ملیساملیسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

ملیسا ؛ هدیه آسمانی

دخترم، ملیسای بابا، از وقتی که پا به این دنیای خاکی گذاشتی، شروع به نوشتن کردم، نوشتم از عشق پدری که عاشقانه دخارش رو دوست داشت. بمونی یرام با

دختر م بیمار و بی حاله . الهی فداش بشم

سلام دخترم . سلام به دختر مریضم . بابا جوونم خیلی دلم گرفته . اشک تو چشمام حلقه زده . نمی دونم آیا با نوشتن این حرفها دد آینده در نظر تو بابای ضعیفی جلوه خواهم کرد یا نه ؟ اما تو مریض شدی و بی تابی . و این بزرگترین دلیل برای بی تاب بودن من و مامان و تمام اعضای خانوادست که دوستت دارند . الهی فدات شم . تو داری کم کم دندون در میاری و درد دندون و لثه داری . از طرفی هم سرمای شدید خوردی و باز گلوت عفونت کرده . دیروز هر چی خوردی حالت تهوع داشتی . هیچ غذایی تو معدت نمی مونه و نا توان شدی . طفلک مامانی و بابایی خیلی نگرانت بودند . مطمئنم که با اشک ریختن تو ، مامانی هم بی تاب شده و ناراحت . بابایی هم همینور . الهی فدات شم . دیروز بردیمت دکتر . امان از دکترهایی که تخصص ندارند . حتی یه درجه تب از تو نگرفت و فقط آمپول تهوع داد و چند تا داروی بی تاثیر . الهی فدات شم وقتی خواستند آمپول رو بهت بزنند من جرات نداشتم بیام و پات رو بگیرم . به هر حال وقتی آمپول رو بهت زدند و اونطوری گریه کردی من و مامانت هم اشکمون جاری شد . یه جورایی خجالت می کشیدم بیام بیرون که نکنه کسی بیرون اشکهای من رو ببینه ، اما دست خودم نبود . باری ، تب تو نازنین دخترم نه تنها بهتر نشد بلکه مامان مجبور شد سر کار نره و امروز مراقب تو باشه . کوره آتیش بودی ، تب بالای چهل درجه . بناچار با شماره دکتر خودت تماس گرفتیم و امروز وقتی دیدیم بازم هر چی می خوری پس می دی و بی حال فقط ناله می کنی فوری رفتیم پیش دکترت . با دیدنت بلافاصله نسخه نوشت . وقتی تهیه کردم و برگشتم همونجا بهت قرص شیاف زد . سه تا آمپول هم بهت زد . طبق معمول من دل نداشتم بیام تو . بناچار منشی خانم دکتر کمک مامان کرد . وقتی که اونطوری گریه می کردی و با نگاهت از من می خواستی کمکت کنم داشتم دیوونه می شدم . بابا جوونم الان بعد از زدن اون آمپولها یه مقدار شیر خوردی و تبت پائین اومده . نقل هست که اگر مریضی دعایی کنه یا از خدا چیزی برای دیگران بخواد ، خدا برآورده می کنه . پس بیا اون دستهای کوچولو و داغت رو ، رو به آسمون بگیر و از خدا بخواه که تمام بچه های مریض رو شفا بده یا حده اقل توانی به خودشون و خانوادشون بده که هر چه زودتر از این مرحله هم به خوبی و خوشی گذر کنند . دوستت دارم بابا . تو سالم باش ، تو سر حال باش در عوض من از خدا می خوام تا بلا گردون تو باشم . چون دوستت دارم و دیوونتم ، همونطور که با اشکت ، اشکم در میاد ، همونطوری هم حاضرم مثل یه کوه تمام سختیها و دردهای تو نازنین رو به دوش بکشم تا باز دوباره اون اشکهای معصومانه و پاکت رو نبینم . دوستت دارم عزیز بیمارم .

این عکس در حال بی حالی تو نازنین گرفته شده .

عکس داروها برای درمان تو نازنین دخترم

این عکسها هم برای چند روز قبله. الهی فدات شم اون موقع سر حال بودی

برای اولین بار ، بدون ترس و دلهره سوار کالسکه خودت شدی بابا . ایشاله سوار کالسکه عروسیت شی

تو اینجا آهنگهای شاد و شیش و هشت داری می نوازی

تو اینجا هم به اصرار ما یه آهنگ غمگین زدی خودت رو جو گرفت و شروع به گریه کردی


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (64)

مامان ساجده
24 مهر 91 23:38
ای جانم الهی که زودتر خوب بشه وقتی این فرشته ها مریض میشن دل ماهم میگیره امیدوارم که زود زود خوب بشه
مامان آرین
25 مهر 91 0:13
خیلی ناراحت شدم ملیسا کوچولو ی نازنین مریض شده.از خدای مهربون میخوام حال ملیسا جون خوب خوب بشه بزودی.انشاالله.الهی هیچ کوچولویی مریض نشه هیچ وقت
مامان ابوالفضل
25 مهر 91 0:30
سلام انشاالله که زود زود خوب شی دخمل خوشکل .آخییییییییییییی خیلی ناراحت شدم آمپول زده آخه این فرشته ها خیلی معصومند وقتی هم مریض میشن دیگه آدمو هلاک میکنن از مظلومیت.
سارا
25 مهر 91 0:42
انشاالله که هرچه زودتر خوب بشه این فرشته کوچولو انشاالله خدا سایه شما بابای مهربون و دل نازک رو از سر ملیسا جون کم نکنه مطمئنم که اونم عاشق شماست چون دخترا خیلی بابایی هستن
مامان هدیه
25 مهر 91 0:52
انشاله به زودی زود خوبه خوب بشه......به حق آقا امام رضا
سمانه مامان ستایش
25 مهر 91 1:53
انشالا ملیسای نازنین زودتر خوب بشه و دوباره بشه همون دختر ناز و سرحال مامانی و باباییش. از خدا میخوام دل هیچ پدر و مادری با مریضی فرشته کوچولوش غصه دار نشه...
مریم (مامان آرینا)
25 مهر 91 2:25
الهی بمیرم نازی خاله چرا مریض شدی بابایی بد فصلیه آرینای ما هم 2-3 هفته ای سرما خورده بود و2-3بار دکتر بردمش تازه داره بهتر میشه میدونم چه حسی دارید. امیدوارم هر چه زودتر بهتر بشی وشیطونی کنی خاله با اجازه لینکتون کردم در ضمن چه ناز شدی خاله ماشالله
مامان دانيال
25 مهر 91 2:34
جيگرت برم خاله جونم خدت زودتر خوب بشي دانيال منم مريض شده البته خفيفه ولي بي تابي مي کنه و حالش بده واسه گل پسر منم دعا کنيد
پری شب
25 مهر 91 8:36
الهم اشفع کل مریض خدایا همه ی مریضارو شفا بده الهی امین هزار ماشا الله چه دخمل نازی خدا حفظش کنه براتون خوشحالم یه دوست کوچولوی ناز پیدا کردمبا اجازه لیک کردم
مامان نوژاجوني
25 مهر 91 9:06
نگران نباشيدزودخوب ميشه.ببوسيد گل دخمليو
مامی محمدمهدی
25 مهر 91 9:12
ملیسا جون، خاله، مریضیت رو نبینم انشاالله به حق این روز عزیز که شهادت امام جواد (ع) زودتر حالت بهتر بشه
مامان زینب
25 مهر 91 10:06
اخی کوچولوی ناز انشاالله که به زودی حالت خوب میشه بچه ها همینند دیگه تا خوبند ما هم بااونا خوبیم ولی تا مریضی میاد سراغشون دنیای ما هم خراب می شه صبر داشته باشید انشالله به زودی حالش خوب می شه
ثمین
25 مهر 91 10:34
مامان اهورا
25 مهر 91 11:49
سلام الان كه دارم اينو براتون مينويسم داره اذان ميگه. انشالاه به حق همين وقت اذان دختر خوشگلتون هرچي سريع تر خوب شه و چشم حسود ازش دور باشه. ماشاله خيلي خوشگله. اسپند براش دود كنيد.
مامان پایا
25 مهر 91 13:02
الهی بمیرم جیگرم کباب شد واسه این فرشته کوچولو نمیدونید چقدر درکتون میکنم چون ما هم این روزها رو پشت سر گذاشتیم.ولی نگران نباشید همه اینها میگذره و ان شاله صدای خنده و شادی گل دخترتون هرچه زودتر خونه رو پر میکنه.
مامان نيما
25 مهر 91 13:37
اميدوارم زودتر خوب بشي عزيزم مواظب خودت باش
مامانی سایدا
25 مهر 91 14:35
آخی مریضی بچه ها واسه مامان باباها خیلی سخته ایشالا زودتر گلدونه شما خوب بشه
شهرزاد
25 مهر 91 15:20
ایشالا زود زود خوب می شه دختر نازتون.
وجیهه
25 مهر 91 15:54
الهی بگردم انشاا... خیلی زود دختر نازتون خوب خوب میشه ،ملیساجون خاله از خدا میخوام هیچ وقت مریض نشی تا مامان و بابا هم غصه نخورن
مامان امیر مهدی (سوده)
25 مهر 91 16:06
سلام بابایی مهربون از خدا میخوام هر چه زودتر دخمل گلتون خوب بشه بابایی ملیسای گل امیر مهدی من تمام پاییز و زمستون پارسالو انتی بیوتیک خورد من با وجودی که خودم پرستارم دیگه نا امید شده بودم از بهبودیش بخاطر اسهال استفراغ هم ده روز بستری شدامیر هم خیلی سخت دندانه الان مدتهاست که به جز شیر ان هم خیلی کم اصلا غذا نمیخوره مکمل ها هم تاثیری ندارن همچنان بی اشتهاست اما خدا رو شکر بچه باهوشیه من هم تصمیم گرفتم حساسیتمو نسبت بهش کمتر کنم اینها رو گفتم که نگران دختر گلتون نباشین بچه ها نسبت به ما بزرگتر ها سیستم ایمنیشون ضعیفتره و مستعد هستند برای بیماری هر چی بزرگتر بشن مقاوم تر میشن .با ارزوی یک دنیا سلامت و بهبودی برای دختر عزیزتان و با تقدیم یک دنیا گل سرخ به این دختر ناز و مامانی.
بابابزرگ ارسطو
25 مهر 91 16:09
اميدوارم هرچه زودتر خوب بشه
مامان سپهر
25 مهر 91 16:17
سلام بابایی ملیسا انشااله که هر چه زودتر دختر گلی تون خوب بشه. بابایی یه کم مقاوم تر باش. ملیسا خوب خوب میشه .
مامان کوثر
25 مهر 91 16:48
سلام مرسی ازاینکه به وبلاگ کوثر امدید انشاالله که ملیسا خانومی زود تر حالش خوب و شادو شنگول بشه بازم به ما سر بزنید این هم یه شهخه گل برای عیادت از دختر خوشکل
سارینا مامان آرمان
26 مهر 91 0:00
خیلی ناراحت شدم که ملیسای گل مریض شده درکتون میکنم آرمان منم مریضه اما نه به شدت ملیسا به حق امشب که شهادته امام جواد هست همه بیمارا مخصوصا ملیسای گل خوب بشه و پدر و مادرش از نگرانی در بیان انشالله.
سارینا مامان آرمان
26 مهر 91 0:01
فدات بشم گلم
باران قلنبه
26 مهر 91 1:25
آخه عزیزم ایشالا زود زود خوب میشه منم این روزا رو گذرندم میدونم خییییییییییییییییلی سخته
مامان سارا
26 مهر 91 1:59
سلام بابایی ملیسا خانم ، اول از همه منم همراه با شما دعا می کنم همه نی نی هایی که مریض هستن زودی خوب بشن مخصوصاً ملیسای ناز شما ، کاملاً درکتون می کنم من دوست دارم ما مامان بابا مریض بشیم ولی نی نی هامون نه . هر وقت به کیان می گم دردو بلات به سر مامان ، باباش ناراحت می شه ولی واقعاً اینو می خوام که درد و بلا از همه نی نی ها دور بشه چون اونا خیلی معصومن . در مورد گریه هم اصلاً خجالت نکشیدی چون بابای کیان هم نه طاقت دیدن آمپول زدن کیان داره و نه گریه هاشو و همیشه از اتاق دکتر بیرون می ره . همه مامان بابا ها اینطورین . در کوتاهترین زمان ممکن به وبلاگ هدیه آسمونیتون سر می زنم و همشو می خونم . شما هم به آقا کیان سر بزنید . ملیسا رو ببوسین و انشاا.. زود زود خوب و سلامت خواهد شد و دوباره آهنگ شش و هشت براتون می زنه
مامان ملیکا
26 مهر 91 6:40
ملیسا جون انشاالله زودتر خوب بشی گلم
پری شب
26 مهر 91 8:41
ملیسا جون خوب شدی خاله
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
26 مهر 91 10:46
عسلم خدا بد نده. الهی تا الان خوب خوب شده باشی. وقتی میبینم بچه ای مریضه خیلی حالم گرفته میشه. خیلی بابای با احساسی داری. خدا مامان و بابات رو برات حفظ کنه. داروهاتو خوب بخور تا خیلی زود خوب بشی.
سمیه- مامان آیسا
26 مهر 91 11:22
عزیز دلم . انشاالله هر چی زودتر به امید خدا خوب میشی گلم. خدا همیشه حافظ شما فرشته کوچولوها هستش
مامان زهرا
26 مهر 91 11:43
ماشاالله چه دختر نازی داری این روزا اکثر کوچولوها سرما میخورن زهرا هم یک هفته است سرما خورده ان شالله هرچه زودتر خوب بشن...........
نازنین (مامان ثنا)
26 مهر 91 15:37
سلام انشالله حال این فرشته کوچولو زودتر خوب بشه. برای دخترک ناز
مامان ماني جون
26 مهر 91 15:56
الهي قربون اون تن تب دارت عزيزم الهي زودي خوب شي گلم
ناهيد مامان فاطمه گلي
27 مهر 91 11:45
سلام قربونت خاله جون كه چقدرتب بالاي ٤٠درجه روتحمل كردي اگه من پيشت بودم نميتونستم طاقت بيارم بيچاره مامان وبابايي چي كشيدن الهي زودزودزودخوب شي وديگه اصلأ مريض نشي حيف اين مليساي ناز نيست كه لپاش ازتب قرمز شده ،چهره معصومت دلمو آتيش زديه عالمه بوسسسسسس
سارا
28 مهر 91 11:18
الهی که زودتر دخمل نازمون خوب و سلامت بشه وبقیه دندونهاشم با راحتی در بیاره
فاطمه مامان الينا
29 مهر 91 8:41
عزيزم اميدوارم خيلي زود زود خوب بشي .و دباره آهنگ 6 و8 بزني
ماماني زينب
29 مهر 91 15:56
سلام. بيماري باعث پاك شدن گناهانه. بچه ها كه معصوم هستند و گناهي ندارند انشاءالله تحمل بيماريشون و شكرگزاري به درگاه خدا باعث پاك شدن گناهان پدر و مادرشون باشه. اما به هر حال من هميشه از خدا خواستم و ميخوام كه هيچ بچه اي كارش به بيماري و دكتر و دوا نكشه و سالم باشه. انشاءالله مليسا جون هم به زودي خوب خوب ميشه.
مادر کوثر
29 مهر 91 18:41
سلام ممنون از حضور و تبریکتون از بابت ملیساخانم خیلی ناراحت شدم امیدوارم بزودی خوب خوب بشن
mahan_rojan
29 مهر 91 22:52
سلام آخی، ان شاالله خوب میشه نگران نباشد
مامان سامیار
29 مهر 91 22:54
ملیساجونی ایشالا هرچه زودترخوب بشی خاله جون ودیگه مریض نشی ودوباره عکسای سرحال وخندون بندازی ممنونم که به ماسرزدید
مامان امیرناز
30 مهر 91 13:42
سلام عزیزم ایشالا زود خوب شی فرشته نمی دونم چرا بعضی دکترها تند تند به بچه ها امپول میدن من تا الان که پسرم 6 سالش شده در بدترین وضعیتن تا حالا دکترش بهش امپول نداده بمیرم برا ملیسا جون که اینهمه دردش اومدهههههههههه
مامان مریم
30 مهر 91 16:49
میفهمم چی میگین ..مهتاب منم دو روز همین حالو داشت..خیلی سخته..ایشاله هیچ وقت هیچ فرشته ای مریض و بیحال نباشه...راستی دخترتون خیلی نازه...
مامان کارن
30 مهر 91 21:45
سلام انشاالله که زود زود خوب شی دخمل خوشکل
مامان 2بهونه قشنگ زندگی
1 آبان 91 11:39
خدا شفا بده امیدوارم الان که دارم برات نظر میدم سالم و سر حال باشی عزیزم و مامان و بابات دلشون به لبخند تو شاد باشه بابایی خیلی بااحساس نوشتی شوهر منم وقتی بچه ها مریض میشن کامل به هم میریزه لطفا خبر سلامتی عسلی رو بدین
امیرمحمد واسرا کوچولو
4 آبان 91 23:40
سلام عیده قربان روبهتون تبریک میگم ..........بعداز یه مدت طولانی با عکس های جدید اسرا شکلات دایی اپیم منتظرتون هستیم
saba
8 آبان 91 16:03
عزیز دلم ملیسا نبینم مریض بشی..... ایشالا به زودی زود خوب و سلامت باشی... تولدت با یه ماه تاخیر مبارک باشه بخدا خیلی گرفتارم نمیرسم به وب همه دوستان سر بزنم... شرمندم ... تو این هاگیر واگیر درس خوندنم گرفته.... به وب نیوشا هم سر بزنید
مادر خانومی بهداد
9 آبان 91 0:58
سلام بابایی ملیسا خانم. خیلی وقته که وبتون به روز نشده . ملیسا جون خوبه؟ ان شاالله که سلامت باشه.
مامان امیر مهدی
9 آبان 91 14:20
سلام با تولد امیر مهدی آپم.یادگاری فراموش نشه
مامان راتا
10 آبان 91 22:13
سلام ملیسا جون امیدوارم که هر چه زود تر خوب بشی اخه نمیدونی که وقتی بچه ادم مریض میشه پدر و مادر چه احساسی دارن هر پدر و مادری ارزوشون خنده و خوشحالیه تمام وجودشون که شما هستین هستند پس زود خوب شو .....انشاالله
مامان نسترن
11 آبان 91 21:16
ملیسا جون .گل مهربون اینشالاه به حق مولا علی زودتر سالمتیتو بدست بیاری. عیدت مبارک
مامان آراد(خاطره)
15 آبان 91 16:10
خدا بد نده عزیزم...ایشالا که هر چه زودتر خوب میشی و دل مامان و بابایی شاد میشه...برات آرزوی سلامتی دارم.. روی گلتو میبوسم عزیزم...
ستاره زمینی
18 آبان 91 8:27
یه بغل گلای رنگی تقدیم تو.
ستاره زمینی
18 آبان 91 8:28
یه بغل گلای رنگی تقدیم تو.فرشته زیبا
بابای اوا
18 آبان 91 20:15
سلام ملیسا جان از خدای مهربان میخام فرشته های کوچلوی مثل تو را سلامت و خندان در کنار خانوادههایتان نگهدارد.
بابای امیر
19 آبان 91 18:57
با سلام و احترام بابایی اولاً من هر وقت میام به وب ملیسات می گم خیلی احساسی می نویسی و خانومم می گه یادبگیر به نظر من باید یه کم دل داشته باشی چون هیچ پدر و مادری دوست ندارند بچه شون ناراحت بشه اما سنگ صبور این مشکلات باید یک مرد باشه که بقیه رو دلداری بده ملیسا خانم حتما تا حالا خوب شده و سرحاله اما ایشالله هیچ وقت مریض نشه و اشک بابایی شم درنیاره (یه وقت از ناراحت نشی بابایی) ضمناً امیر با شیرین کاری هاش به روزه
Kian
19 آبان 91 19:43
salam Amu man 2A mikonam harchi zoodtar Melisa khanoom khoob beshe. manam alan 36 roozam shode ,ye kkam deldard daram be melisa begoo bara manam 2A kone. mec be ma ham sar bezanid
سیما
21 آبان 91 13:38
ان شاالله زودی خوب بشه...نگران نباشید...بعضیها دندونو به سختی در میارن.منم برای پسرم همین سختیها رو کشیدم..حالا اینهم همزمان شده با تهوع و... همیشه سلامت باشه خوشگل خانوم
سمان مامان آرشیدا
2 آذر 91 0:01
آخی اشکم درومد. ایشاللا همه بچه های مریض شفا پیدا کنن و خدا به داد دل پدر مادراشون برسه. خدا رو شکر که دخملی خوب شد و مسافرت هم رفته خوشگل خانم. به ماهم سر بزنید.
مارال
2 آذر 91 21:04
اینقدر بچه رو لوس نکنین.باید یاد بگیره که مریضی هم جزیی از زندگیه.البته تلاش برای خوب شدنش هم لازمه.بابا اینقدر احساساتی نوبره والا
zahra googoo
13 آذر 91 22:03
خیلی ممنون که به وبم سر زدید بازم بیایید