ملیساملیسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

ملیسا ؛ هدیه آسمانی

دخترم، ملیسای بابا، از وقتی که پا به این دنیای خاکی گذاشتی، شروع به نوشتن کردم، نوشتم از عشق پدری که عاشقانه دخارش رو دوست داشت. بمونی یرام با

نیمه شعبان 93

سلام بابا جوونم . خوبی؟ الان که دارم این متن رو برات می نویسم ساعت 12 شبه و  شما دستهای کوچولو و نازنینت رو زیر چونه خوشگلت زدی و داری خواب هفت تا پادشاه رو می بینی . الهی فدات شم ببخشید . فکر کنم سه ماه شد از گذشت زمان آخرین نوشتم . بابا جوونم خیلی سرم شلوغه . ازطرفی امتحانات پایان ترم و از طرفی مشغله شدید کاری . تو به بزرگی اون قلب کوچیک اما دنیای مهربونیت من رو ببخش .امشب شب نیمه شعبان و جشن میلاد ولادت آقا امام زمان هستش . از خدا می خوام تو این شب عزیز که برای ما ایرانیها شب قشنگ و خاطره انگیزی هستش نگهدار تمام کوچولوها و پدر مادرهاشون باشه .راستش این مدت حرفها و کارهایی می کنی که فقط باید گفت هزار الله اکبر . فدات شم اون روز که با مامان از خونه مامانی اومدی تا در رو به روت باز کردم ازم با حالت تحکم و مثل این خانم معلمها پرسیدی : درس خوندی؟ الهی فدات شم . وقتی من سر جلسه امتحان می رم با مامانی تو اون لحظه دستهای کوچیکت رو به سمت آسمون می گیری و می گی : خدایا بابا خوب قبول شه . داشتی عکسهای چند سال پیش من رو می دیدی که یکباره گفتی چقدر کوچولو بودی ، البته منظورت این بود که چقدر جوون بودی . رفته بودیم شما ، یک هوای بسیار عاو جلوه بی بدیل قدرت الهی تو دریا نمایانگر بود ، وسوسه شدم و دل رو به دریا زدم و رفتم تو آب ، تا رفتم تو آب شما شروع کردی به گریه و جیغ زدن و داد و فریاد و ... خلاصه تو دلم گفتم خدایا توبه کردم از دست این خانم نمی شه تکون خورد .می دونم بابا ججوننم میدونم نگرانم شده بودی .

امشب بازیهای جام جهانی شروع میشه و خدا کنه تیم ایران با نتایج خوب بتونه دل و قلب مردم ایران رو شاد کنه . چند تا عکس هم به تلافی تاخیرهام برات می زارم گلبرگ طاقچه خونه بابا . دوستت دارم عزیزم .

این عکسی از آبشار زیبا تو جواهر ده رامسر هستش .خیلی زیباست

تصاویر شما در رامسر

تو بازار رامسر یک بزغاله بود که شما جوری بغل کرده بودیش که من بهش حسود

راستی به تله کابین هم می گفتی : هلی کوپتر

عکس بالا رو امسال گرفتی . گربه ای که در تصویر هست همون بچه گربه ای که در سمت راست تصویر پایین و حدود یکسال قبل انداختی . در واقع بچه گربه برای خودش مردی شده بود و تشکیل خانواده داده بود .

و اینها هم عکسهای باغ پرندگان تهران هستش :

این عکسها هم عکسهای نوستالژی خاطره انگیزه  گه تو دوربین بابایی بود :

نظرات (31)

فاطمه
23 خرداد 93 12:18
سلام ملیسا جون عیدت مبارک عکسهای زیباتو دیدیم.ایشالا صد ساله شی،نه صدوبیست ساله شی،نه صدوبیست سال کمه،همیشه زنده باشی از طرف شیما و شایان
مامانی(برای دخترم زهرا)
23 خرداد 93 12:42
سلام عکس های با مزه ای بود مخصوصا اونیکه تو روشویی نشسته بود خدا حفظش کنه اینواسه ملیسا جون
مامان ناهید
23 خرداد 93 13:47
سلام "ملیسای قشنگ امیدوارم در کنار پدر ومادرت سلامت و شاد و خوشبخت باشی و عمری طولانی داشته باشی" ملیسا جون هم مثل دخترای من خیلی خوش شانسه که ثمره عشق جاودان و زیباست.شادی و خوشبختیتون همیشگی و پایدار باشه انشاالله............
مامان ارمیا تپلی
23 خرداد 93 14:46
سلام عید بر شما مبارک خدا ملیسا جونو براتون حفظ کنه عکساشم خیلی ناز و خوشکل شدن ماشاالله
مامان بهاره مامان امیرمحمد
23 خرداد 93 16:39
چه دخمل قشنگی چه فرشته ای هستی شما عزیزم خدا نگهدارت باشه همیشه و شاد باشی همیشه به سفر و گردش
مامانی
23 خرداد 93 18:19
سلام به ملیسا جون عزیز. عیدت مبارک. عکسای قشنگی داری گل دختر. هزار ساله شی. ایشالا عروسیت
مامان صدرا
23 خرداد 93 22:55
سلام خانوم خوشگله عیدتون مبارک گل دختر همیشه به شادی وگردش
آزاده
23 خرداد 93 23:46
سلام . عید شماهم مبارک. دعا می کنم همیشه سلامت و شاد درکنار هم باشید .
امیر مهدی
23 خرداد 93 23:50
لینکتون کردم
مامان شیرین خانم
24 خرداد 93 0:48
سلام ماشاله هزار ماشاله چه خانمی هست این ملیسا خانم.چه خوب که از حیوونا نمی ترسه.شیرین ما که از پشه هم می ترسه چه ببرسه به بزغاله و گربه و...
انيتا كوچولوي دوست داشتني
24 خرداد 93 12:09
سلام خوشگل خانم چه عكسهاي قشنگي ان شالله هميشه به شادي و سفر
مامان نفیسه
24 خرداد 93 13:24
سلام.عیدتون مبارک .کم کم داشتیم ازغیبتتون نگران میشدیم.خوشحالم که عکسای جدیدملیسای عزیزم رودیدم .ان شااله همیشه به سفرومسافرت وخوشی باشید
مامان
24 خرداد 93 19:12
ماشالاه عزیزم هم نازتر شدی هم دوست داشتنی تر عزیزم جاهای قشنگی رفتی با مامان و بابای مهربونت همیشه شاد باشی و سلامت عزیزم
مامان فرشته
25 خرداد 93 4:43
سلام ملیسا جون. انشالله همیشه به سفر و گردش. عکست کنار گربه خیلی خوشگله.
مامان آقا سبحان
25 خرداد 93 11:14
سلام عیدتون مبارک دلمون برا ملیسا جون تنگ شده بود چقد شیرین شده ماشاالله یه سوالی داشتم بچه ها دقیقا تو چه سننی کامل میتونن صحبت کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پسرم 19 ماهشه دهنشو میبنده فقط با اشاره حرفاشو میگه گاها ماما بابا یا عمه میگه نمیتونه منظورشو بفهمونه اذیت میشه
الهام
25 خرداد 93 11:28
سلام خانوم خشگله ... عیدت مبارک عروسک ناز
مامانِ جرقه
26 خرداد 93 18:59
آخی چه دخملک ملوووووسی انشالله که همیشه تنش سلامتو لبش خندون باشههه :-* ♥
مامان کیانا و صدرا
26 خرداد 93 19:14
ملیسای عزیز امید که همیشه سالم و سلامت و با نشاط باشی
مامان زهرا
27 خرداد 93 1:16
سلام ملیسا خانوم همیشه به سفر زنده باشی آن شاله اگر موافق باشین تبادل لینک کنیم
مامان سمیه
28 خرداد 93 17:13
عزیز دلم با اون عینک آفتابیت شبیه هنر پیشه های هالیوودی شدی خاله جون والبته عکس داخل روشویت تک تک
سید
1 تیر 93 0:04
با عرض سلام و احترام بابایی بعد از شش ماه اومده ترکونده وبلاگ ملیسا رو از عکس بقول بچه ها قبلا بهتر بودی البته ملیسا جون هم ماشالله خانومی شده برا خودش و باید سکان وبلاگ نویسی رو به خودش بدید ضمنا خوشحال می شم به ما سر بزنید همواره پایدار باشید
مامان عاطفه
8 تیر 93 16:12
ملیسا جونم خیلی ناز و زیبایی . همیشه شاد و پیروز باشی
مامانی و بابایی
9 تیر 93 2:52
عزیزم چه ماه شده این دخمله عکسهای قشنگی گرفتین جای با صفایی هم رفتین ایشالا همیشه به گشت و گزار . اپم بدو بیا
مامان نازی
10 تیر 93 14:15
خدا حفظ کنه این فرشته زیبارو.
دختر آسموني
17 تیر 93 9:37
سلام. دختر خيلي ناز و خواستني دارين. خدا براتون حفظش كنه. عكسهاش هم بسيار زيبا بود. اگه تمايل داشتن به وبلاگ دختر من هم سر بزنين. و اگه با تبادل لينك موافق بودين خبرم كنين.
مامان ناهید و علی سان
19 تیر 93 18:05
سلام ملیسا خانم ماشاالله خیلی نانازیوبتونم خیلی خوشگله به ما هم سر بزنین ما ادتون کردیم
مامانه ملیکا
20 تیر 93 14:47
سلام عزیزم فردا وقت زایمانم هست و محتاج دعایه شما عزیزه دل هستم
سحر
21 تیر 93 8:25
_______(¯`:´¯) _____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___|_ __|___|___|____|___|___|___|___|__
کیمیا
26 تیر 93 14:13
سلام من دوس دارم با شما دوست شوم با من دوست میشوی
mahasa
3 مرداد 93 10:22
وای چه دختر نازی خدا حفظش کنه شما اهل کجا هستید به ما هم سر بزنید
خاله حسنا
8 مرداد 93 1:17
وای چه بابایی مهربونی داره ملیسا. پس بابایی اینقدر نازت رو میکشه ملوس خانم شدی!!!!