ملیساملیسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

ملیسا ؛ هدیه آسمانی

دخترم، ملیسای بابا، از وقتی که پا به این دنیای خاکی گذاشتی، شروع به نوشتن کردم، نوشتم از عشق پدری که عاشقانه دخارش رو دوست داشت. بمونی یرام با

اولین سالروز والنتاین ملیسا خانم

خوب نازگل من ، اول از همه سالروز عشاق رو بهت تبریک می گم و امیدوارم همیشه عاشق خوبیها و قشنگیهای دنیا  باشی ماچ. امروز اولین سالروز عشاق رو در کنار من و مامان تجربه کردی . الهی فدات شم الان دقیقا 4 ماه و 24 روز و 13 ساعت از لحظه تولدت گذشته . امروز بابا از اداره مرخصی گرفت و شما نازنین رو تحویل بابایی و مامانی دادیم و برای انجام کاری با مامانت جایی رفتیم . امروز اولین روزی بود که بیشتر از 6 ساعت تنها خونه مامانی بودی . بعد از انجام کارمون به یاد گذشته با مامانت رفتیم یک کبابی و والنتاینمون رو جشن گرفتیم .  آخه ما دوران نامزدی و عقدمون  ، غذاهای همه جور رستوران و دیزی سرا رو تجربه کردیم . خدمت تو نازنین دخترم عرض کنم که روز عشاق یا به عبارتی والنتاین ، روزی که کسانیکه همدیگرو دوست دارند ، به هم کادو هدیه می دن  تا اینوری به نوعی مهر و محبت خودشون رو نشون بدن . بابا انگار همین دیروز بود ، چندین سال ، جعبه کادوهای روزهای والنتاینم رو با کاردستی درست می کردم و به مامانت هدیه می دادم . البته ، معمولا نتونستم حق مطلب رو ادا کنم و تقریبا هدیه ناقابلی رو به مامانت دادم ، اما همیشه مامانت به چشم یه هدیه بزرگ بهش نگاه کرد ه ، لا اقل شاید اینطوری وانمود می کرد .سوال

بابا جوونم دعا کن خدا توی تصمیمی که گرفتیم کمکمون کنه و اگر به صلاح و مصلحتمون هست ، تصمیممون عملی بشه . قربون اون دلبری هات . راستی امروز قبل از اینکه شما رو تحویل مامانی بدیم ، بردیمت خانه بهداشت . برای اولین بار گفتند که وزنت خوبه ، آخه همیشه می گفتند وزنت کمه ، خیلی خوشحال شدیم . خدا رو شکر . انشالله که همیشه صحیح و سلامت باشی . و اما جمله آخرم : دوستت دارم ای از همه چیز برام مهمتر و زیباتر .قلب                    الهی که فدای اون لبخند ملیح و زیبات شم ، دلم رو بردی

         ملیسا و دختر خاله عزیزش ، پریا             

     وای بابا این تیپت  منو کشته                                                                        اولین کیک والنتاین ملیسا خانم                                                           الهی قربون اون خوابیدنت شم ، چقدر اینجا خوابت میومد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (76)

نرگسی
25 بهمن 90 23:00
خیلی ممنون باباجون مهربون..خوش به حال همسرتون..دختر نازی دارید خدا براتون حفظش کنه.انشاالله همیشه کنار هم شاد و سلامت باشید ..
مبین فرفری
25 بهمن 90 23:05
سلام ولین سه تایی تون مبارک خوشهالم که آقایون بعد از ازدواج این روزهارو فراموش نمیکنند
مبین فرفری
25 بهمن 90 23:06
خوابیدنتو قربون ناناز
مامان آیسل
25 بهمن 90 23:10
دختر منم اولین ولنتاین عمرشه....انشالله همه لحظات زندگی ملیسا پر از عشق و شادی باشهمن لینکتون کردم
مامان سوگلی
25 بهمن 90 23:28
ولنتاین مبارکککککک دختر نازی دارید خدا براتون حفظش کنه
عمه ی لارا
25 بهمن 90 23:33
سلام ازتماشای وب لاگتون لذت بردم خیلی بااحساس نوشته شده بود برای این کوچولوی نازوپدر ومادرش آرزوی سلامتی همیشه شادوپیروزباشید
مریم مامان عسل
25 بهمن 90 23:54
وای خدای من چه دختر خوشگل و نازی دارید. هزارررر ماشاالله. ممنون که به وبلاگ عسلی سر زدید. ولنتاینتون مبارک پدر خوش ذوق! من با اجازه لینکتون میکنم. شما هم اگه مایلید لینکمون کنید. حتمما بازم به ما سر بزنید.
مامان محمد مانی
25 بهمن 90 23:59
سلام ملیسای عزیزم و باباش ولنتاین مبارک امیدوارم عشق توی لحظه لحظه های زندگیتون جاری باشه. از دیدن وبلاگتون وعکسهای دخترگلتون لذت بردم و از خواندن حاثه ناگواری که برای همکارتون پیش آمد غمگین شدم. خداوند شما و همسرتان را برای دختر گلتون و دردانه تان را برای شما حفظ کنه. از اینکه به دیدن ما آمدین سپاسگذارم. بازهم منتظر دیدار شما هستیم.
مامان پوريا پهلووون كوچولو
26 بهمن 90 0:22
سلام ولنتاين 3تاييتون مبارك آفرين به احساس زيبايي كه به اين روز داريد با اجازه من لينكتون كردم شما هم اگه دوست داشتيد مارو تو ليست دوستانتون بنويسيد
سمانه مامان کیمیا
26 بهمن 90 0:29
مبارکه این روز به شما و همسر و دخترتون وبلاگ قشنگی دارید....دخملی ماشالا خیلیییییییییییییییی نازه و خوش تیپ افرین به این بابای با ذوق که واسش وبلاگ درست کرده از نظر تون تو وبلاگ دخترم ممنونم
مامان عى اكبر
26 بهمن 90 0:48
سلام ولنتاين شما هم مبارك ممنون كه به وبلاگمون سر زديد. با اجازه لينكتون ميكنم
مامان دخملی
26 بهمن 90 1:06
سلام ملیسا قشنگی روز عشق مبارک امیدوارم بابایی و مامانی همیشه خوشحال باشن .
گلناز مامان شایلین
26 بهمن 90 1:27
بهتون تبریک میگم چه دختر نازنینی دارین آفرین به شما پدر با حوصله معمولا پدر ها برای وبلاگ نویسی وقت ندارن خوش بحال ملیسا که پدر خوب و با حوصله داره
مامان یسنا گلی
26 بهمن 90 1:37
قربونت برم ملیسا جون که اینهمه نازی تو.دوست دارم خاله جون امیدوارم همیشه در کنار هم شاد و خوش باشید
ملی مامان میکاییل
26 بهمن 90 6:32
هزار تا ولنتاین رو کنار هم جشن بگیرید
مامان ماهان
26 بهمن 90 8:08
الهی الهی ......... چه دخمل ناززززززززززززززززززززی دارین خدا حفظش کنه چه خنده زیبایی الهی همیشه گل لبخند رو لبات باشه عسلم ولنتاین هم مبارک الهی همیشه خووووووووووش باشین
مامان طاها
26 بهمن 90 8:12
یادمان باشد اگر دور شدیم،این صدای نفس خاطره هاست که چنین دلگرمیم. ***********HAPPY VALENTINE**********
مامان مهبد كوچولو
26 بهمن 90 8:48
سلام . ولنتاين بر شما خانواده ي 3 نفره مبارك . انشا الله ساليان سال با خوبي و خوشي در كنار هم و عاشقانه زندگي كنيد . مليسا كوچولو رو ببوسيد . ما شما رو با نام مليسا كوچولو لينك ميكنيم . بازم به ما سر بزنيد . مانا باشيد.
مامان علی خوشتیپ
26 بهمن 90 9:24
ولنتاین مبارک.واقعا لبخند ملیسا جون ناز و ملیحه
\پانیذ
26 بهمن 90 10:12
سلام ملیسای قشنگم اولین ولنتاین زندگیت مبارک ناناز. ایشالا هزارتا والنتاین دیگه عشق بدی و عشق بگیری، ای زیباترین عشق دنیا برای بابا مامان. "آرزو دارم: خورشید رهایت نکند غم صدایت نکند ظلمت شام، سیاهت نکند و تو را از دل آنکس که دلت در تن اوست حضرت دوست جدایت نکند"
مامان يكتا
26 بهمن 90 11:01
منم روز ولنتاين را خدمت شما تبريك عرض ميكنم.
مامان عرشبا
26 بهمن 90 12:11
سلام خاله ملیسای عزیزم خوبی .عرشیا جون هم امسال اولین والنتاین زنمدگیش بود .ایشاالله صد تا والنتاین دیگه را هم ببینید .
قاصدك|مجله اينترنتي كفشدوزك
26 بهمن 90 14:16
شاید هنوز دیر نشده باشد که روز عشق را از 26 بهمن (والنتاین) به 29 بهمن تغییر دهیم
خاله ي سينا
26 بهمن 90 14:33
خيلي ممنون باباي مليسا اين وبلاگ براي سينا خواهر زاده ي منه و او هم روز ولنتاين رو به شما و خانوادتون تبريك ميگه.
مامان غزل وهستی
26 بهمن 90 14:55
ملیسا بلا والنتاین مبارک گلم مرسی که بهم سرزدین
مامان یسنا
26 بهمن 90 15:32
ولنتاین رو به شما عاشقا تبریک میگم....من اپم خوشحال میشم یه سر بیاین پیش ما
خاله جون احمد
26 بهمن 90 15:38
خدا دختر نازتون را حفظش كنه
nicel
26 بهمن 90 16:25
mamnoon ba doae kheir dostan
radinjoojoo
26 بهمن 90 16:58
ملیسای گلم امیدوارم صد تا والنتاین و جشن بگیری
مامان نازنین زهرا
26 بهمن 90 17:19
ما هم بهتون تبریک میگیم
بهـــــــــــــار
26 بهمن 90 17:30
چه دخمل نازی و چه اسم زیبایی و چه بابای گلییییییییی خیلی وبلاگتون قشنگه
نسترن
26 بهمن 90 17:36
ولنتاینتون مبارک.خیلی دخترنازی دارید خدا براتون نگهش داره . بااجازه لینکتون کردم
مامان اميرعلي
26 بهمن 90 18:31
سلام روزولنتاين رابه شماوهمسرودخترنازتون تبريک ميگم دخترنازي داريدخدابهتون ببخشه
mamane Ali
26 بهمن 90 19:48
سلام .. چه ملوسه این ملیسا خانوم گل .. واقعا واقعا میگم که خیلی تو دلم رفت حیف که از پسرم بزرگتره
فاطمه
26 بهمن 90 21:00
سلام ممنون که به وبلاگ غزل سر زدین ماشاالله ملیسا خانوم چه بانمکه و نازه چه موهایی هم داره ماشاالله بر عکس غزل ما
مامانی وروجک
26 بهمن 90 22:40
خوشگل خانم تو که دلمون رو بردی از بس نازی چه عکسای نازی ولنتاین مبارک خاله
خاله زهرا
27 بهمن 90 12:07
وای خدا این دخمل ناز هر روز خوشگل تر از دیروزشه الهی فداش بشم چقدر ماهه
ترنم
27 بهمن 90 13:47
وای که چقدر دخمل نازی "ناز نازی خاله ولنتاین شما هم مبارک امیدوارم در کنار پدر و مادر عزیزت روزهایه خوشی رو پیش رو داشته باشی بابایه مهربون من شما رو لینک کردم
نایسل
27 بهمن 90 14:29
مبارکش باشههه این دختر عزیزززز ناززز مرسی به ما سر زدید آقای پدر کوچولوی بسیار نازی دارینننن
هستی
27 بهمن 90 15:01
سلام کوچولوی ناز والنتاین اول برای یک زندگی 1000 ساله ات مبارک باشه گلم من لینکت کردم قدم نورسیده مبارک
هستی
27 بهمن 90 15:02
فرشته مهربون برای منم دعا کن خانومی
مامان آیدین
27 بهمن 90 21:22
سلام ملیسا جون اولین ولنتاین زندگیت مبارک . نازی گلم
مامی پارسا
28 بهمن 90 2:46
چه دختر نازی . ایشالا زیر سایه پدر و مادرش بزرگ شه و روز به روز شاهد پیشرفتاش باشید
خاله رادین
28 بهمن 90 20:45
الهی خاله چقدر ناز شدی راستی من حال خاله شیماتو خوب میفهمم اخه منم از قندعسلمون دورم دلم براش خیلی تنگ میشه
عسل خانوم
28 بهمن 90 20:47
ای وای ملیسا خانوم ما چقدر خوشمل شده خاله جون من اپممممممممم
عسل کوچولو
29 بهمن 90 3:43
سلام ملیسا جون من شما رو لینک کردم. ولی شما هنوز منو لینک نکردی! نمیخوای با من دوست شی؟؟! بیا پیشمون. منتظرم.
مهسا(مامان کیان)
29 بهمن 90 9:45
ممنون پدر مهربان. امیدوارم عشق سایه همیشگیشو روی زندگی شما و دختر زیباتون داشته باشه
مامان ارين
29 بهمن 90 16:02
وانتاينتون مبارك....خيلي دخمل نازي دارين.. من شما رو لينك كردم اگر مايليد ما رو هم لينك كنيد و بهمون سر بزنيد خوشحال ميشيم.
مامان متین
29 بهمن 90 18:06
سلام با تاخیر ولنتاینتون مبارک .ان شالله همیشه شاد باید در کنار هم. ماشالله به ملیسا جونم داره تپل تر میشه براش اسپند دود کنید.
غزل وهستی من
29 بهمن 90 19:04
سلام بابای ملیسا بلا من شمارو لینک کردم خوشحال میشم من رو هم به گروه دوستانتون اضافه کنین بازم بهمون سربزنین خوشحال میشم
سپید
29 بهمن 90 23:58
سلام ملیسا ی قشنگ روز عشق رو به تو، نه نه ، تو رو به عشق تبریک می گم به پدرت حتمن مرد فوق العاده ای هستن معمولا این کارا رو خانوما می کنن.وقتی دیدم نویسنده وب یه بابای مهربونه خیلی هیجان زده شدم ملیسا و بابای مهربون به منم سر بزنید
مامان رها
30 بهمن 90 9:33
عزیزم ولنتاینت مبارک بدون و آگاه باش که علاوه بر عاشقای کنارت من و رها هم عاشقتیم
مامان مانی
30 بهمن 90 15:12
روز دوستی و عشق را به خانوادتون تبریک می گم امیدوارم زندگی تون در مدر عشق استوار باشه
مامان
1 اسفند 90 0:28
سلااااااااااااااام ღ♥ღ ..ღ♥ღ ..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ ...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ .......................ღ♥ღ ...........ღ♥ღ...ღ♥ღ ...........ღ♥ღ ...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ ...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ ....................................................ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..............................@@................ღ♥ღ ..............................@@...............ღ♥ღ ماشاالله دیگه بزرگ شده گل دختریییییییییی
مامان آیسا
1 اسفند 90 9:53
ناز گل خاله وانتاینت مبارک فسقلی
تینا
1 اسفند 90 15:08
سلام ولنتاینتون مبارک ... چه دخمل نازی دارین بازم به ما سر بزنید
مامان ملیکا
2 اسفند 90 10:44
سلام ملیسا خوشکل و ناز اولین 3 تاییتون مبارک شادی هاتون مستدام
مامان کاوه
2 اسفند 90 13:52
بابای ملیسا با عرض سلام دیر به دیر برای دخترمون یادداشت میذاری
مامان کاوه
2 اسفند 90 13:53
بابای ملیس دیر به دیر برای دخترمون یادداشت میزاری
غزل وهستی من
2 اسفند 90 18:16
سلام ملیسا جان شما به جمع دوستان پرنسسای من اضافه شدین از بابا بخوا ه وبلاگ منو هم لینک کنه مواظب خودت باش
مامی مائده
3 اسفند 90 22:32
با کمی که نه، خیلی تاخیر، ولنتاین مبارک ماشالا به ملیسا جون روز به روز شیرین تر میشه
مامان الینا
3 اسفند 90 23:57
مامان تنها
4 اسفند 90 12:19
سلام من وبلاگ مليسا ناز نازي و كامل خوندم برام خيلي جالب كه يه پدر انقد با احساس نوشته دختر ملوس و نازي دارين ايشاالله خدا براتون نگهش داره و هميشه سالم و شاد باشه اينام براي مليسا ي ملوس و نازنازي
مامان تنها
4 اسفند 90 12:22
راستي يادم رفت با اجازتون لينكتون كردم .
ریحانه جون
5 اسفند 90 0:25
در يك بسته 26 بوسه آتشين برات فرستادم روزي يه دونشون رو بچسبون به لپت هر وقت تموم شد بدون عيده ومن اولين نفري بودم كه گفتم عيدت مبارك
مامانی فری
5 اسفند 90 17:20
بابای ملیسااااااااااا وبلاگ خیلی قشنگیه و با عکسهای ملیسا جون زیباییش صد برابر شده خیلی قشنگ مینویسیبه منم سر بزن از طرف یه مادر بزرگ که برای نوه گلش مینویسه
مامانی فری
5 اسفند 90 17:22
ببخشید ادرس یادم رفته بود
مامان رها
6 اسفند 90 14:54
وای جیگری پاک ما رو فراموش کردی ولی ما همیشه بیادتیم و دوست داریم و می بوسیمت
مریم
8 اسفند 90 0:48
اگر برای سیسمونی و لباس و سرهمی و کفش و خریدای یه نینی خوش تیپ و تک دنبال هر چیزی میگردین به ما سربزنین. http://babybrandsstore.blogfa.com/ ممنون. امکان خرید حضوری و حضور با همسر هم مهیاست. امکان ارسال با پست به تمامی نقاط ایران وجود دارد.
melodiouse
9 اسفند 90 13:06
سلام.الهی جه نی نی نازی دارین شما از طرف من حتما ببوسینش.
عمه ی لارا
9 اسفند 90 18:00
برای ملیسای ناز
saba
10 اسفند 90 11:46
خدا براتون حفظش کنه خوردنی شده ماشالا اسفند یادتون نره دود بدید براش صدقه هم همینطور.....به نیوشای منم سر بزنید...
مامان سوگل
15 اسفند 90 22:38
اول تبریک به دخملتون به خاطر داشتن یه بابای مهربون و خیلی خیلی با احساس مثل شما اینم برای اولین ولنتاین دخمل خوشگله پسر کش
مامان کوروش
19 اسفند 90 14:46
سلام ممنون از حضورتون خوبه یه مرد اینقدر با احساس باشه که برا دخترش بنویسه! آفرین شما رو خدا برا خانواده حفظ کنه و اونها رو برا شما از صمیم قلبم برا ملیسا کوچولو دعا می کنم...
اریانا فسقلی
17 مرداد 92 15:08
وای عزیزم چقدر دخترنازتون شبیه دختر منه یه جورایی تا عکسشا دیدم گفتم چقدر شبیه اریانا ست دختر من الان 1ماهش هست