ملیساملیسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

ملیسا ؛ هدیه آسمانی

دخترم، ملیسای بابا، از وقتی که پا به این دنیای خاکی گذاشتی، شروع به نوشتن کردم، نوشتم از عشق پدری که عاشقانه دخارش رو دوست داشت. بمونی یرام با

دلتنگی خاله شیما برای تو نازنین دخترم

سلام تاج سر من ، سلام دختر ناز من . الهی که فدات شم . عرض کنم که  شما الان 4 ماه و15 روز از تولدت گذشته و من همچنان توفیق این رو دارم که برات از دل گفته هام بنویسم . از اینکه هر روز عزیزتر و محبوبتر داری می شی ، اینکه حس پدر بودن برام از دیروز شیرین تر شده ، ملیسا خانم امشب بالاخره خاله شیما دیگه طاقت نیاورد و طفلک از اداره ، اومد اینجا تا تو رو ببینه . و اما اصل مطلب : عارضم به حضور دختر قشنگ و دلربای خودم ، ملیسا خانم که حدود یک هفته می شه که مامانی و بابایی به یه سرما خوردگی فوق العاده شدیدی مبتلا شدند و نمی تونند بیان و سرکار علیه رو ببینند و دائم در حال استراحت هستند ، از طرفی چون خاله شیما هم پیش مامانی و بابایی هستش ، مامانی و بابایی خاله رو هم منع کردند که نکنه تو هم خدای نکرده مبتلا شده باشی و ملیسا از طریق تو مبتلا شه ، خلاصه اینکه دل مامانی و بابایی برای تو هلاکه . دو روز پیش بابایی زنگ زده بود که بابا ، اگه ما نمی تونیم بیاییم ، حده اقل شما این جوجو رو بیارید از دم خونه ما رد کنید تا ما از اون بالا ، ایشون رو ببینیم . خلاصه خاله شیما هم دیروز زنگ زد و گفت من دیگه طاقت نمیارم و فردا میام تا جوجو رو ببینم . الهی فدات شم که خدا ، مهر تو نازنین رو تو دل همه انداخته . عزیزی جون یعنی مادر من هم چند روزی که جراحی کرده و یه مقدار درد داره ، امروز اداره زنگ زد و حال تو و مامان رو پرسید . دعا کن هر چه زودتر خوب بشه . خوب بابا جوون من برم بخوابم که خیلی خسته ام، من و مامان دوستت داریم و دیوونه وار ، هلاکتیم . راستی بابایی جوونم ، من تمام عزیزانی رو که تو رو لینک کرده بودند و یا امر به تبادل لینک کرده بودند رو امتثال امر کردم و تقریبا تمامشون رو لینک کردم .  چون من تمام نظرات رو یکبار دیگه خوندم و از تو نظرات این لیست رو تهیه کردم اگر کسی رو از قلم انداختم عذر خواهی می کنم  و یا اینکه آدرس سایتشون رو تو نظرات ننوشته بودند .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (59)

مامان فاطمه
17 بهمن 90 0:09
سلام مجدد عذرخواهی می کنم دفعه پیش آدرس وبلاگ رو اشتباه نوشته بودم العان اصلاح شدش رو فرستادم خدمتتون با تشکر
دخترخاله رادین
17 بهمن 90 0:34
sُلام خدمت شما و ملیسای تازنین عکسات خیلی ناز بودن خانومی ممنون پیش رادین ما هم میای دخوشحالمون میکنی
مامان یکتا
17 بهمن 90 0:40
سلام ممنون که اومدید وبلاگ دخترم.ماشالله دختر نازی دارید خدا حفظش کنه.
مامان یسنا
17 بهمن 90 0:43
مروارید مامان آوا
17 بهمن 90 1:33
ای خداااااااااااا چی میگی از زیر پتو؟؟؟
مامان ارشا
17 بهمن 90 1:54
ملیسای خوشگل امیدوارم که همیشه شاد و سلامت باشی در کنار مامانی و بابایی مهربونت خوشحال میشم که با ارشای من هم دوست باشی
مجله اینترنتی کودک من
17 بهمن 90 8:42
سلام ممنون از حضورتون . دخمل ناز و تو دل برویی دارید خدا حفظش کنه.
مامان سارا
17 بهمن 90 8:48
خوشكل خانم مي بينم كه دل مامان و بابا و پدر بزرگ و مادر بزرگ و خاله ات رو بد جوري بردي. من هم كه عكسهاتو ديدم دلم رفت موش موشك. خيلي ملوسي. خدا تو رو براشون نگه داره و هميشه شاد باشي و از اون قهقه هاي تو دل برو بزني عزيزم.
نی نی فرهام
17 بهمن 90 9:17
با سلام و درود ممنون از ثبت نظر تون، از ملیسا در خصوص اینکه کجایی هست هم بنویسین
الهه
17 بهمن 90 10:08
ای جاااانم چه دختر نازی.... حق دارن مامان جون و بابا جون اینقده دلتنگش بشن. ایشالا خدا حفظش کنه و همیشه سلامت باشه زیر سایه پدر و مادرش:
مامان طلا
17 بهمن 90 10:35
ای جانم چه ملیسای ملوسیه دخترتون . خدافظش کنه
مامان يكتا
17 بهمن 90 10:47
سلام.ماشاالله چه دختر نازي داريد.خدا حبراتون حفظش كنه
مامان آیسا
17 بهمن 90 10:54
سلام به ملیسا جون قشنگ و بابا و مامان مهربونش. ماشاالله دختر ناز و دوست داشتنی دارین. از اینکه به وبلاگ دختر کوچولوی من سرزدید ممنونم. با اجازتون من وبلاگ دختر نازتون رو توی پیوندهای وبلاگ آیسا اضافه میکنم
مامان حسین گل گلی
17 بهمن 90 11:05
به وبتون سر زدم دختر نازی دارید زنده باشن
خاله...
17 بهمن 90 12:07
سلام هر کی نینی نداره نظرشو نمی ذارین؟ خب من به همه وبلاگ نینی ها سر میزنم ولی از ملیسا خیلی خوشم اومده هر روز میام میبینمش انقد خوشگله راستی بازم براش اسپند دود کنین واسه من و آقامونم دعا کنین یه پسر خوشگل خدا بهمون بده
فرشته
17 بهمن 90 12:10
سلام ملیساجون الهی همیشه سرحال وشاد باشی ودر کنار پدرومادر زندگی خوبی داشته باشی اول از همه آرزو میکنم که خدا بهتون یک خونه به اندازه ی دلتون بده دوم اینکه سفرای مکه وکربلا داشته باشین سوم اینکه حسن خلق وسلامتی ودل خوش داشته باشین لینکتون کردم تند تند به من سربزنید من در مشهد هستم
مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 بهمن 90 12:15
ممنونم که به ما سر زدید. دختر نازی دارید. خدا حفظش کنه. خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم.
مامان مانی جون
17 بهمن 90 16:02
قربونت برم که اینقده دلیری ما تو نیا مجازی عاشقتیم چه برسه به دور و بری هات
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
17 بهمن 90 18:11
سلام.ماشاالله چه دختر نازي داريد.خدا حبراتون حفظش كنه
خاله جون احمد
17 بهمن 90 19:00
خدا دختر نازتون را حفظ كنه و انشاالله زير سايه شما و مامان گلش به هر چي خوبي هست برسه ممنون كه به ما سر زديد
کاکل زری یا ناز پری
17 بهمن 90 20:39
وایییییییییییییییییییییی ملیسای ناااااااااااااااز خوردنییییییییییییییی چشم نخوری انشااله خانوم خانوما .ممنونم بابای الیسا که وب ما رو با قدماتون روشن کردید چه دخمر خوشکلی داری بی خود نیست تو دل همه جا باز کرده خدا برات نگه داره بازم پیش ما بیاین
مامان الینا
17 بهمن 90 23:37
سلام ماشاالله به این دختر ناز ودوست داشتنی خدا براتون نگهش داره
مامان دینا
17 بهمن 90 23:46
سلام .خدا این فرشته کوچولو رو بهتون ببخشه .وب قشنگی دارین .با اجازتون من شما رو لینک میکنم. خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید.
مامان علي خوشتيپ
18 بهمن 90 0:17
الهي چه دختر ملوس و نازي.خدا حفظش كنه براتون.به ما هم سر بزنيد.اگه با تبادل لينك موافقيد خبرم كنيد. خيلي خوبه كه يه بابا اينقدر با احساس براي دخترش مينويسه سلام ما رو به ماماني هم برسونيد.اميدوارم حال مامان بزرگ و بابا بزرگ خوب بشه
مامان زهرا نازنازی
18 بهمن 90 2:42
ماشاالله 1000 ماشاالله خاله شیمای عزیز حق داره دلش برای این عروسک تنگ بشه
مامان زهرا نازنازی
18 بهمن 90 2:44
خدا حفظش کنه
فرزانه
18 بهمن 90 10:02
سلام ماشاالله چه دخمله نازی خدا حفظش کنه براتون
مامان ترنم کوچولو
18 بهمن 90 10:11
الهی ملوسکم
مامان آریا
18 بهمن 90 10:38
سلام چه دختر نازی هم خودش هم اسمش خوشحال مون کردید که بهمون سر زدین و خوشحال تر میشیم اگه بازم بیاین پیشمون یه عالمه بوس واسه ملیسای عزیز
مامان هانیه سادات
18 بهمن 90 11:03
سلام ماشاالله به این عروسک.خدا حفظش کنه. خوش به حالش.چه بابای مهربونی. راستی لینکتون کردم.
مامان امیرناز
18 بهمن 90 12:14
سلام قبلا هم برای شما تو پست فوت همکارتون مطلب نوشتم اما شما افتخار ندادین تشریف نیاوردین الان از وبلاگ محراب برادرزاده ام دوباره اومدم اگه افتخار بدین لینکتون کنم تو نظرات وبلاگم خبرم کنین ببوسین دختر نازتون
فاطمه سادات
18 بهمن 90 12:25
چه دخمل نازی!!! الهی زنده باشه..
مامان یسنا گلی
18 بهمن 90 12:41
سلام ملیسا جون.خاله های یسنا هم زود به زود دلشون واسش تنگ میشه مثل خاله تو عزیزم. با اجازه لینکتون کردم:
مامان ناز کوچولو
18 بهمن 90 13:40
سلام هزار ماشالله دخمل نازی دارید انشالله که خدا حفظش کنه. واسه منم دعا کنید دخملم به سلامتی دنیا بیاد
خاله شیما
18 بهمن 90 13:53
سلام ملیسای خوشگلم چقدر اون عکست که با کلاه صورتیه ناز شدی . روزی که اومدم پیشت حسابی باهات بازی کردم و کلی کیف کردم انقدر خسته شده بودی که میخواستی شیر بخوری همش چرت میزدی یادت میرفت باید شیر بخوری .الهی قربون تو خوشگلم برم
مامان متین
18 بهمن 90 17:39
ان شالله که هر چه زودتر خوب بشید . وای خدا ... چه جیگری بیخود نیست همه واسش غش می کنن. دلرباست دیگه
مامان محراب
18 بهمن 90 20:34
سلام ممنون که تشریف اوردین با اجازه لینکتون کردم دختر نازتون و ببوسین
مامان محراب
18 بهمن 90 20:43
سلام مرسی که بهمون سر زدین با اجازه لینک شدین
سحرمامان آمیتیس
19 بهمن 90 17:09
سلام ماشالله چه دخترنازی دارید خدا براتون نگاهش داره.
سحرمامان آمیتیس
19 بهمن 90 17:10
این دخمله ناز بایدبدونه مامان و باباش چقدر دوسش دارن
نرگس مامان ساینا
20 بهمن 90 9:21
راستش از اینکه میبینم پدری برای فرزندش می نویسه خیلی خیلی خوشحال میشم. مخصوصا دخترها که همیشه به حضور و حمایت پدرشون احتیاج دارند. انشاله ملیسای نازنین در پناه حق و پدر مادرش باشه.
ریحانه جون(ورود پسرها و پسردارها ممنوع)
20 بهمن 90 23:39
سلام. ملیسا جون. الان که دارم برات پیام میدم بغل مامانم نشستم و دارم ورجه وورجه میکنم . خیلی عکسای نازی داری...آگه دوست داری لینکم کن.من هم لینکت میکنم.
لیلا
21 بهمن 90 0:49
خدا دختر نازتون را حفظ كنه
شهراد شیر کوچولو
22 بهمن 90 17:15
تاج سر... هدیه آسمونی... جوجوک... دخمل بانمکه.... شیرین... مواظبش باشین ایشا... همیشه سلامتی داشته باشه ممنون از حضورتون
مامان محمد مانی
22 بهمن 90 22:39
سلام چه دختر ملوسی دارید. خدا نگهش داره. از اینکه به ما سر زدید ممنون بازم پیش ما بیایید،قربون نگاهتون
دخترخاله رادین
22 بهمن 90 23:56
ملیسا جون با اجازه لینکتون کردم شما هم دوست داشتین منو بلینکید
مامان
23 بهمن 90 0:05
_███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█.\ سلام دوست عزیز با خوشبختی آپم زنده باشی عزیزم چقدر بزرگ شدی ماشااله
مامان متین
23 بهمن 90 15:31
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´آپ کردم ´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´´´´ بدو بیا ´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´راستی نظر یادت نره هااااااا´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶
مامان متین
24 بهمن 90 10:58
سلام بابای ملیسا ممنون که به ماسر زدید .من و متین هم برای شما و دختر گلتون ارزوی سعادتمندی داریم.
ریحانه جون(ورود پسرها و پسردارها ممنوع)
25 بهمن 90 11:45
گاو و الاغ و اردک ، کبریت و گاز و فندک ، جوجه و مرغ و لک لک ، ولنتاینت مبارک
مامانی درسا
25 بهمن 90 14:23
من کلبه ی خوشبختی تو را روزی با گلهای شوقم فرش خواهم کرد و قشنگترین لحظه هایم را به پای ساده ترین دقایقت خواهم ریخت تا بدانی عاشق ترین پروانه ات خواهم ماند . . . روز عشق بر شما و مامان مهربون مبارک
مامانی وروجک
25 بهمن 90 19:57
وااای چه ناز شده این ملیسا خانم چه قدر خوب که ملیساجون همچین پدر مهربون وبا احساسی داره تو وبش مینویسه
مامان نسترن
27 بهمن 90 19:10
سلام به ملیسا خانوم گل. امیدوارم کنار بابایی مهربون و مامانی گلت خوش و سرحال باشی. عزیزم قدر خونواده گلتو بدون. وبدونکه بابایی و مامانی خیلی دوستت دارن
ثمین
27 بهمن 90 20:26
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
مامان رها
30 بهمن 90 9:32
وای عزیزم مثل همیشه زیبا و ناز و تو دل برو
ني ني شكلك
3 اسفند 90 10:36
********** __ _█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ ****************
مامی مائده
3 اسفند 90 22:38
مارو لینک نکردین
مامان نیکانی
10 اسفند 90 10:19
جیگرتو قند عسلبه ما هم حتما سر بزنید خوشحال میشم
مرضیه
14 فروردین 91 17:24
خیلی خوشگله خیلی