ملیساملیسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

ملیسا ؛ هدیه آسمانی

دخترم، ملیسای بابا، از وقتی که پا به این دنیای خاکی گذاشتی، شروع به نوشتن کردم، نوشتم از عشق پدری که عاشقانه دخارش رو دوست داشت. بمونی یرام با

اولین روز پدر بابای ملیسا

سلام بابایی جوونمماچ . الهی فدات شم .دلم برای نوشتن از تو و خوبیهات تنگ شده بود . وای چه تجربه بی نظیری داشتم من . تا همین پارسال همیشه روز پدر رو به پدر و پدر خانمم تبریک می گفتم ، اما امسال دقیقا تو سالگرد تولد حضرت علی سر ظهر خوابیده بودم که یهو دیدم یه دست کوچیک و مهربون داره می زنه رو دلم . بیدار شدم دیدم عزیز دلم ، دختر نازم ملیسا به همراه مامان مهربونش چند تا کادو دستشون گرفتند و می خوان اولین کادوی روزپدرم رو بهم تبریک بگن . خیلی زیبا بود ، زیباتر اینکه با اصرار مامان وقتی لبت رو روی گونه هام گذاشتی و منو بوسیدی دلم پر کشید . پر کشید به دنیای قشنگ دلت ، ممنونم که تو دلت یه جای کوچیک هم برای من باز کردی . ممنونم که منو قابل میدونی . به خدا بعضی وقتها می گم من لایق این نیستم که پدر تو نازنین باشم . تو خیلی ماهی ملیسا . خیلی گلی . منو بخار تمام کم و کاستیها ببخش . دوستت دارم دختر گلم . امروز وقتی خونه مامانی بودیم ، تا بابا یی رو میدیدی ازش می خواستی تا بغلت کنه . معلومه خیلی دوستش داری ، یه جورایی حسودیم شد . خدا کنه که منم انقدر دوست داشته باشی . اللبته می دونم این محبته که آدمها رو تو دل تو جا می کنه و این نشون دهنده اینه که من نتونستم حق پدر بودن رو به خوبی ادا کنم و بهت نزدیک شم ، به همین دلیل ازت می خوام منو ببخشی . دوستت د ارم گل دخترم .

و اما دوردونه من ، من از تو و مامان تشکر مخصوص دارم بخاطر هر آنچه که از شما و بخاطر شما تو این دنیای فانی و گذرا دارم . چقدر خوبه قدر پدر مادرهامون رو بدونیم .اما واقعیت زندگی در مورد ما آدمها :

تو ۱۰ سالگی : ” مامان ، بابا عاشقتونم ”
تو ۱۵ سالگی : ” ولم کنین ”
تو ۲۰ سالگی : ” مامان و بابا همیشه میرن رو اعصابم ”
تو ۲۵ سالگی : ” باید از این خونه بزنم بیرون ”
تو ۳۰ سالگی : ” حق با شما بود ”
تو ۳۵ سالگی : “ میخوام برم خونه پدر و مادرم ”
تو ۴۰ سالگی : ” نمیخوام پدر و مادرم رو از دست بدم ! ”
تو هفتاد سالگی : ” من حاضرم همه زندگیم رو بدم تا پدر و مادرم الان اینجا باشن . . .
آدما تا وقتی کوچیکن دوست دارن برای پدر مادرشون هدیه بخرن اما پول ندارن . . 

وقتی بزرگتر میشن ، پول دارن اما وقت ندارن . . .
وقتی هم که پیر میشن ، پول دارن وقت هم دارن اما . . . پدر و مادر ندارن . . .
به سلامتی همه پدر مادرای دنیا . به سلامتیه پدر مادرایی که با حوصله راه رفتن رو یاده بچه هاشون دادن ، ولی تو پیری بچه هاشون خجالت میکشن ویلچرشونو هل بدن.

بابایی گلم بیا بهم قول بده ، حتی من اگر بد بودم تو هیچ وقت فراموشم نمی کنی و همیشه مهر من و مامانت رو تو قلبت نگه میداری ، همونطور که من و مامان با فهمیدن وجود تو نازنین تو این دنیا این قول رو به تو و خودمون دادیم که تا آخرین نفس برای تو و خوشبختی و آیندت تلاش کنیم . دوستت داریم گل دختر بابا و مامان.قلب

 این هم عکس اولین کادوی شما که یه دنیا برام ارزش داشت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

نسترن(یک عاشقانه آرام)
18 خرداد 91 1:58
ای جااان دخمل عسل ما روز پدرو به باباجونش تبریک گفته.آفرین خاله جون الهی خدا بابای مهربونتو 120سال برات نگه داره و تو رو هم برای بابا مامانت...
مامان ا تنا
18 خرداد 91 2:45
زیبا بود.خدا سایه شما ومامانی رو از سر دخملی کم نکنه وهمیشه کنار هم شاد وسلامت باشید.
مامان نيما
18 خرداد 91 9:35
قربون دخمل ملوسم برم با اين چشاي قشنگش و روز پدر رو با چند روز تاخير به شما تبريك مي گوييم
مامان رومینا
18 خرداد 91 10:30
قربون اون چشای خوشگلشوای خدا ببین مثل رومینا انگشت میکنه دهنش.وای خدا من چقدر شما فرشته ها رو دوست دارم.خدا ملیسا کوچولو رو واستون حفظ کنه.ماشالا به این دختر ناز
مامان کوروش
18 خرداد 91 14:34
سلام بابای مهربون چه دختر نازی دارید خداوند واستون حفظش کنه خیلی نازه خیلی بچه ها سالم باشن شاد باشن ما پدر مادر ها هیچ انتظاری ازشون نداریم
مامان نازنین زهرا
18 خرداد 91 16:40
آرزو مامان نیکی
18 خرداد 91 23:14
ای جاااان با اون چشمای خوشگلت بابایی روزت مبارکککک
سمیه- مامان آیسا
19 خرداد 91 9:48
بابای مهربون روزتون مبارک. هزار ماشالله به این عسل خانم.
مامان نی نی
19 خرداد 91 10:55
آخی چه نی نی نازی دارید. خدا حفظش کنه.
مامان ثمینا
19 خرداد 91 13:34
یاس
19 خرداد 91 22:05
ماشالله خداحفظش کنه براتون این دختر ناز رو.چقدرخوبه که شما (به عنوان یه بابا)اینطور باحوصله وبلاگ به این قشنگی برا دخترتون درست کردین.با اجازه من لینک می کنم ممنون میشم شماهم این کار رو بکنید.
ya30
20 خرداد 91 2:18
vayyyyyyy 1000 mashala cheghad dokhtaron khoshgele in cheshmay khoshgelesh be ki rafte??????????
مامان نسترن
21 خرداد 91 9:38
آفرین به ملیسا جون. امیدوارم همیشه قدر وارزش زحمات بابایی رو بدونی و تا زنده هستن دلشونو بدست بیاری.
صونا
21 خرداد 91 12:41
سلام گل نازم... من برای اولين بار از نی نی وبلاگ هليا جون به خونه مجازی شما سر می زنم...خيلی خوشم اومد از نی نی خوشگلتون خدا براتون حفظش کنه انشاالله.... خوشحال می شم به من هم سر بزنيد... اگه خدا بخواد اين روز واسه نی نی آيندمون می خوام نی نی وبلاگ بسازم اونوقت بيشتر سراغتون می يام...دعا کنيد خدا واسه من و همسر خوبم يه نی نی صالح مثل نی نی شما عنايت کنه...
مامان علی اصغر
21 خرداد 91 14:13
بابایی ملیسا جون روزتون مبارک
مامان امیر
21 خرداد 91 15:54
سلام آفرین به این دختر ناز و مهربون بنده آپم خوشحال میشم تشریف بیاورید. ضمناً اگه تمایل به تبادل لینک نیستید اطلاع دهید. متشکرم
مامان کیارش
21 خرداد 91 23:37
سلام ، چه گل دختر نازی ایشالا همیشه شاد باشه و زیر سایه مامان بابایی پله های ترقی رو طی کنه
مامانی
21 خرداد 91 23:41
فدات بشم خاله
مامان علی خوشتیپ
22 خرداد 91 8:10
سلام وبلاگ علی خوشتیپ با عکسای سفر شیراز به روز شد.خوشحال میشم سری بزنید و به یادگار نظری به جا بذارید
مامان علی خوشتیپ
22 خرداد 91 8:11
راستی وبلاگتون ویروس داره ها.واردش که میشیم چون رو سیستممون ویروس کش نصبه خارج میشه یهو
مامان امیرحسین و امیر علی
22 خرداد 91 10:48
سلام چقدر این پست و قشنگ نوشتی بابایی.روزتون با تاخیر مبارک. من تا حالا چندین مرتبه اومدم اینجا نظر دادم .برام جالبه که یه پدر با این همه مشغله به فکر اپ کردن وبلاگ دخترشه. کانون خوانوادتون همیشه گرم.
مامان علی
22 خرداد 91 12:09
سلام به شما و دخمل گلتون ماشالله چشماش خیلی خوشگله روز پدر رو با تاخیر به شما وهمه پدرها تبریک میگم
مامان ابوالفضل
22 خرداد 91 14:09
سلاممممممممممممممممممم چه وبلاگ قشنگی چه بابای با ذوقی بابایی با ذوق روزت مبارک روز همه ی باباها مبارک دخملی دوستت داریم
مامان اهورا
22 خرداد 91 16:24
بزنم به تخته چه دخمل نازیه خداحفظش کنه عکسای بیشتر ازش بزارید مرسی با اجازه صاحب خونه لینکتون میکنم
سام ومامان کیوانه
22 خرداد 91 17:00
سلام به ملیسای نازنازی ومامان وباباش .به سلامتی .انشالله سایه گرمتون همیشه رو سر این فرشته عسلی باشه .تبریک ما رو با چندین روز تاخیر بپذیرید . ممنون که به ما سر زدین. ایام به کامتان شیرین ومحفل عشقتان همواره گرم باد .
مامان امیرناز
22 خرداد 91 23:32
ای جانم فرشته خیلی ماهی مرسی بابایی مثل همیشه با احساس بود ببخشید با تاخیر روزتون مبارک پیش ما بیاین
مامان ستایش و ساجده
22 خرداد 91 23:39
سلام ای جاننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننم عزیزدلم خدا حفظش کنه یه اسپند حتما براش دود کنین
مامان احسان
23 خرداد 91 13:20
سلام روز بابای ملیسا خانوم با تاخیر مبارک
سمان مامان آرشیدا
23 خرداد 91 17:25
ای جانم. عکس این چشمارو نذارید تو وبلاگ دخترتون چشم میخوره ها. براش اسفند دود کنید.
مامانه ملیکا
24 خرداد 91 12:00
سلام ای جان قربون این دخمل ناز بشیم که روز بابایی رو به باباش تبریک گفت از خدای مهربون می خوام که این شادی هایه زندگیمون رو واسمون حفظ کنه
مامان زهرا
26 خرداد 91 11:38
سلام چه دختر خانم نازی دارید خدا حفظش کنه خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید
ما مان سونیا
27 خرداد 91 10:57
ریحانه کوچولو
28 خرداد 91 12:20
افرین به این دختر ناز و مهربون
مامان بهار
29 خرداد 91 16:59
قربون دخملی با اون چشمای نازت. الهی همیشه چشات بخندند
مهتاب
30 خرداد 91 0:23
وااااااااااااااااااااااااااااي جيگرم چه قدر نازه راستي من 11 سالمه و وبلاگ هم دارم لطفا به وبلاگ من هم سر بزنيد
آجی مهدیه
30 خرداد 91 10:03
کُپ کردم اصن نمیدونم چی بگم خیلی نوشته دلنشینی بود و منو تحت تأثیر قرار داد امیدوارم خدا بابای منو بابای ملیسا و همه باباهای دنیا رو حفظ کنه و سایه شون تا دنیا دنیاس روی سر خانواده شون حفظ کنه ملیساس عزیز دل آجی هم مثل همیشه ناز و سر زنده س
سمیه مامان ملیکا
30 خرداد 91 12:25
سلام روزتون هم با تاخیر تبریک می گم لطفا به وب من و دخترم سر بزنید عکس جدید واسش گذاشتم
یک بنده خدا
16 آذر 91 9:33
ریدم روباباد و خودت
صبا بانو
14 آذر 92 2:45
مطالبی که مینویسی گاهی قلبم رو به درد میاره و گاهی به فکر فرو میرم خوشبختانه یا بد بختانه خیلی به حقیقت نزدیکه از خیلی هم بیشتر خود حقیقته حقیقتی که هر کس به نوعی باهاش طرفه