ملیساملیسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

ملیسا ؛ هدیه آسمانی

دخترم، ملیسای بابا، از وقتی که پا به این دنیای خاکی گذاشتی، شروع به نوشتن کردم، نوشتم از عشق پدری که عاشقانه دخارش رو دوست داشت. بمونی یرام با

تمنا دارم از آسمان ، که اگر حتی قطره ای خوشبختی بارید ، بر روی گونه ی تو باشد

سلام می دم به عزیزی که خیلی محشره . دلبری که خیلی ماهه ، خوشگلی که خیلی زیباست ، عسلی که خیلی شیرینه ، فرشته ای که بی نهایت مهربونه و خلاصه دختری که خیلی تو دل بابا ، مامان ، مامان بزرگها ، بابا بزرگها ، عمه ها ، خاته ، عمو و خلاصه تو دل همه جای خودش رو پیدا کرده و حتی دل خاله های بازدید کننده رو هم برده . بابایی جوونم تبریک می گم ، خدا رو شکر توانائیهای جدیدی پیدا کردی ، برای خودت دنده عقب میری ، می شینی و خلاصه اینکه کلی بزرگتر شدی خدا رو شکر . جمعه رفتیم تولد بابا و مامان آریا و پریا . دختر نازم شکفتن هیچ گلی به زیبایی لبخند تو نیست ، پس بخند تا گلها از شرم در غنچه بمانند ، فرشته مهربون من سفری به دور دنیاست ، وقتی دستانم تا انتها ، رویت را نوازش می کنند. امروز امیر مهدی و مهدیه هم اومده بودن خونه عزیزی و کلی باهات بازی کرده بودند . راستی بزار بازم اینجا از خانواده ها خصوصا مامانی ها تشکر کنم ، خیلی دوستت دارند و زحمت تو رو انداختیم به گردنشون ، انشالله که همیشه سلامت باشند و جهیزیه تو نازنین دختر رو برای عروسیت بچینند . دوستت دارم ناناز من .


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (66)

سپیده
25 تیر 91 23:24
وای من عاشق لباس ابیش شدم. اخه چرا من هر چی می گردم از این لباسها گیرم نمی یاد؟ بابای ملیسا دخترتون شیر خشک می خوره؟
مامان اسرا واسما
25 تیر 91 23:34
سلام ! وبلاگتون خیلی زیباست .خوشگل خانوم امیدوارم همیشه زیر سایه پدرومادرت خوشحال و خوشبخت باشی.به وبلاگ ما بازم سر بزن
ساحل
25 تیر 91 23:42
چه دختر نازی...معلومه که پدرش خیلی دوستش داره که براش وبلاگ درست کرده..
مامان آراد(خاطره)
26 تیر 91 0:46
ای جانممممممممممممم...مثل همیشه ملوسی... ایشالا که همیشه شاد باشی ولی در عجبم ما چرا تو لینکاتون نیستیم
ستاره زمینی
26 تیر 91 0:48
اخی عزیزم تو هر عکسی زیبایی خاصی داری ولی تو اون لباس ابیه ماشالا .....
ستاره زمینی
26 تیر 91 0:49
راستی مارا جزو دوستان قرار ندادید.................
سمانه(مامان محمدرهام)
26 تیر 91 1:33
نازی وماشالله به این دخملی خوشگل وخوشتیپ. بابایی دخملتون اسپند لازمه ها
مامان رومینا
26 تیر 91 2:02
چه جیگری شده این دخمله.خدا حفظش کنه این فرشته نازو.عکسی که خندیده کنار سبد اسباب بازیهاشه خیلی محشره میخوام بخورمش.ماشالا ماشالا.لباس آبیه با هدش هم خیلی خیلی بهش میاد.
نسترن(مامان نیروانا)
26 تیر 91 2:03
الهی عزیز دلم...ماشاا... روز به روز داری شیرین تر از قبل میشی
مامان امیر مهدی
26 تیر 91 2:31
چه ناز شدی ملیسا جونم .بابایی اسپند دود بده براش
مامان باربد
26 تیر 91 4:04
سلام بابای مهربون چه دختر نازی دارین ماشالله. برای تبادل لینک بهم خبر بدین . این گلها هم از طرف من تقدیم به فرشته ناز شما ملیسا
آوازقو
26 تیر 91 7:39
ملیسا خانم ناز نازی .خیلی خوشگلی .خدا تو رو ببخشه به بابای مهربونت.....ومامان مهربونت.
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
26 تیر 91 9:51
ماشاالله الهی که همیشه لبات خندون باشه فرشته کوچولو
مامان باران
26 تیر 91 10:03
سلام ، چه وبلاگ قشنگي داريد ، البته با حضور مليسا جون و نوشته هاي بابايي حسابي اين وبلاگ مي درخشه ، اميدوارم هميشه كنار هم شاد و سلامت باشيد ، در ضمن مطمئنم يه روزي مليسا به اينكه شما پدرش هستيد خيلي افتخار خواهد كرد
عاطفه
26 تیر 91 10:09
سلام ماشالا خيلي دختر نازي دريد واسش اسپند دود كنيد اميدوارم هميشه زندگي شاد و عاشقانه ايي داشته باشيد و دخترتون رو به سلامتي عروس كنيد.
امیرمحمد
26 تیر 91 10:39
فرشته کوچولوی زیبا ایشالا همیشه خوشبخت وشاد باشی چشات خیلی نازه عزیزم
مامان هانا
26 تیر 91 11:10
سلام.ماشاأ... چشمهای دخترتون خیلی قشنگ و نازه.خداوند حامی دختر گلتون و پدر و مادرش باشه و روزهای با نشاط و خوشی رو در کنار هم سپری کنید.
مامان آریا و پریا
26 تیر 91 12:27
الهی خاله قربونت بره اگه اینجا بودی الان می چلوندمت هزار تا بوس
سوسن(مامان پرنسس باران)
26 تیر 91 14:22
سلام...بالندگیت پیاپی ملیسا ی نازنین.. وبلاگ قشنگی داری...دست بابا جونت درد نکنه.. خوشحال میشم به ما هم سر بزنین.. ایام به کامتون...
مامان نيما
26 تیر 91 14:30
عزيزم مثل هميشه نازي و ملوسي خدا برا بابات و مامانت حفظت كنه
مادر کوثر
26 تیر 91 14:52
ماشالله
خاله شیما
26 تیر 91 15:12
واییییی جیگرتو برم خاله جون محشری خوشگله خاله خدا حفظت کنه
سمانه مامان صدرا
26 تیر 91 16:02
سلام .ماشالله چقدر نازه .چه چشمایی داره خانم خانما ،پسر کشه !!!!برام جالب بود یه پدربرای دخترش وبلاگ درست کنه واین جور عاشقانه برای دخترش بنویسه درپناه حق
مامان مهتاب
26 تیر 91 16:14
سلام دختر نازی دارین خدابراتون نگهشداره خوشحال میشم به وب دخترمنهم یه سری بزنی........
مامان امیرناز
26 تیر 91 17:36
الهیییییییییی عزیزم چه لباس ابی بهت می اد خیلی ماه شدی
مامان ال آی
26 تیر 91 18:01
ممنون که به وبلاگمون سر زدید . وبلاگ قشنگی دارید دخترتون هم که ماشااله خیلی خوشگله حتما براش اسپند دود کنید
مامانی زهرا
26 تیر 91 18:15
ملیساجون چه خانومی شدی.مخصوصا اون لباس در دومین عکس خیلی بهت میاددرضمن ممنون که سر زده بودید باز هم از این کارا بکنید
مامان نیاز
26 تیر 91 18:55
سلام قربون اون چشات هرروز زیبا تر از دیروز خیلی ماه شدی آخ اگه پیشم بودی راستی خاله جون بهتره بدونی دوربین برای عکاسیه نه خوردن عاچقتممممممممممم
مامان گلبرگ و گیسو
26 تیر 91 19:14
وای چه دخمل نازی خدا براتون حفظش کنه
مامان مبینا
27 تیر 91 0:29
عاشقتم ملیسا جونم.کلی لایکب رای عکس آخری مرسی بابایی بهمون تقلب رسوندی
بابای ارشیا
27 تیر 91 1:29
سلام بر بابای مهربان ملیسا خوشکله هم دخترت خیلی نازه هم خودت خیلی بابای مهربونی هستی . خداوند زندگیتون رو غرق شادمانی کنه انشالله
مامان امیر مهدی
27 تیر 91 2:06
بوووووس واسه ملیسا جونم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
27 تیر 91 10:11
وای خدایا چه دختر نانازی. خدا حفظت کنه خاله جون.
مامان کوروش
27 تیر 91 10:23
ممنون که سر زدید دخملی بسیار خوشگله خدا حفظش کنه
مامان یاس
27 تیر 91 10:53
دخترتون خیلی خشگل و ناز.کیف کردم
مامان امیر
27 تیر 91 12:27
من که دلم نمیاد که به وبلاگ ملیسا جون سر نزنم ، هرچند که احساس میکنم شما دوست ندارید به ماخبر بدهید که به روز هستید و یا اینکه ما رو جزء دوستان ملیسا جون قرار بدهید . ملیسا جون واقعاً توی این عکس ها زیبا و دوست داشتنی شده مخصوصاً توی اون پیراهن آبی ، مثل فرشته هاست . لا حول و لا قوه الا بالله ممنون که به ما سر زدید
نایسل
27 تیر 91 12:55
سلام ملیسا جون خاله چقدر این مدتی که من بت سرنزدم فرق کردی وبزرگ شدخوشگلم قدر همه کسایی که دوست دارن رو بدون خوشگل خاله دوسشون داشته باش... تک تک این آدما تا لحظه بودنشون برات حامی هستن... خوشبختی و عاقبت به خیری تو زیر سایه پدر مادر مهربونت از خدا میخوام فرشته کوچولوی ناز....
امی تیس
27 تیر 91 14:44
خدا حفظ کنه این دختر خوشگل رو بچه تا نخوره زمین بزرگ نمی شه!!!
جوجوهای ناز ما
27 تیر 91 15:10
وای چه دخمل نازییییی.خدا نگهش داره.سبزش کنید
امیررضا
27 تیر 91 15:26
سلام مامان ملیسا جونی. عکسهاش خیلی خوشکلن.من از حج برگشتم منتظرتونم بیاین پیشم
kimia
27 تیر 91 16:24
سلام نازی چه قدر خوشگله مخصوصا اون چشاش خوش بحال ملیسا که بابا و مامانش اینقدر دوسش دارن راستی از طرف من یه بوس از لپاش بکنین . . . به منم یه سری بزنین و نظر هم بدین تا بدونم که بهم سر زدین
عمه کورش
27 تیر 91 16:53
وای چه دخمل ناااااازی چه چشمای قشنگی داره این خانم خانما خدا حفظش کنه براتون
مامان ملیکا
27 تیر 91 18:53
ماشالله چه دختر نازی دارید ایشالا خدا حفظش کنه با اجازه لینکتون کردم
مهسا
27 تیر 91 22:54
آخــــی عزیزم چقدر ناز شده ماشالله
مامان امیر مهدی
28 تیر 91 0:44
سلام دوست گلم امیر مهدی تو یه مسابقه به اسم نی نی شلخته شرکت کرده ممنون میشم که بهش رای بدین.انشاالله جبران میشه. لطفا به این آدرس برین و رای خودتونو همراه با آدرس وبلاگتون ثبت کنید ممنونhttp://mamiparisa.persianblog.ir
مامان سونیا
28 تیر 91 11:56
ماشاالله به این دخملی که روز به روز خوشگلترو ماه تر میشه و یک دلبر همه چی عیار شده واسه خودش اسفند دود لطفا
مامان مارال فرفری
28 تیر 91 17:46
سلام امیدورام همیشه خوش باشید ملیسا جونم ببوسید
مامان الیسا
28 تیر 91 21:47
عکس های نازش مثل خودش خوشگلن. با اجازه لینکتون کردم
مرضیه
29 تیر 91 1:02
سلام وبلاگ بسیار زیبایی دارین. ان شالله که خداوند حافظ و نگهدار دختر نازتون باشه الهی آمین اگه دوس داشتین به منم سر بزنین ممنونم
مامان نازنین زهرا
29 تیر 91 11:14
سلام دخمل گل! الهی عروس شی!نازی خانوم! ایشا..همیشه سلامت باشه وسایه شما ومامانش بالای سرش!
مامان نارين
29 تیر 91 18:08
خيلي زيبا بودن.خدا حفظش كنه.
مامان ملینا
30 تیر 91 22:12
چه دخمل ناز و ملوسی دارین خدا براتون حفظش کنه
مامان فاطمه و محیا
31 تیر 91 11:56
هزار ماشاالله من اوایل تولد خانم کوچولو دیده بودمش حالا که نه ماهه شده چه تپلی و ناز شده خوشگللللللللللله لباس ابی و بنفش و خیلی بهش میاد حیف پسر ندارم هااااااااااا
زینب کوچولو
1 مرداد 91 0:13
سلام ملیسا جون وب نازی داری به وب منم سر بزنی خوشحال میشم
رومینا
1 مرداد 91 12:48
ملیسا جونم خیلی جیگری بخدا خیلی دوست دارم خیلی قرتی هستیااا بووووس خوشتیپ من
حامد و مینا
1 مرداد 91 23:27
ماشاالله به این دختر ناز و دلبر. خدا حفظش کنه ایشالله عروسیش
مامان نسترن
3 مرداد 91 0:40
همه جا بوی خدا ست.بابا مهربون. سحر یا دم افطار که میشه. اون لحظه که دلت پر میشه از تموم خدا منو پسر کوچولورو هم یادی کن. ممنونم
نيك آهنگ
5 مرداد 91 4:59
سلام مليسا خوشگله.ممنون كه به من سر ميزني.خيلي نانازي ها.باباو مامان خوبي داري مثل من.همش به فكرمونن.
رادین عشق زندگی
8 مرداد 91 18:50
عزیزم چقدر تو ماهی مثل فرشته ها می مونی،خدا بهتون ببخشه
مامان آبتین
9 مرداد 91 15:40
واااای خدای من خیلی ماه شده گل دخترتون یازده ماهگیش هم مبارک راستی آهنگ وبلاگتون خیلی قشنگه چه جوری می تونم این آهنگ رو داشته باشم؟؟؟؟؟؟؟؟
هانیه صفری
15 مرداد 91 14:25
سلام چه دختر ناز و ملوسی ماشاالله چشم نخوره ایشاالله خیلی ملوسی ملیسا جونم !!!!!!! به منم سر بزنین نظر هم بدین ممنون می شم بای بای
سارا
15 مرداد 91 16:27
خدا دختر خوشگلتو برات داره. به وب پسر من که هنوز به دنیا نیومده هم سر بزن
ساراکوچولو
18 مرداد 91 0:19
سلام دوستان گلم... خبر خبر خبرخوش... سارا کوچولوی من بلخره به دنیا اومد... عکسش همراه حرفهای خودم براتون توی وبلاگ گذاشتم.... ,,\!!!/,, ;" . _ . "; ( @ ) > <
دخترخاله ی محمدفرهام
19 مرداد 91 19:21
سلام.ازاینکه به وبلاگ محمدفرهام ماسرزدی ممنونم.نی نی شماهم مثل نی نی ماهم خوشگله هم نمک داره.
دردونه مامان
20 مرداد 91 12:38
سلام وای خیلی دخمل شیرینی دارین خدا بهتون ببخشه این ناز دخملو
نادیا مامان امیرعلی
20 مرداد 91 13:06
وبلاگ بسیار زیبائی دارید و از اون زیباتر دخترخانوم ملوس و شیرینتونه خدا براتون حفظش کنه و سایه شما همیشه بالای سرش باشه موفق شاد و سربلند باشید