ملیساملیسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

ملیسا ؛ هدیه آسمانی

دخترم، ملیسای بابا، از وقتی که پا به این دنیای خاکی گذاشتی، شروع به نوشتن کردم، نوشتم از عشق پدری که عاشقانه دخارش رو دوست داشت. بمونی یرام با

سلام بابایی . من برگشتم

سلام عزیزتر از جووم . بابایی با اجازت من برگشتم . برگشتم تا باز قربون صدقت برم . الهی فدات شم . این چند روز که نبودم خیلی توانایی بیشتری پیدا کردی . ماشالله چنان دست و پایی می زنی که آدم ذوق می کنه . الهی که فدای دست و پا زدنت شم . نمیدونم خودتم ذوق می کنی یا نه؟اما خیلی شیرین و جالبه . راستی اصوات جدیدی هم  داریم ازت می شنویم . این یعنی اینکه تو داری هر روز بزرگتر می شی. وای خدا چقدر حال می ده وقتی به زبون بیایی و برای بابایی شیرین زبونی کنی . دوستت دارم بابابی. شهرستان که بودم دائم فیلمی رو که توش گریه می کردی رو می زاشتم و قربون صدقت می رفتم . خدایا تمام پدر و مادرها رو برای بچه هاشون حفظ کن . وقتی فکرشو می کنم و میبینم بعد از خدا تو نازنین پشت و پناهی به جز من و مامانت نداری ، پشتم می لرزه . می ترسم نتوتنم بابای خوبی برات باشم . اما تو نترس . تو خوف نکن چون یه خدای مهربون بالا سرت هست که به کار خودش مطمئنه و حواسش همیشه به تو هست . دقیقا مثل تمام وقتهایی که حواسش به ما هم بوده و تا آخر هم هست . گل خوشبوی من ، یه گالری از چند تا عکست میزارم . ایشالله مهمونای تو عزیز که سر می زنند به سایتت ، بتونند تماشا کنند . لطفا اگر قابل مشاهده نبود تو قسمت نظرات بفرمائید تا درستش کنم.

  برای مشاهده ، روی لینک زیر کلیک کنید . بعد صفحه ای رو که دانلود میشه بازکنید و با کلیک کردن روی عکسها ، اونها رو مشاهده کنید.

       http://s2.picofile.com/file/7176233652/melisa.html.html         http://s2.picofile.com/file/7176247204/melisa.swf.html                                                    عکسهای زیر رو هم اینجا قرار می دم تا اگر فایل بالا باز نشد ، تمثیل قطره ای باشه از دریای بیکران : راستی تو عکسهای زیر شما هفت روزه بودی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان آنیتا
15 آبان 90 20:04
سلام عید قربان مبارک
مامان الینا
16 آبان 90 1:13
سلام .عیدتون مبارک .خدا دختر گلتون روحفظ کنه،خیلی ملوسه
مامان ماهان عشق
16 آبان 90 2:49
سلام.عیدتون مبارک.خدا ملیسای ملوس رو حفظ کنه.چقدر هم شما شیرین و با احساس براش مینویسین.باباها کمتر از این کارا میکنن.یا نمینویسند یا اگه بنویسن معمولا به صورت طنز مینویسن.البته اونایی هم که با احساس مینویسن دیگه واقعا قشنگ مینویسن.
مامان ماهان عشق
16 آبان 90 2:54
ملیسا جونم عکسات هم خیلی خوشکل بودن.با اون پستونکی که اندازه صورتت بود و اون عروسکا میخواستم بخورمت.
امیرمحمد واسرا
16 آبان 90 8:01
ماشالله خیلی نازه خدابرتون حفظش کنه
مامان عرشیا
16 آبان 90 9:24
عید قربان بر شما مامانی جون مبارک عرشیای ما هم خاله جون 21 ابان دنیا میاد
مامانی درسا
16 آبان 90 14:24
سلام دوست من . از اینکه دل نوشته ام مورد پسندتون قرار کرفت خوشحالم . فکر میکنم این حرف تمام بابا و مامانای مهربون دنیا باشه خدا ملیسای گلو براتون نگه داره من لینکتون میکنم که یادم باشه من و درسا دو تا دوست خوب به دوستامون اضافه شده . شما هم اگه دوست داشتی ما را لینک کن . عیدتون مبارک
مامان ملیکا
17 آبان 90 0:52
سلام ممنون که به وبلاگ من سر زدید و نظر دادید .دخمل خوشکلی دارید خدا حفظش کنه اسم دخترتون خیلی شبیه اسم دختر منه خدا نگهش داره
مامان
17 آبان 90 1:53
سلام الهي سايتون هميشه بالاي سر مليسا خانوم باشه شما هم با افتخار لينك شديد
مامان یاسمین زهرا
17 آبان 90 2:17
سلام.وبلاگ قشنگی دارین و همچنین دختر نازو ملوسی. البته مامانش لطفا نشونینش خیلی زوده مهره های کمرش آسیب میبینه
مامان سیما
17 آبان 90 8:42
وای وای وای چه فشن کرده چه ملوسه از طرف من ببوسش