دیدنی شیراز رو رفتین وعجب خوش سفری خاله . مثل امیررضای من
مامان کوثر
23 آبان 91 19:09
سلام سفر بخیر خیلی زیبا بود بازم به وبلاگ ما بیایید خوشحال میشیم اینم یه گل برای دختر خوشکل ملیسا خانم
ye madar
24 آبان 91 20:17
in melisa jon mamanesh kojast k babash minvise .omidvaram fahmide bashin chi migam .kocholotono bebosin
مامان آترین نفس
25 آبان 91 0:14
سلام امیدوارم که بهتون خوش گذشته باشه خبر میدادید با اترین جونم میومدیم استقبال قابل ندونستید؟
مامان کیارش
25 آبان 91 4:51
سلام.چه خوشکل عکس انداختین ازش.ماشالا.من لینکتون کردم.
عطیه
25 آبان 91 11:44
سلام وای چه خانوم کوچولوی نازی دارین شماخیلی ماه ودوس داشتنیه امیدوارم همیشه سالم وسلامت باشه راستی من لینکتون کردم
مامان نخودی
25 آبان 91 12:10
امیدوارم همیشه ساد و سرخوش باشین
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
27 آبان 91 12:45
عزیزم همیشه به سفر. به به خوشا شیراز و وصف بی مثالش. حسابی خوش گذروندی ها به قول بابا مش ملیسا
مامانی زهرا
27 آبان 91 17:51
خانم خوشگله همیشه به سفر و شادی امیدوارم همیشه سرحال و خندون باشی
مامانی
28 آبان 91 18:53
سلام خاله قربون این دختر شیرین و ناز بشه ایشالا همیشه لبت خندون باشه فرشته کوچولو
مامان امیر
29 آبان 91 20:58
سلام ماشاء الله حسابی بزرگ و خانم تر شدی. ان شاء الله همیشه به خوشی و سفر و شادی. ممنون که به ما سر زدید.
فاطمه مامان الينا
30 آبان 91 10:19
هميشه به سفر خوشي .خوشحالم كهع خوب شدي و رفتي مسافرت خوش بگذره
سیما
30 آبان 91 13:05
ای جوووووونم
مامان امیرناز
1 آذر 91 18:27
سلام عزیزم همیشه به سفر خوشگل خانوم ایشالا بهت خوش گذشته باشههههههههه
اوا
3 آذر 91 21:33
سلام ملیسا جان خوبی خاله ماشالله چقدر ناز و خوشکل شدی.معلومه که مسافرت حسابی خوش گذشته.امیدوارم که همیشه سالم باشی گلم . مامان اوا
خاله مهسا(رادین عسلی)
4 آذر 91 17:53
سلام قربونت بشم چقدر بزرگ و خانوم خوشگلتر شدی ایشا... همیشه خوش و سلامت باشی و با مامان و بابای مهربونت همیشه مسافرت برید
بابای اوا
4 آذر 91 18:00
سلام ملیسا جان معلومه سفر خوبی در کنار بابا ومامان داشتی . ماشالا روز به روز هم خوشگلتر میشی . انشالا ساله دیگه با اوا با هم می رید سفر. سلام به بابایی و مامانی برسان
مامان آرشیدا قند عسل
9 آذر 91 8:43
سلام چه دختر نازی دارید ماشاالله خدا حفظش کنه
مامان آرینا
9 آذر 91 20:17
ماشااله چقدر بزرگ شده این دخملی. خدا حفظش کنه. انشا اله همیشه بخندی عسلی
مامان کوثری
10 آذر 91 18:05
مسابقههههههه از وبلاگ جدید نی نی مد دیدن کنید نظر بدین و عکس نی نی فشن های خودتون رو برامون بفرستین تا تو وبلاگ بگزاریم و همه از تیپ و مدل لباس هاشون لذت ببرن و استفاده کنن http://ninimod.niniweblog.com/ راستی تو مسابقه ما هم شرکت کنید
مامان آراد(خاطره)
12 آذر 91 1:51
سلام...امیدوارم که حالتون خوب باشه... آراد در مسابقه نی نی فشن شرکت کرده...خوشحالمون میکنین اگه به وبلاگی که پایین براتون میزارم برین و برامون که کدمون 007 هستش رای بدین...هر وبلاگ میتونه به دو نفر رای بده... http://ninimod.niniweblog.com/post20.php
محمد امین
12 آذر 91 17:18
سلام ملیسا جون...مامی من شما رو لینک کرد اگه دوست داشتی بهم سر بزن و لینکم کن
مادر خانومی
13 آذر 91 16:30
سلام همیشه به گردش و سفر. ان شااله که همیشه شاد و سلامت باشه. یه چند وقت نبودید دلمون شور زد که کجایید. خوب خدا رو شکر که خوبید. به ما هم سر بزنید.
ثمین
16 آذر 91 16:34
به به! به شهر ما هم که اومدین! ایشاله خوش گذشته باشه!
مامان شایان
17 آذر 91 12:53
عزیزم ایشالا همیشه جاهای خوب و خوشگل بری و سالم و شاد باشی
مامان امیرحسین
3 دی 91 12:08
سلام.خوبی ملیسا جونم؟دلم برات تنگ شده خاله جون. راستی بابای ملیسای چند وقتیه وقتی وبلاگ ملیسا جون رو باز می کنم انگار ویروسی شده چون همیشه eror میده.من به نی نی وبلاگ اطلاع دادم و گفتند به خاطر ابزارهایی که استفاده شده اینطوری میشه.به امیرحسین من هم سر بزنید خوشحال میشیم.
saba
3 بهمن 91 11:54
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
مادر کوثر
9 بهمن 91 13:28
فرخنده میلاد فخر کائنات، حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلاله پاک و مطهرش، رئیس مکتب، حضرت امام جعفر صادق علیه ‏السلام، بر پیروان راستین حق تهنیت باد.
مامان نازنین جون
21 بهمن 91 15:06
اخی چه عکسای زیبایی ماشا..به این دخترناز زندگیتون همیشه گرم و شیرین