ملیساملیسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

ملیسا ؛ هدیه آسمانی

دخترم، ملیسای بابا، از وقتی که پا به این دنیای خاکی گذاشتی، شروع به نوشتن کردم، نوشتم از عشق پدری که عاشقانه دخارش رو دوست داشت. بمونی یرام با

اولین سفر برون شهری عسل بابا و مامان

بازم سلام می کنم به نازنین دختر خوب بابا و مامان . قلب الان که دارم برات می نویسم شما دقیقا : 2 ماه و 26 روز و13 ساعت و 26 دقیقه و 55 ثانیه سن داری ماچ. الهی فدات شم . پنج شنبه من و مامان و شما برای اولین بار شما رو به خارج از تهران و به سمت خونه عمه لیلا بردیم . عمه و پسر عمه و دختر عمه ، کلی ذوق کرده بودند از دیدنت . عمه می گفت چقدر بزرگ شدی ماشالله . بهش گفتم تازه ظرفها رو هم می شوره و به مامانش هم کمک می کنه چشمک.پسر عمه و دختر عمت شما رو پاگشا کردند و چند تا هدیه کوچولو به شما دادند . دستشون درد نکنه . کلاهت خیلی بهت میاد . یه مقدار بزرگه . ایشالله وقتی بزرگتر شدی میزاری تو سرت . ایشالله که هیچ وقت کسی نه کلاهی سرت بزاره و نه اینکه شما کلاه کسی رو بردارینیشخند.خانم خوشگله وقتی که از اداره اومدم ، دیدم تو بغل مامانی و مامان امروز حسابی خسته شده . نمی دونم چرا سر حال نیستی و امروز دائم نق زدی و بهونه گرفتی . راستی مامان می گفت امروز برای اولین بار خنده با صدا کردی . الهی فدات شم . صدای خنده هات کوتاه و مقطع بوده خوشمزه. قربونت برم الهی . تا رسیدم مامانت درخواست لبو یا به عبارتی چغندر کردند که بنده نیز بلافاصله دست به کار شده و همچون یک سرباز فدایی لبو ها را شسته ، تمیز کرده ، درون بخارپز گذاشته و منتظر پختن آنها هستم تا بدین طریق به نوعی ارادت لبویی خود را به مامان بزرگوار حضرتعالی نشان دهم .تعجب باشد که این قبیل توسلات و پاچه خواری ها را از من سراپا تقصیر پذیرفته و ما را همچون گذشته دوست بداردعینک قربونت برم ، نگران نباش . من و مامانت پایه های زندگیمون رو با یاری خدا محکم بنا کردیم و انشالله تا اونجا که جون در بدن داریم در کنار تو نازنین هستییم . دوستت دارم ناناز من .

ببین چقدر ناز خوابیدی بابا؟ داری تو خواب متفکرانه خوابهای ناز می بینی

 عکس یکی مونده به آخر هم عکس تو و پسر عمه و دختر عمه هستش.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

مامان فاطمه زهرا
26 آذر 90 23:21
با سلام چه واقعه دلخراشی خدا رحمتش کنه و صبر به همسر و پسرش عنایت کنه با تشکر که به وب ما سر زدین موفق باشین ماشاالله دختر قشنگی دارین براش اسفند دود کنین یه وان یکاد هم بالای وبتون بذارین بازم ماشاالله
نازنين
26 آذر 90 23:41
سفر به خير ناز نازي.
نازنين
26 آذر 90 23:42
النا با كد 159 منتظر حمايت شما در جشنواره است.ممنون
حسنا سادات
27 آذر 90 0:15
واااااااااااااااااای عزیزم چه دختر نازی دارین خدا براتون حفظش کنه از طرف من ببوسیدش.
مبین فرفریl
27 آذر 90 1:42
سلام ممنونم که به ما سر زدی چه دخمل نازی داری .
مامان ریحانا
27 آذر 90 1:54
سلام همیشه به مسافرت ملیسا جون مرسی که به ما سر زدید
هدی مامان مبین
27 آذر 90 2:14
ماشالا خانومی شده برای خودش راستی دستکش سایزش هست؟؟ برای کمک به مادر میگم
مریم مامان درسا
27 آذر 90 2:57
سلام عزیزم الهی من قربون اون قیافه ش بشم ،خیلبامزه ست،خدا حفظش کنه،راستی یه اسپند برای اون موهای خوشکلش دود کنید
مامان محمدجواد
27 آذر 90 7:44
بله . فکر می کنین فقط مردها بیرون خونه خسته میشن؟ شوخی کردم ؟ ماشالله هزار ماشالله به این دختر خوشگل
سمیرا مامان آنیتا
27 آذر 90 10:22
چه ناز و آروم خوابیده خدا حفظش کنه
مامان آویسا
27 آذر 90 11:10
ماشاا.. چه موهای قشنگی داره این پرنسس شما!
مامان امیر علی
27 آذر 90 11:37
سلام عزیزم .وای چقدر خاطراتت قشنگ بودند .مرسی به ما سر می زنید .دوستون داریم
مامان امیر علی
27 آذر 90 11:38
دخمل 2 ماهه ایشاله عروسیت .ایشاله سفرهای برون مرزی و گردشی .عزیزم کد ما 120 برای مسابقه اول دی فراموش نکنی .مرسی
مامانی درسا
27 آذر 90 12:24
عزیزم خیلی خیلی بزرگ و خوشگل شدی . یک دنیا
مریم
27 آذر 90 13:36
ممنونم که اومدی خوشبگذره الله ی رمز هم دادم
نگین مامان رادین
27 آذر 90 13:42
الاهی چه دخمل نانازی درست عین عروسک هاست خدا حفظش کنه،کادو های دختر عمه و پسر عمه هم مبارکت باشه ایشاالله به سلامتی ازشون استفاده بکنی
مامان یسنا
27 آذر 90 17:07
سفرابی خطر.خیلی ناز شدی.مرسی مامانی وبابایی خوب ومهربون.
مامان صباناناز
27 آذر 90 19:16
با سلام ملیسا جونم از دور روی ماهت رو میبوسمچه دخمل نازیمن شما رو لینک کردم خوشحال میشیم شماهم لینکمون کنید
مامان پریاگلی
27 آذر 90 23:03
کد من 162 است
ممامان مانلي
28 آذر 90 2:15
واي خوش به حال اين دختر خشگل كه يه همچين باباي عاشقي داره .. حسوديم شد. الهي خدا بهتون ببخشتش خيلي جيگره
amirmohamad_asra
28 آذر 90 7:55
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*منتظره حضورتون هستیم
زهرا مامان مه سما
28 آذر 90 12:07
هزار ماشالله چه دختر نازی دارید
مامان علی
28 آذر 90 17:24
چقد ناز شده عروسک
مامان سانی
28 آذر 90 18:29
سلام بابایی .نی نی تون خیلی بامزه اس. مرسی که ما رو دیدین. هزار تا بوس برای گلتون
مامان تارا و باربد
28 آذر 90 19:13
سلام پيشاپيش يلدايتان مبارك باشد. از اينكه بهمون سر زدين ممنونيم. ماشالا به اين دخمل خوشگل خدا حفظش كنه اميدوارم هميشه در كنار هم جمع گرم و صميمانه اي داشته باشين وخداي بزرگ شما رو به همه آرزو هاي قشنگتون برسونه
mamani helena
28 آذر 90 23:28
mashala che naz shode dokhmali.mibosamesh yaldat mobarak khale
مامان فهیمه
28 آذر 90 23:36
سلام دوست خوبم کد من 139 است اگه سر بزنی به وبلاگم چه رای بدی چه ندی خیلی خوشحال میشم اگه اجازه بدید لینکتون می کنم منتظرم
مامانی درسا
29 آذر 90 1:51
عمرتون صد شب یلدا دلتون قدر یه دنیا توی این شبهای سرما یادتون همیشه با ما دل خوش باشه نصیبت غم بمونه واسه فردا پیشاپیش یلداتون مبارک
هستی
30 آذر 90 1:11
سلام ملیسا جون پیش منم بیا باشه
فاطمه
2 دی 90 17:30
سلام بابا جون ملیسا جون خوبید خسته نباشید شما لینک شدید ملیسا جون
عارفه
3 دی 90 17:58
خداحفظش کنه
مامان آرین
20 دی 90 13:53
چه دخمل نازی دارید خدابراتون حفظش کنه .هزارتابوس برای این دخترنازنازی
مامانی یکتا
24 دی 90 15:46
مامان ایلیا
27 دی 90 22:54
سلام ایلیای من الان یک سال و یک ماه داره با دیدن عکسای ملیسا جون یاد دوره ی نوزادی پسرم افتادم چه زود می گذره.ملیسا رو ببوسین.
مامان ترنم کوچولو
28 دی 90 11:53
الهی عزیزم