ملیساملیسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

ملیسا ؛ هدیه آسمانی

دخترم، ملیسای بابا، از وقتی که پا به این دنیای خاکی گذاشتی، شروع به نوشتن کردم، نوشتم از عشق پدری که عاشقانه دخارش رو دوست داشت. بمونی یرام با

امروز با هم رفتیم جنگل سرخه حصار

سلام بابا جوونم . الان که دارم این پست رو می نویسم داری بی تابی می کنی . الان رو دست مامانی ، شیر هم خوردی ولی داری بی تابی می کنی . ایشالله که حوصلت سر جاش میاد . الهی قربونت برم بابا . امروز مامان و تو و من با هم یک سر رفتیم  بازار تره بار ، بعد رفتیم پوشک برات گرفتیم ، بعدش هم یه سر رفتیم جنگل سرخه حصار ، اما حسابی حواسمون بهت بود که خدایی نکرده سرما نخوری و مریض نشی . وقتی داشتیم از جنگل بر می گشتیم خیلی با دقت و کنجکاوانه بیرون و محیط رو زیر نظر گرفته بودی و و با مردمک چشمت همه جا رو رصد می کردی . الهی فدای اون کنجکاوی تو نازنین بشم . اوه راستی یادم رفت الان شما دقیقا 4 ماه و 6 روز و 14 ساعت و56 دقیقه و12 ثانیه از تولدت گذشته . دیشب مهمونی رفتیم خونه دوستم . وای بابا نمیدونی چه دلی ازشون بردی. مهندس شکلک در میاورد و تو قهقهه میزدی ، با موبایلش کلی ازت فیلم گرفت . الهی قربونت برم. الان با ترفند قره ویتامین و  گریپ میکسچر خوابوندیمت . دوستت دارم بابایی . من و مامان هر روز نگران تر از دیروز می شیم . نگران از آیده . اینکه آیا صاحبخونه سر سال چه تصمیمی می خواد برامون بگیره . اینکه با این اوضاع اقتصادی بالاخره پس کی میشه یه سرپناه خرید . به خدا بعضی وقتها شرمنده مامانت و تو می شم . از اینکه نمی تونم تکیه گاه محکمی برای شما باشم خجلم .از اینکه کاستیهای من باعث می شه تا مامانت با استرس روزش رو به شب برسونه یا اینکه آینده تو مبهم باشه شرمنده ام . ایشالله خدا به من و بابا های امثال من کمک می کنه و زودی صاحبخونه می شیم . راستی بابا تو پست قبلیت تعداد نظر دهندگانت از مرز 50 نفر گذشت . بهت تبریک می گم . این یعنی اینکه 50  تا خاله و عمو اومدند و برای تو فرشته خوشگل دعای خیر کردند . از خدا می خوام کوچولوهای اونا هم همیشه شاد و سالم و سرزنده باشند . دوستت دارم عزیز دوست داشتنی.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (50)

مامان ملیکا
8 بهمن 90 2:46
سلام ای جون چه دختر ناز و ملوسی دارید خدا حفظش کنه یه اسپند واسه ملیسا جون دود کنید اخه حسابی تو دل برو شده . خدا حفظش کنه بازم به ملیسا جون به خاطر داشتن این بابایه خوش ذوق تبریک می گم
خاله هدي
8 بهمن 90 8:02
ماشااله چه دخملي خانم خانما
مامان متین
8 بهمن 90 9:01
ای جانم عسیسم .تو چقد ماهی عسل هر روزم جیگر طلاتر می شی. بابای مهربون غصه نخور ان شالله که شماهم صاحبخونه می شید .
بهارك
8 بهمن 90 9:10
سلام.. طراحي عكس با دكورهاي اتليه و طراحي قالب وبلاگ و تقويم91..سر بزنيد پشيمون نميشيد
مامان رها
8 بهمن 90 9:55
عسل خاله خاله قربونت برم خیلی خیلی دوست دارم و کاملا من رو یاد چند ماه پیش دخترم می ندازی به مامانی و بابایی بگو برات اسفند دود کنند که اینقدر نازی بازم به ما سر بزن از راه دور می بوسمت
مامان رها
8 بهمن 90 9:56
راستی خاله جون ما شما رو لینک کردیم خوشحال میشیم ما رو لینک کنید منتطر حضور پر مهرتون هستیم
ایلیا جان
8 بهمن 90 10:08
سلام، ماشا الله دختر عزیزی دارید، خدا شما را برای اون و اونو برای شما حفظ کنه. در ضمن ملیسای عزیز بابای مهربون و دلسوزی داره که این یه نعمت بزرگه. همیشه شاد و سلامت باشید.
مامان سوگل
8 بهمن 90 10:24
الهی فداش بشم من جیگر طلا، چقدر خوشگلی شما، چقدر نازی شما نفسی بابات، ایشالا که وقتی بزرگ شد موفق و پیروز بشه و باعث سربلندی شما و مامانش بشه
مامان آیهان جون
8 بهمن 90 10:30
سلام عزیزدل خانه، هر روز جیگرتر و ماه تر میشی، همیشه به خوشی و گردش بابایی مهربون غصه نخورید، خوب اوضاع مملکت همینه دیگه، همین که خونواده بامحبتی هستین و همدیگه رو دوست دارین، عالیه. مامانی و ملیسا هم حتما قدردان شما هستن.
مامان رادین
8 بهمن 90 11:31
سلام چه دختر نانازی دارید خداحفظش کنه به وبلاگ پسر ما هم سر بزنید
مامان نفس طلایی
8 بهمن 90 12:01
سلام انشاالله که همیشه به گردش باشید و دلتون شاد باشه من مطمئنم که مامانی و دخمل گلتون به تلاش شما برای زندگی بهتر نگاه می کنن و خودشون درک می کنن که متاسفانه شرایط طوری شده که خرید خونه برای همه سخته ..... من که از حرفتون (شرمنده شدن بابا ها ) خیلی نازاحت شدم خدا خودش حافظ همه ی باباهای خوب و تلاشگر باشه و قطعا نتیجه تلاششون رو به بهترین وجه میده
مامان ترنم کوچولو
8 بهمن 90 12:37
سلام.امیدوارم به زودی زود مشکلتون حل شه و صاحبخونه شید نشدم غصه نداره مهم مهر و محبت بین افراد خونست که خدارو شکر بینتون هست.خدا مامان و بابا و کوچولوهاشونو در پناه خودش حفظ کنه.
علی مبلغ ناصری
8 بهمن 90 13:24
سلام. ما مشهدیها رسممونه که برای چشم نخوردن بچه با والدینش میگیم که بچه شون چقدر زشته حالا این ملیسا خانوم شما اه چقدر زشته. اسپند دود کنین. بترکه چشم حسود. امیدوارم بچه سالم و صالحی برای شما و اجتماع باشه.
مامان فاطمه جون
8 بهمن 90 13:25
سلام . ممنون كه به ما سر زديد و ما رو مورد لطف قرارداديد ماشاالله دختر نازي داريد خدا حفظش كنه به اميد خدا و به بركت وجود دختر نازتون خدا هم در رحمتش رو به روي شما باز مكنه
مامان مانی جون
8 بهمن 90 14:08
زیاد نگران خونه نباین گر چه فکر کردن به این موضوع بقیه مسایل رو از یاد میبره ما خونه دار ها هم مشکلات خاص خودمون رو داریم من که هر شب به جنگ و موضوعات سیاسی و اینجور چیزا فکر میکنم و کلی غصه میخورم کاش دغدغهء ذهنی من فقط مسائل اقتصادی بود الیسا جونو عشق است
مامان مبینا
8 بهمن 90 14:13
بابای ملیسا جون ایشالا همه چی درست میشه،این نگرانی رو همه ی مامان و باباهای امروزه دارن،مطمئن باشید مامان ملیسا هم شما رو درک میکنه و از اینکه همچین همسر مهربون و همچین دختر نازی داره روزی هزاران بار خداروشکر میکنه.همین برای داشتن یه زندگی خوب کافیه
خاله زهرا
8 بهمن 90 14:36
سلام زیاد خودتونو واسه این چیزا ناراحت نکنین همه ی زندگی ها پستی بلندی دارن خدا، ملیسای ناز و مهربون رو به شما داده یه فرشته ی واقعی نگران نباشید خدا مواظب فرشتش هست و از اون بالا نگاتون می کنه البته من با زندگی و مشکلاتش تا اون حد دست و پنجه نرم نکردم ولی می دونم زندگی و آینده ی ملیسا کوچولو دست کسیه که اونو آفریده به وبلاگ ما باین خواهر زاده ی من هم یه فرشته عین دختر شماست
مامان آرتین
8 بهمن 90 15:01
ایجونم خاله جون ماشالا ماشالا هرروز ناز تر میشی
مامان مانی
8 بهمن 90 15:38
این دختر ناز خیلی خوشبخته که باباش اینقد به فکرشه و دوستش داره خدا حفظش کنه ایشالا که همیشه شاد و خوشبخت باشید
مامان یسنا
8 بهمن 90 16:10
سلام.ملیسا خوشگله خیلی نازوزیبا هستی خداتورو واسه مامی وبابا یی حفظت کنه دوست داریم.
مامان نی نی
8 بهمن 90 17:38
سلام چه دختر ناز و ملوسی دارین خدا نگهش داره واستون ان شااله شما و ما و همه اونایی که خونه ندارنیم صاحب خونه میشیم خدا نکنه هیچ مردی جلو زن و بچه اش شرمنده بشه واسه ما دعا کنین که خدا به ما هم اگه صلاح هست یه دختر ناز عین ملیسا جون ناز و تو دل برو باشه مواظب دختر گلی باشین
بابای حسین سرایلو
8 بهمن 90 21:08
سلام . از اینکه به وب حسین من سر زدید و نظر دادید ممنونم . به وبتون سر زدیم قشنگ و جالب بود . من وبتون رو لینک کردم خوشحال میشم شما هم منو لینک کنید. بازم به ما سر بزنید و نظر بدید.
الينا گلينا
9 بهمن 90 9:52
آخه دختر به اين نازي كي ديده آفرين به اين مليسا جون
مامان "فاطمه و محیا"
9 بهمن 90 10:00
سلام بابایی ملیسا لطفا فونت نوشتنتونو عوض کنید که حروف کلمات منقطع نشن مارو هم لینک نکردین
مامان کیارش
9 بهمن 90 13:36
هزار ماشااله به این دختر ناز.همین که شما بابایی هستید که به فکر دختر تون ومامانش هستید یک دنیا ارزش داره.جوانهای امروزی اکثرا مثل شما هستند مهم اینه که آرامش هدیه شما به خونوادتون باشه همین.موفق باشید:
خاله زهرا
9 بهمن 90 19:07
بابای ملیسا زهرای ما منتظره ها چند باری گفتم که بهمون سر بزنید ولی هنوز نیومدید ما منتظر حضور گرمتونیم
خاله مهسا
9 بهمن 90 20:31
سلام جه دخمر نانازی دارید خدا بهتون ببخشه با اجازه لینکتون کردم دوست داشتید شما هم مارو لینک کنید
مامان آوین
10 بهمن 90 14:47
الهی خدا حفظش کنه و زیر سایه شما و مادرش همیشه سلامت باشه
مامان ملیکا
10 بهمن 90 19:55
سلام با اومدنتو به وبلاگ ملیکا ما رو خوشحال کنید
محمد جواد
10 بهمن 90 21:44
مامان پرنیا جون
11 بهمن 90 11:04
خیلی دختر زیبایی دارین و به سان اسم قشنگش وبلاگش هم زیباست به پرنیا جون هم افتخار بدین خوشحال میشیم
مامان متین
11 بهمن 90 18:21
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
مامان آرين
12 بهمن 90 20:00
سلام خاله جونم تو چقدر نازي خاله ...خدا حفظت كنه براي بابا و مامان مهربونت باباي مليسا ممنون كه به ما سر زدين من لينكتون كردم
ثمین
13 بهمن 90 12:38
سلام اومدم ازتون دعوت کنم از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس دیدن کنید!
سینا
13 بهمن 90 15:15
bah bahche melysaye nazy
مامان کیان
13 بهمن 90 18:37
ای جاااااااااانم چه دخمل ملوسی
مامی مائده
14 بهمن 90 14:29
ای جانم این دخملی روز به روز تو دل بروتر میشه اسپند یادتون نره به ما هم سر بزنین
شادي
14 بهمن 90 15:56
انشالله زير سايه پدر ومادر گلش هميشه شادوتندرست باشه خدا براتون حفظش كند انشالله
خاله خاطره
14 بهمن 90 23:38
جااااااااااااااااااااااااااااااااااان بزرگ شده ملیسای ناز و خوشگلمو ببوس
خاله...
16 بهمن 90 21:51
سلام باید بهتون تبریک بگم نی نی تون واقعا خوشگله خدا حفظش کنه تا حالا وبلاگ هیچ بچه ای انقد بهم حال نداده بود من و آخامونم خیلی نینی دوس داریم واسه ما دعا کن ملیسا جون راستی حتما اسپند دودش کنین من عکساشو به همه نشون دادم خیلیم گفتم خوشگله خوشگله... حتما به مامانیش بگین براش اسپند دود کنه...
مروارید مامان آوا
17 بهمن 90 1:06
خاله قربونت تو دختر خوشمل بشه با اون لباسای جیگرت
ملی مامان میکاییل
17 بهمن 90 7:21
سلام بابای ملیسا جون ممنون که به ما سر زدید میکاییل و ملیسا 4 روز با هم اختلاف سنی دارن ؛ ایشالله که فرشته کوچولوتون همیشه زیره سایه تون باشه در ضمن نگرانی شما رو به عنوان یه مرد می فهمم اما شرمنده نباشین این مشکلیه که بیشتره ماها داریم باهاش دست و پنجه نرم می کنیم دشمنت شرمنده بابای مهربون همین که حامی و همسر و ملیسا هستی کافیه . من که همیشه اینو به همسرم می گم ببخشید پرحرفی کردم
خاله ي سينا
18 بهمن 90 11:12
به به ماشالا چه دختر خانم نازي هستن.
عشق مامانی و بابایی
19 بهمن 90 1:02
ملیسا جون خوش به حالت که میتونی بری سرخه حصار دخملی ما که از بس سرماییه حتی نمیتونیم بریم پارک شهرکمون چه برسه به....
مامان امیرناز
25 بهمن 90 9:06
مرسی که بهمون سر زدین نگفتین اجازه لینک داریم یا نه؟
مرسدس
25 بهمن 90 19:37
عزززززززززززززززززززززززززززززیزم به این دخمل موش کوچولو که اینقدر جیگرررررررررررررره ماشااااااااااااااااااااالا ..... به دیدن ما هم بیای خوشحال می شیم
سهیلا
10 اسفند 90 0:37
ملیسا جونم خیلی خوشگلی خانومی، ممنون که بهم سر زدی عزیزم، مراقب خودت باش، دوستت دارم
سهیلا
10 اسفند 90 0:38
شبت ستاره بارون ملیسا
مامان نیکانی
10 اسفند 90 10:17
به به چه دخمل نازی دارین ماشالاه چهطور میتونم ملیسا جون لینک دوستام بزارم؟؟؟
مامان سانای
14 اسفند 90 14:38
نازی چه قشنگ عروسکش رو کنار خودش خوابدنده