ملیساملیسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

ملیسا ؛ هدیه آسمانی

دخترم، ملیسای بابا، از وقتی که پا به این دنیای خاکی گذاشتی، شروع به نوشتن کردم، نوشتم از عشق پدری که عاشقانه دخارش رو دوست داشت. بمونی یرام با

سالروز قمری عقد مامان و بابا

ملیسای بابا سلام . دیشب که شب ولادت آقا امام رضا بود قسمت دوم جشن تولد تو گل دخترم رو با حضور خانوادم گرفتیم . آخه خانواده بابا برای سالگرد فوت مادربزرگ بابا رفته بودند شهرستان . خیلی خوش گذشت . کلی ذوق کرده بودی و درست مثل بابا که شبها مثل جغد شارژ می شه تو هم سر کیف بودی و کلی حال کردی . تازه شب ساعت یک و نیم هم به زور خوابوندیمت . الهی فدات شم . از طرفی چون یک روز قبل از جشن مامانی و خانوادم رو دعوت کرده بودیم و فرصت کافی نداشتند کادوی نقدی بهت دادند ، ما هم تصمیم گرفتیم اگر بشه یه صندلی غذاخوری برات بخریم ، هر چی باشه دیگه بزرگ شدی و هم سفره ما می شی . الهی قربونت برم . راستی بابا یک مناسبت دیگه هم داریم ، امروز سالروز قمری عقد کنان من و مامانت هم هست . درست پنج سال پیش روز تولد امام رضا ساعت 11:30 خطبه عقد ما جاری شد . بعدش هم مهمون ها رو برای صرف نهار به نائب دعوت کردیم . خلاصه روز خوبی بود بابا . از این جهت که پایه گذار حضور تو نازنین دخترم تو زندگی من و مامانت شد . دوستت داریم بابا .

عکسهای تولدت در کنار مهدیه و امیر مهدی 

رفته بودیم پیک نیک که یک سگ ولگرد ولی با حیا و باوفا دیدیم و شما خوشگل خانم هم از آقا سگه نمی ترسیدی . الان میدونم همه خاله ها اعتراض می کنند که چرا تو رو اینقدر نزدیکت کردماسترس

 افتتاح صندلی ماشین ، یکی از کادوهای تولد شما از طرف مامانی و بابایی و خاله شیما

 و همینطور .......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (51)

میترا مامان هستی
7 مهر 91 23:29
وبلاگ قشنگی دارید خدا دخترتونو براتون نگه داره...
مامان محمد و ساقی
8 مهر 91 0:07
ملیسا جون تولدت مبارک سالروز ازدواجتون مبارک
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
8 مهر 91 0:21
تولد و سالروز عقدتون مبارک امیدوارم همیشه در کنار خانواده و ملیسا جونی شاد و سرزنده باشید .... مرسی از اینکه به ما سرزدید بازم بیایید
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
8 مهر 91 0:28
پسرک من در جشنواره آتلی آسمان شرکت کرده ممنون میشم اگه به آدرس زیر برید و بهش رای بدید ... آدرس و نحوه رای دهی : www.studio-sky.com وقتی سایت باز شد سمت چپ بالا ی لینک آبیه که روش نوشته شده "وبسایت جشنواره" بعد از کلیک ی صفحه مشکی باز میشه که باید گزینه " انتخاب " راکلیک کنید ی صفحه با عکس تمام نی نی ها باز میشه و شما لطف میکنید و به عکس "امیرعلی فروغی" رای میدید مرسسسسسسی
ام البنین
8 مهر 91 0:50
سلام /عیدتون مبارک//تولد ملیسا خانم طلا هم مبارک ////خیلی جالبه امسال تولد یکسالگی آقا ابوالفضل ما همزمان با عید غدیر و سالروز قمری عقد بابا ومامانش هم هست ////خوشبخت باشید
مامان ستایش و ساجده
8 مهر 91 7:34
گلم تولدتو و سالروز عقد بابایی و مامانی مبارکککککککککککککککککککککککککککککککک خوشبخت باشین چرا اینقده نزدیک آقا سگه رفتی خوشگلم
کلکسیونی از ایده های نو و زیبا
8 مهر 91 7:36
مبارکههههههههههههههههههههههههههه
مهتاب
8 مهر 91 8:01
به مامانی وبابایی ملیسا جون تبریک میگم امیدوارم همیشه سه تایی شاد باشید
zohre
8 مهر 91 9:00
salroze ezdevajeton mobarak man melisa jon ro link kardam be ma ham sar bezanid
الی مامان
8 مهر 91 10:37
تولد فرشته کوچولوتون مبارک - امیر رضا و الی مامان
بابای آوین
8 مهر 91 10:45
سلام دخترتون واقعا ناز و خوشگله، تولدتون مبارک
زهرا مامان قاصدك
8 مهر 91 11:18
سلام ، عيدتون و تولد مليساي نازنين و سالروز عقدتون مبارك باشه
مامان نورا
8 مهر 91 11:24
سلام همیشه خوش و خرم باشین دختر نازتونو می بوسم خیلی عسله
nani
8 مهر 91 14:40
مبارکه باشه بسلامتی ان شالله به شادی
رادين عشق زندگى
8 مهر 91 15:35
سلام تولد گل دخترتون مبارك ماشالله خيلي نازتر شده بوووسسس
مامان کیان و کارین
8 مهر 91 16:13
سلاااام تولد عسل خانوم مبارک البته یه کمی با تاخیر فرشته کوچولو امیدوارم همیشه شاد باشی وسلامت و البته سالگرد عقد مامان و بابایی رو هم تبریک می گم .. عکس ها هم خیلی خیلی خیلی قشنگ بودند .
اتنا مامان روشا
8 مهر 91 16:31
مرسی به ما سر زدین و وبلاگتون از نظرقالب و از نظر عکسی که برای سالگرد ازدواجتون و قالیچه اتاق دخترنون و حتی اسم هدیه آسمانی شبیه روشای ماست.
مامان یاسمن ومحمد پارسا
8 مهر 91 16:59
ملیساجونم عکسات خیلی قشنگه عروسک خانم تولد خودت وبابای مبارک عزیزم
مامان ایلیا
8 مهر 91 19:04
ملیسا جونم تولدت مبارک خدا تورو واسه مامانو بابات نگهداره خوشگل خانوم عزیز خاله بازم بهمون سر بزن به خدا میسپارمت گلم
مامان امیر
8 مهر 91 23:13
تولد تولد تولدت مبارک ان شاء الله هزار ساله بشی خاله جون ماشاء الله که ناز و خانم شدی . عکساتم مثل همیشه ناز و خوشگل شده عزیزم . پیش ما هم بیایید خوشحال میشیم
shahnazi
9 مهر 91 18:01
محدثه
9 مهر 91 22:50
عزیزم الیسا خانم خیلیییییی نازی
مامان امیرعلی پسرک شیطون
10 مهر 91 15:05
خیلی افتضاح کردی با این نوشتت البته اینو پست نکن آخه کی توی مراسم سالگرد مادرش خوشحال میشه شارژ میشه خیلی متاسفم خیلی به رای تو هم نیاز ندارم


سلام خواهرم . عرض کنم که نظر شما کاملا محترمه . این نوشته ایکه الان براتون اینجا میزارم دقیقا تو پست قبلی به یادگار گذاشتید :
ملیسا جوووووون تولدت مبارک باشه خاله جونی
امیدوارم 120 سالگی ات رو جشن بگیری ...
بابای ملیسا تولدت شما هم مبارک ایشالله سایه شما و مامان جون ملیسا همیشه بالای سر گل دخترتون باشه ....
تولدت مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک خاله جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
در پاسخ به این تضاد دو نظر در دو پست مشابه باید عرض کنم که :من هیچ گاه وقت نمی کردم بیام و پاسخ نظرات رو بدم ، اما ابن بار این اجازه رو به خودم میدم . شما نوشتید سالگرد مادرم جشن گرفتم . اولا سالگرد مادربزرگم بود و نه مادرم ، هر چند هیچ دست کمی از مادر نداره . دوم اینکه یک سئوال از شما دارم ، لطفا منصفانه پاسخ بدید: هر سال دقیقا همزمان با سالروز تولد ملیسا ، قراره که سالگرد مادربزرگم هم گرفته بسه، حالا سوال من از شما خواهر گرامی اینه که آیا به این دلیل من تا آخر عمرم نباید برای ملیسا جشن بگیرم؟ ملیسا الان در کنار من وهر روز داره مثل گل شکفته تر می شه و مادر بزرگم هم به رحمت خدا رفته ، حالا من باید به کدوم روش عمل کنم؟ دست آخر اینکه با نوشتن این جمله که اصلا هم نیازی نیست به امیر رای بدید این شائبه به وجود میاد که چون من نتونستم بیام و رای بدم شما این نظر رو با غرض ورزی به یادگار گذاشتید ، در حالیکه به خدا قسم من قسمت رای مراجعه کردم و به دردانه و آريالا پسر قشنگتون هم رای دادم ولی نمی دونم چرا ثبت نمی شد؟ به هر حال از خدا میخوام که فرشته کوچولوی شما و تمام فرشته های مهربون رو سلامت در پناه خودش حفظ کنه . داشت یادم میرفت این جشن نه بخار سالروز عقد ما بلکه بخاطر سالروز تولد ملیسا بود .







مامان پریسا
10 مهر 91 20:28
تبریک میگم. ایشالله همیشه سلامت باشید
محيا كوچولو
10 مهر 91 22:14
سالروز ازدواج ماماني و بابايي مبارك اليساي شجاع
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
11 مهر 91 1:15
سلام ببخشید اول که این نظرتون و توی وبلاگم دیدم جاخوردم وقتی وب شما رو باز کردم و دیدم که با اسم من برای شما نظر گذاشتن واقعا غافلگیر شدم چون من چند روزی میشه که اصلا به وب ملیسا جون سر نزدم و نمیدونم که کی با اسم من برای شما کامنت گذاشته اگه دقت کنید من برای هرکسی که کامنت میزارم دقیقا اینجوری مینویسم " مامان امیرعلی(پسرک شیطون) " و من آدرس وبلاگم و همیشه میزارم هرکسی که برای شما این پیغام و گذاشته حتما ی مزاحم بوده چون چند تا از دوستان هم از پیغام های ی فرد ناشناس گلایه داشتن میتونید به قسمت سوالات برید و ببینید که دوستان دیگه چه چیزهایی گفتن ... ولی مطمئن باشید که من نبودم ... لطفا قبل از قضاوت اول پرس و جو کنید بعد .... ..........
نسیم
11 مهر 91 10:16
تولدت مبارک ملیسا جوووووووون ممنون که به ما سر زدین.
مامان سامیار
11 مهر 91 15:44
سلام وبلاگتونو دیدم خوشم اومد دخترخانومتون ماشالا زیبا هستن خدا حفظش کنه سالگرد عقدتونم مبارک خوشحال میشیم شمام به وبلاگ سامیارم سربزنین
مامان نوژاجوني
12 مهر 91 8:25
ماشاله دخملمون چقدربزرگ شده.آفرين به اين دخترشجاع
ماه مامان
12 مهر 91 14:50
ساق شلواری پاییزه ، از 6 تا 18 ماه با طرح های آی لاویو ماما و پاپا و چند طرح دیگه با قیمت حراج (15 هزار تومن) در وبلاگ نی نی فانتزی http://ninifantezy.persianblog.ir/
بابای سید محمد
12 مهر 91 15:04
سلام به ملیسای عزیزم تبریک میگم و امیدوارم در پناه خدا و عنایت حضرت فاطمه زهرا س بزرگ بشه ...خدا حفظ کنه خیلی شیرینه سالگردز ازدواجتون رو هم تبریک میگم و ارزو میکنم سالیان سال خوشبخت و عاشقانه همراه بانور ایمان الهی با ملیسا جان زندگی خوب و ارومی داشته باشید
رسول
12 مهر 91 19:14
سلام تولدت مبارک ملیسا جون امیدوارم درپناه امام رضا شاد وسالم بمونی در ضمن مامان وبابای ملیسا! سالگرد عقدتون هم مبارک باشه
فسقلی مامان وبابا
12 مهر 91 19:46
سلام گلم ملیسا جون مبارکه تولد تولد تولدت مبارک بیا شمع هارو فوت کن که صد سال زنده باشی دختر طلا
سودابه
13 مهر 91 0:40
چه دختری شاه نداره از خوشگلی تا نداره بابا جون جونیش اسپند یادتون نره
مامی سپهر
13 مهر 91 9:56
ملیسا جون خوشگلم تولدت مبارک ، مامان و بابا حق دارن که عاشق گل دخترشون هستن آخه خاله جون ماشااله خیلی نازی ، دوست دارم . می بوسمت بوس بوس
مامان نيما
13 مهر 91 10:21
بازم مثل هميشه عكساي خوشكلي داري
سمان مامان آرشیدا
14 مهر 91 22:34
تولد خانم خوشگلم ملیسا جون و سالروز عقد مامان و بابای مهربون مبارک. ایشاللا همیشه کنار هم شاد و خوشبخت باشید. وای از عکسش کنار سگ تنم لرزید. خیلی کار خطرناکی کردید.:
مریم(مامان ارمیا)
15 مهر 91 0:57
سلام خاله،تولدت مبارک باشه،گلم .هزار ماشالله واسه خودت خانمی شدی. خدا شما رو برای بابا مامانت نگه داره.
مامان آوينا
15 مهر 91 22:51
عزيزم تولدت و سالروز عقد مامان وبابا مبارك شاد باشيد.بهمون سر بزن
بابای مهرسا
16 مهر 91 1:01
سلام مهرسا شما رو برای دیدن عکساش دعوت میکنه بفرمایید
خالهـ سنا
18 مهر 91 22:16
مـــــــــــــــــــــــبارک باشه خانمی
lمادر مهساجون ولوبیا
19 مهر 91 16:06
ملیساجون تولدت مبارک عزیزم چقده تو نازی ماشاله
مامانی زهرا
22 مهر 91 18:22
ملیسا خوشگله تولدت مبارک راستی چرا سر نمیزنید
مادر کوثر
23 مهر 91 11:03
سلام بابایی امروز تولد سه سالگی دخترم، کوثر جونه با خانواده تشریف بیارید
سمیه مامان پارسا
26 مهر 91 18:17
سلام ملیسا جیگر خیلی نازی دخمل بلا ایشالا که سریع خوب میشی .پسر منم یکم مریضه کلیه اش یه کوچولو گیر داره هفته دیگه هم نوبت عمل داره تو هم با اون قلب کوچولو مهربونت براش دعا کن خدا حتماً صدای شما کوچولوهارو بهتر میشنوه.بووووووووس


سلام . خیلی سعی کردم وارد وبلاگتون بشم اما متاسفانه موفق نشدم . ناراحت شدم . ناراحت به خاطر درد و رنجی که کوچولوتون تحمل می کنه . بخاطر عذابی که شما از ناراحتی فرشته مهربونتون می کشید اما فقط می تونم این جمله رو عرض کنم که خدا بزرگ و مهربونه . حتما انشاله بهبودی کامل آقا پسر رو به شما هدیه می ده . امیدتون به خدا باشه . من نمی دونم حکمت این بیماریها چیه اما هر چی هست ایشاله ختم به خیر میشه. از خدا میخوام که هر چه سریعتر این مهم فراهم بشه .
فریبا
14 آبان 91 13:27
دخترتون خیلی ناز و دوست داشتنی هست خدا حفظش کنه حالا نمی شد تو نوشته تون برای سگ صفت ولگرد بکار نمی بردین؟ خیلی ببخشید ها قصد جسارت ندارم. اما اونم موجود زنده است بیایید براش ارزش قائل باشیم
مامان رها
16 آبان 91 7:57
سلام عزیم ماشالله چقده بزرگ شدی حالا دیگه رو پای خودت وای میسنی همین دیروز بود انگار که بابا و مامان نوشتن که به دنیا امدی تولدت هم رو با تاخی رتبریک می گم زیبا
زهره
4 آذر 91 0:36
سلام مامانی وبلاگ قشنگی دار ی و دخملت خیلی نانازیه
آرمينا
16 آذر 91 21:10
خدا دختر قشنگتون رو حفظ كنه وسلامت نگه داره
مامان زهرا
18 فروردین 92 5:09
سلام الهی ربون خوشگلی هات ماشا ا.. چقد نازی عسل من
ارلا
7 آذر 92 14:21
خدااااااااااااااااااااااملیساروحفظ کنه