ملیساملیسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

ملیسا ؛ هدیه آسمانی

دخترم، ملیسای بابا، از وقتی که پا به این دنیای خاکی گذاشتی، شروع به نوشتن کردم، نوشتم از عشق پدری که عاشقانه دخارش رو دوست داشت. بمونی یرام با

سه ماهگی و اولین شب یلدای فرشته مهربون و نازنین مامان و بابا

 سلام گل خوشبوی منقلبقلب ، عروسک زیبای من ، روشنایی شب تار من ، الان دقیقا شما 3 ماه و 1 روز 16 ساعت و 18 دقیقه و 7 ثانیه سن داری. خوشمزهاولین شب یلدای تو خانم خوشگله رو پشت سر گذاشتیم.من و تو و مامان رفتیم خونه مامانی.رفتیم پیش بزرگترها . ایشالله همیشه سایه بزرگترها بالاسرمون باشه. تو شب یلدا خانوادها ، مهمون بزرگترهای خانواده می شن و طولانی ترین شب سال رو در کنار هم ، خوش می گذرونند .

باباجونم ، عزیز دلم ، شب یلدا دستهای کوچیک و نحیفت رو گرفته بودم و داشتم قربون صدقت می رفتم . تو چشمهام خیره شده بودی و انگار داشتی باهام حرف می زدی . نمیدونم ، نمیدونم تو مهربون از چی می تونی حرف بزنی ؟ یا اینکه تا چه حد معنای زندگی رو متوجه می شی. اینکه آیا فقط ، تو وضعییت فعلی ، فقط شیر خوردن رو متوجه می شی یا اینکه نه ، نیازهای دیگه رو هم متوجه می شی؟وجود مادر و محبت مادر نسبت به خودت رو متوجه می شی؟ اینکه آیا حس فنا شدن و فدا شدن من نسبت به خودت رو متوجه می شی؟ اما نازنین گلم ، عسل مو مشکی من ، من و مامان به عشق دیدن روزهای خوش و خوب تو عزیز ، داریم روز رو به شب و شب رو به روز می رسونیم . تا قبل از به دنیا اومدن تو ، در کنار هم بودن بهترین و شیرین ترین لحظاتمون بود . لحظاتی که برای رسیدن به اون ، خیلی تلاش کردیم ، اما با اومدن تو ، دیگه کلمه ای به اسم (( ما )) در کار نیست . حالا دیگه در کنار تو بودن شیرین ترین لحظه زندگی ماست . حالا دیگه همه چیز تویی ، تو و آینده تو . الهی فدای اون خنده های ملیح و شیرینت بشم. الهی قربونت برم ، نمیدونی وقتی با پوشک جلوی چشمم هستی ، چقدر ملوس می شی . دوستت دارم گلم . این جمله رو دائم می نویسم تا اگه روزی حجب و حیای تو و یا غرور یا روزمرگی های من مانع گفتن این جمله به تو شد ، این جمله زیبا و جهانی رو بخونی و بدونی که تا ابد تو پاره تن من و مامانی . آخه می دونی من خودم خیلی دوست دارم و داشتم تا یک روز به پدر و مادرم بگم که چقدر دوستشون دارم ، اما نمی دونم که چه عاملی مانع از این امر می شه . راستی عزیز دل بابا ، شما دو روز از اولین زمستونت رو هم پشت سر گذاشتی و خبر آخر هم اینکه دیشب عمت اینجا بود و موقع حمام کردنت ازت فیلمبرداری کرد . خیلی فیلم خاطره انگیزی شده . دوستت دارم گلم .خوب الان کنارم رو تختت خوابیدی و داری به تایپ کردنم عکس العمل نشون میدی . من برم که اگر بیدار شی رسوام می کنی و مامان رو به جنگ من می فرستی که آره تو دخترم رو از خواب پروندی .الهی فدات شم . شب بخیر


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

بابای مهرسا
3 دی 90 1:59
مبارک باشه ناز شده خدا حفظش کنه مهرسای ما هم 100 روزه شده منتظرتون هستیم
مامان ریحانا
3 دی 90 2:19
یلداتون مبارک ماشالا چه نازه این دخملی روی ماهشو ببوسید
مامان آویسا
3 دی 90 8:58
ملیسا خانم خوشمل الهی سالهای سال سلامت و شاد در کنار خانواده با دل خوش یلدا را جشن بگیری
مامان امیرعلی
3 دی 90 10:50
ایشالا خدا سایه پدر و مادر رو از سرمون کم نکنه.منم نمیدونم چرا اینقدر سخته گفتن دوست دارم به پدر و مادر.اگه راحت بود هزار بار بهشون میگفتم.خدا ملیسا خانم رو براتون حفظ کنه
مامان نیاز
3 دی 90 11:06
سلام امیدوارم هیشه شاد باشید و شادیهارو زیر سایه بزرگترها و همراهی ملیسا نازنازی بگذرونید
فرشته
3 دی 90 11:08
سلام عزیزم ماشاالله به نازگلتون لینکتون کردم لینکم کنید وبه من سر بزنید
مامان متین
3 دی 90 11:59
وای چه ناز جیگری شدی عسل خانم. یلداتم مبارک خوشگل من
مامان امیر علی
3 دی 90 13:13
سلام عزیزم .وای چه لباس جالبی فدات بشم من .اولین شب یلدا دخمل نازمون هم مبارک عروس بشی خاله جون .بوس گنده مامان خوش سلیقه 20 هستی
مامان مبینا
3 دی 90 13:49
سلام عزیزم،مرسی که به ما سرزدید،ما شما رو لینک کردیم. ماشالا چه دختر نازی دارید خدای مهربون نگهدارش باشه
نیلوفر گل زندگی
3 دی 90 18:40
سلام منتظر حضور پر مهرتون در وبم هستم
سودابه
3 دی 90 21:50
برای دختر گلتون از خدای مهربون بهترینها رو آرزو میکنم . ضمنا عکسای کوچولوتون با عروسکاش که هم قد خودش هستند خیلی ایده خوبی بود . موفق باشید.
مامان ویانا
3 دی 90 23:21
سلام عزیزم شب یلدات مبارک امیدوارم 100 تا شب یلدا ببینی و هندوانه بخوری می بوسمتتتتتتتتتتتتت خیلی ناززززززززززی از اینکه به ما سر زدید ممنونم
جغله کوچولو
3 دی 90 23:49
سلام بر شما . ممنون که همیشه به وبلاگم تشریف میارین. ادامه داستانم رو نوشتم. راستی یک اتفاق جدید افتاده و اون اینه که داستانم مورد پسند قرار گرفته و دارن از روش" بازی رایانه ای جغله و غول سرزمین تنبلی "رو میسازن و بنا بر نظر سازندگان تصمیم بر این است که اسم تمام دوستانم رو در سایت بازی بیارن تا همه بچه های ایران دوستان خوب نی نی وبلاگی من رو بشناسن . در ضمن هر دوستی که مطلبی از داستان جغله و غول سرزمین تنبلی که من نوشتم توی وبلاگش بنویسه هر هفته یک لینک جایزه که یک بازی کامپیوتری کوچیک و قشنگه براش ارسال میشه. باز هم ممنون ... خانوادگی موفق و سلامت باشین. تا بعد خدانگهدار ...
مامان الینا
4 دی 90 1:05
سلام خداخفظش کنه چقدر نازه
امیرمحمد واسراکوچولو
4 دی 90 8:29
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤ کد133یادتون نره
بابای سما
5 دی 90 12:32
سلام ماشالله ماشالله دخترتون خیلی ماهه و بانمکه،خدا براتون حفظش کنه براش اسفند دود کنید. ممنون که به وبلاگ دختر من سر زدین
دختر یلدا
6 دی 90 8:40
سلام وبلاگتون برام جالب بود چون وقتی می بینم یک پدر برای دختر ش می نویسه اشک از چشمام جار ی میشه ، دخترا پدرشون را خیلی بیشتر از مادرشون دوست دارند اینا همه میگند و پدرا هم دخترا بیشتر از پسر ها دوست دارند خلاصه عشق پدر دختر یک عشق اسمونیه من که تجربه کردم و این نظر منه و خدای نکرده به مامانا بی احترامی نشه چون اصل مطلب مامان ولی عشق پدر خدایی و خوش به حال ملیسا خانوم که پدرش وقت نوشتن داره کاش یک روز ی بابای کیمیا هم وقت برای نوشتن پیدا کنه خیلی تلاش میکنم تا رابطشون محکمتر بشه ولی چون باباش را کمتر می بینه نمی دونم شدنی هست یانه در هر صورت با اجازتون لینکتون کردم روی ماهش را ببوسید
مامانی درسا
7 دی 90 9:50
سلام پدر گرامی . حال عروسکتون خوبه ؟ پست جدیدی در وبم قرار دادم که امیدوارم با مراجعه به اون دعای خودتونو از این عزیز دریغ نفرمایید .
مامان متین
8 دی 90 18:58
آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــم سلام آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــم خوبی؟ آپـــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم چرا بیکار نشستی؟ آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم مگه نمیبینی اپم؟ آپــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم بدو بیا دیگه آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــم نبینم دیر کنی ها!! آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم میترکونی ها!!! وبلاگ نقاشی متینم هم سر بزن خوشحال میشم . درسش توی وبلاگم گذاشتم
امیرمحمد واسراکوچولو
9 دی 90 10:16
مثل یک درنای زیبا تا افق پرواز کن نغمه ای دیگر برای فصل سرما ساز کن زندگی تکرارِ زخمِ کهنه دیروز نیست بالهای خسته ات را رو به فردا باز کن ...
مامان وروجک
10 دی 90 19:29
سلام سه ماهگی ملیسا جون رو تبریک میگم لبتون خندون دلتون شاد
مامان یسنا
11 دی 90 0:42
تبریک تبریک.انشاالله 300 سالگیت رو جشن بگیریم
عسل خانم
11 دی 90 22:54
سلام خاله جون عکس خودم و خواهرام و ما مانم را توی وبلاگم گذاشتم لطفا به من سر بزنید
مامان مانی
13 دی 90 1:14
سلام برای شما و دختر نازتون ارزوی بهترینها رو دارم
مامان ساغر
15 دی 90 13:06
سلام گل دخمل. امیدوارم همیشه در کنار خانوادت خوش باشی. خانمی ما لینکت کرده بودیم.ولی انگار شما افتخار ندادین لینکمون کنین.باشه هر جور راحتین.
مامان عسل و آریا
19 دی 90 8:26
نازی.خدا حفظش کنه