ملیساملیسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

ملیسا ؛ هدیه آسمانی

دخترم، ملیسای بابا، از وقتی که پا به این دنیای خاکی گذاشتی، شروع به نوشتن کردم، نوشتم از عشق پدری که عاشقانه دخارش رو دوست داشت. بمونی یرام با

مهمون داشتی امروز بابایی جوونم

عروسک من سلام . سلام بابایی . الان داری پستونک می خوری و نق می زنی . نمی دونم چرا چند شبه که خیلی دیر می خوابی و بهونه گیر شدی . چهارشنبه شب تا ساعت 3 داشتیم آرومت می کردیم . فکر کنم دلت به حالمون سوخت و خوابیدی . فرداش نمی دونی با چه زوری از خواب بیدار شدم . قربونت برم حالا بی خوابی مامانت و من به کنار ، خودت اذیت می شی . الانم اینطور که بوش می آد امشبم  در خدمت شما هستیم .  راستی بابا امروز مامانی و بابایی اومده بودند خونمون . مامانت هم یه میزی چیده بود که حیفم اومد از میز عکس نگیرم ، آخه با وجودی که تو بهونه می گرفتی و مراقب تو بود ، خیلی زحمت کشید تا ناهار آماده شه . این عکس زیر ، میز ناهار مامانه .

جونم برای شما نازنین دختر بگه که پنج شنبه که بابا از اداره اومد به همراه بانو علیه ، سر کار خانم مامان و دختری به نام ملیسا خانم ، شال و کلاه کردند و بصورت کاملا خانوادگی و نه مجردی به سمت فروشگاه شهروند حرکت نموده و وارد فروشگاه مذکور شده و پس از مشاهده محصولات فروشگاه موصوف ، حضرنعالی را در چرخهای مخصوص خرید گذاشته و مانند یک دستگاه اتومبیل لوکس آخرین سیستم ، از فروشگاه دیدن کرده و مایحتاج خود را درون چرخ و در کنار شما گذاشتیم . در نهایت هم وقتی جهت حساب و کتاب به پل صراط و صندوقهای مربوطه مراجعه کردیم به خانم صندوقدار عرضه داشتم که خانم آیا به غیر از این نوزاد که از قفسه محصولات پروتئینی برداشتیم ، آیا نمونه دیگری نیز هست یا خیر؟

 النهایه بعد از خرید به منزل عزیز جون رفته و پس از کلی دلبری کردن از خانواده بنده به منزل مراجعت نمودیم .الهی فدای تو خوشگل تاج به سر شم این عکس که با لباس سبز انداختی ،امروز عصر ازت انداختم . چه خوشگل شدی امشب . وای فکرش رو بکن یه مقدار بزرگتر شی و بشه لباسهای خوشگل تنت کرد ، عروسکت می کنیم و تو خیابون دلبری می کنی . الهی که فدات شم .  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مامان سام
4 آذر 90 22:44
به به چه غذاهاي اشتها آوري
مامان نفس طلایی
4 آذر 90 22:56
دست شما بی بلا چه میز عالیییییییه ... عروسکم بین خریدا چقدر ناز بود
مامان حنا و دینا
4 آذر 90 23:17
سلام ماشالاهه چه خوشگله دخترتون مرسی که به ما سر زدید دوست جدید ما
بابای مهرسا
4 آذر 90 23:19
سلام بابایی دست همسرتون درد نکنه عالیه ملیسا جون خیلی ناز شده
شیوا
4 آذر 90 23:33
سلام بابای ملیسا . میدونید من و ملیسا دوتا از بهترین باباهای دنیا را داریم . مرسی که به وب من اومدید .
ساناز مامان غزل
4 آذر 90 23:45
ممنون از اینکه به وبلاگمون سر زدید وبلاگ خوشگلی دارید موفق و پیروز باشید
من و تو
5 آذر 90 0:13
چه عروسکی
مامان سید کوچولو
5 آذر 90 0:15
ای بابا پسر من قد بچه تو بود تازه 3-4 صبح میفهمید شب شده .. خوابش میگرفت... الان سر ساعت 9 میخوابه (بزنم به تخته)
نازنین
5 آذر 90 1:02
ناز گل خانم ماشالا لباست خیلی بهت میاد.
مامانی حسنا جون
5 آذر 90 6:40
سلام چه میزی آفرین به این سلیقه خوش به حالتون الهی ناناز خاله اذیت نشی
مامان عرشيا
5 آذر 90 7:18
سلام.چه ميز خوشكلي.معلوم يه پارچه كدبانويي. دست مريزاد به اين تزيين.اميدوارم همسرت قدر خانوووومي مث تو رو بدونه. ميگم اون عسل كه وسط كالسكه است از كجا خريديييين؟هههههههه عكس سبد خريده جالبهههه
مامان طاها
5 آذر 90 8:26
دختر نازو دوست داشتنی دارین خدا حفظش کنه.
amirmohamad_asra
5 آذر 90 9:41
سلام اون کوچولو رو هم که بین وسایل ها هس ازکجا خریدین هههههههههه
مامان محمدجان
5 آذر 90 10:29
سلام ممنون که به ما سرزدین چه مامان خوش سلیقه و کدبانویی دهنمون اب افتاد ماشالله هزار ماشالله به دخمل نازمون
مامان محمدجواد
5 آذر 90 11:21
الهی قلبونش بشم . چقدر این دخمل نازه
فرناز مامان ایلیا
5 آذر 90 13:55
وبلاگ قشنگی دارین. خدا دخملیتونو حفظ کنه... من لینکتون کردم.
دوتا عشقم محدثه
5 آذر 90 15:14
سلام ملیسا جووووووووووووووووووووووووووووون وب قشنگی داری.
عسل
5 آذر 90 15:40
خدا براتون نگهش داره. مرسی که به وبم سر زدید
mamani helena
5 آذر 90 15:42
salam azizam mashala mese fereshteha shode in dokhmali.che mamane khosh salighey:
مامان آرینا
5 آذر 90 18:20
وای ماشاالله چه دختری. ناز بشی عسلی
shadi_sh_n@yahoo.com
5 آذر 90 18:28
وای این عسل خوردنی کیه دیگه یه بوسش بکن از این دخملا کجا می فروشن؟///////////////
علی
5 آذر 90 19:13
اگه دوست داشته باشی میتونم یه قالب اختصاصی واسه وبلاگت طراحی کنم/
مامان
6 آذر 90 2:21
سلام عزیزم بدو بیا که با یک مطلب اموزنده اپم دیر نکنیااااااااا
نی نی توپولی
6 آذر 90 14:16
بابا سلیقه...
مامان یسنا
6 آذر 90 16:02
سلام خدابراتون حفظش کنه.خوشحال میشم قابل بدونید وبه وبلاگ سربزنید
مامانی وروجک
6 آذر 90 16:51
سلام خسته نباشی مامان ملیسا جون واقعا دست مریزاد داره با وجود کوچولو بشه همچین میزی چید به زنم به تخته دختر خانم نازی دارین وماشالله چه سبز بهش میاد
مامان رومینا
7 آذر 90 1:09
عزیززززززززززززززززززززززززززم این چیزا رو از رو ملیسای ناناز بردارید ما شما رو لینک میکنیم به امید اینکه روزی ملیسا و رومینای دوستای خوبی برا هم بشن
مامی کیانا
13 آذر 90 16:56
دستت درد نکنه مامانی هنرمند مامانها همشون هنرمندند
غزال
13 آذر 90 20:26
خدایا چه عروسکیییییییییییییییی! با اجازه تون عکسای عروسکی شو واسه خودم ذخیره کردم. قول میدم فقط خودم نگاشون کنم و به نا محرم نشون ندم!!!! گفتم باباش غیرتی نشه یهوووووووووو
ر
27 دی 90 17:00
چی کار کردی با این نی نی ناناز تو سبد خرید بامزه شده مرسی که به وبم سر زدی اگر اجازه دادید لینکتون میکنم
عمه رهام
1 بهمن 90 21:39
چه با مزه ست فکر کردم عروسکه
مامان سانای
14 اسفند 90 14:40
دست خانم کدبانو درد نکنه تنهایی خودش هم با بچه کوچک چقد زحمت کشیده