ملیساملیسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

ملیسا ؛ هدیه آسمانی

دخترم، ملیسای بابا، از وقتی که پا به این دنیای خاکی گذاشتی، شروع به نوشتن کردم، نوشتم از عشق پدری که عاشقانه دخارش رو دوست داشت. بمونی یرام با

اولین سالروز مادر

من بدهکار توام ای مادر
   همه جانی که به من بخشیدی
      لحظاتی که برای امن من جنگیدی
          و بدهکار توام عمرت را
             روزهایی که ز من رنجیدی 
                 اشک ها دزدیدی، و به من خندیدی

سلام بابا جوونم . سلام می دم به شما و مامان شماقلب . نمی دونم از الان باید این روز رو به تو هم تبریک بگم ا اینکه هنوز خیلی زوده ؟ اما به هر حال شما از جنس زن هستی و درست مثل مامان و مادربزرگهات هم یک روزی مادر می شی . امروز مامانی زنگ زد به مامانت و این روز رو بهش تبریک گفت . پیش خودم گفتم الهی ، شاید تا چند وقت پیش اصلا به این موضوع فکر نمی کرد . الهی فدات شم ماچ. خانم خانمها خیلی عزیزی و هر روز هم داری عزیزتر می شی . چند روزه که میری خونه عزیزی و تا عصر اونجا می مونی . عزیزی هم حسابی بهت دل بسته و خلاصه هلاکت شده . بابایی هم که نگو ، یه عاشق سینه چاک . ممنونم که انقدر دخمل خوبی هستی و زیاد اذیت نمی کنی . راستی این چند وقت دوربین عکاسی خراب شده بود و اجبارا داده بودم نمایندگی . طبیعتا به دلیل کمبود امکانات و فقر لوازم ثبت خاطرات ، عکسهای زیادی از شما ثبت نشده .خنده

راستی امروز من و شما بصورت مشترک یه کارت پستال تبریک به مامان هدیه دادیم و به نوعی ، هر چند کم ، از بابت زحماتش تشکر کردیم .من به عنوان همسر و تو گل دختر هم به عنوان فرزند . انشالله که تو و مامان صد سال سالم و تندرست زنده باشید و هیچ وقت غم نبینید . دوستت دارم بابا جوون.

این عکسهای یکساعت پیش هست که از حموم در اومدی

این هم عکس کارت پستال اهدایی به مامان


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (65)

بــــــــــــــهار
23 اردیبهشت 91 22:56
سلام عزیزم فدات بشم دخملی رو چه نازهههههههههه
زهرا از نی نی وبلاگ213
23 اردیبهشت 91 22:59
سلااااااااااام منم یه پسر کوچولوی دوست داشتنی دارم و یه نی نی ناز در راه. دوست دارم با هم تبادل لینک کنیم اگه مایل بودید منو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کنید و خبر بدید تا منم لینکتون کنم مرسی روز مادر بر شما مبارک
سمانه
23 اردیبهشت 91 23:04
آخی روز زن رو به ملیسا و مامان مهربونش تبریک میگم و به باباش هم آفرین میگم با این کارت پستال قشنگش. حتما مامان حسابی خوشحال شده. ایشاللا سالها کنار هم شاد و سلامت باشید.
سمانه
23 اردیبهشت 91 23:05
راستی با اجازتونلینگتون کردم. شما هم خواستید لینکم کنید.
مامان الینا
23 اردیبهشت 91 23:15
ایمانم از دعای توست وخدایم را از زبان تو شناخته ام عبادت را تو به من آموخته ای ، مادر! ای الهه مهر.
نایسل
24 اردیبهشت 91 0:02
ای جانم ماشالا چقدر بزرگ شدی روز به روزم داری خوشگل تر میشی تویه وب خوندم ماها تا وقتی دختر هستیم پری هتیم وقتی مادر و زن میشیم میشیم فرشته حالا ملیسای ناز تو یه پری خیلی خیلی خلی دوست داشتنی هستی خدا حفظت کنه زیر سایه مادر و پدر مهربونت امایدوارم قدرشون رو بدونی
مامان امير حسين
24 اردیبهشت 91 0:04
سلام ممنون از اينكه به وبلاگ امير حسين سر زديد من هم روز مادر رو به همسر محترم شما و همه ي مادر هاي مهربون تبريك ميگم و اميد وارم در كنار دختر ناز و همسر عزيزتون سالهاي سال خوشبخت زندگي كنيد
مامان سهند
24 اردیبهشت 91 0:59
سلام عزیزم روزت مبارک خوشگل خاله، هم به شما تبریک میگم هم به مامان گلت، عسل خاله ماشاالله هزار ماشالله هر روز خوشگل تر و دلبرتر از دیروزت میشیییییییی
مامان ساقی و محمد
24 اردیبهشت 91 1:08
سلام.مرسی که به وبلاگمون اومدید.روز مادر رو تبریک میگم عکسها خیلی قشنگ بودند.ملیسا جون دست بابایی درد نکنه.
مامان آبتین
24 اردیبهشت 91 2:04
سلام سپاس که به من سر زدید...درود بخاطر تبریک زیباتون! من هم به مامان و مامان بزرگهای ملیسا روز مادر رو تبریک میگم وبه شما هم بسیار تبریک میگم بخاطر اینکه خوب پدری هستیدبرای گلی خانوم! تو این دوره زمونه آقایون با ذوق کم گیر میان که برا بچه شون وقت بزارن و بنویسن من برای شما و مامان خوب ملیسا آرزوی توفیق دارم با افتخار لینکتون میکنم
نگین مامان رادین
24 اردیبهشت 91 2:06
سلام عسل خانوم،عافیت باشه گل و گلاب شدی جیگر طلا،به به چه کارت خوشتلی دست بابایی درد نکنه،ایشاالله همیشه و در کنار هم شاد و سعادتمند باشید.
مامان زهرا نازنازی
24 اردیبهشت 91 2:28
ماشاالله 1000 ماشاالله
عمه آتنا
24 اردیبهشت 91 8:32
عافیت باشه ملیسا خانوووم روز مامنیتم مبارک باشه
مامان سويل
24 اردیبهشت 91 10:00
سلام مليسا جونم .عيدتونم مبارك باشه .ممنون كه به وبلاگ ما سرزدين. ما لينكتون كرديم اگه خواستين شماهم ميتونين ماشالله چقدر هم نازشدي تو جيگر
مامان زهره
24 اردیبهشت 91 10:26
ساعت آب ! عكس هاي قشنگي را گذاشته بودين.روز مادر از حالا بر ناز دختر مبارك
مامان سويل
24 اردیبهشت 91 10:27
وبلاگ سويل باعكس جديدش قشنگتر شد ميتونين ببينين
sarina مامان آرمان
24 اردیبهشت 91 10:30
ای نازمممممم ملیسا جون خاله من هر وقت میام کلوبت ذوق میکنم عکساتو میبینم خدا حفظت کنه عروس من میشی؟
sarina مامان آرمان
24 اردیبهشت 91 10:33
من شما رولینک میکنم
مامان نفس طلایی
24 اردیبهشت 91 11:28
مبارک باشه
مامان دخملی
24 اردیبهشت 91 12:51
سلام مرسی بابت شعر زیباتون روز زن رو هم به همسرتون تبریک میگم ملیسا جونم که ماشاله خیلی ناز شده
❤。★مامان رضا جون★。❤
24 اردیبهشت 91 13:37
سلام عیدتون مبارککککککک الهی بگردم ملیسا رو چقدر هر روز ناز تر می شه انشاالله سایه پر محبت مامان رو سر ملیسا جون و شما برقرار باشه
مامان نوژا
24 اردیبهشت 91 13:47
سلام خوشگل خانم .چقدرشما نازي بااجازتون شمارو به جمع دوستان نوژا جوني دعوت كردم
مامان هومن
24 اردیبهشت 91 15:52
سلام وبلاگ قشنگی دارین ایشاالله سالهای سال دختر گلتون زیر سایه پدرومادر صحیح و سالم زندگی کنه بااجازه لینکتون کردم
مامان سمیرا
24 اردیبهشت 91 18:02
سلام عکسا خیلی نازن . بابایی دستت درد نکنه از این گل دختر عکسهای خوشگل انداختی
نسیم مامان کانی
24 اردیبهشت 91 21:50
روز مادر رو به مامان مهسا خانوم تبریک میگم عافیت باشه خانومی
الهه مامان یسنا
25 اردیبهشت 91 1:50
سلام این روز رو از طرف من به همسرتون تبریک بگید. چقدر ناز شده این دختر
بهار
25 اردیبهشت 91 12:24
چه عکسای خوشگلی گذاشتین از دخملی
مامان اميرعلي
25 اردیبهشت 91 13:01
سلام وبلاگ مليسا جون خيلي قشنگه مثل خودش.من كمتر پدري رو ديدم كه اينقدر با ذوق باشه و براي درست كردن وبلاگ فرزندش اينقدر وقت بذاره.مليسا جون حتما به شما افتخار مي كنه.در ضمن بابت شعر قشنگي كه فرستادين ممنونم.
عمه ایلین
25 اردیبهشت 91 13:52
ماشالا چه دخمله نازی دارین .اسفند دود کنید.
مریم(مامان روشا)
25 اردیبهشت 91 16:54
میخوام به مامان ملیسا تبریک بگم به خاطر بابای با این همه مهربونی و ذوق آآآآآآآآآآآح که من بخورمت خاله که چقدر خوردنی هستی خانوم...عافیت باشه عزیزم
مامان هلیا
25 اردیبهشت 91 19:57
سلام خوبین دخمل با نمکم چطوره.روز مادر هم به مامانی ملیسا جون تبریک میگم.میخواستم ببینم شما برای وبلاگه هلیا دیشب 2تا نظر نوشتین.حتما جواب بدید ممنون
مامان نوژا
25 اردیبهشت 91 20:32
سلام من ازملیسا خیلی خوشم اومده برا همینم لینکتون کردم به ماهم سری بزنید
مامان رامیلا کوچولو
25 اردیبهشت 91 21:06
بهترین تبریک ها رو در زیباترین کادوی آرزو پیچیده و با بر چسب سلامت به آدرس زیباترین گل تقدیمت می کنم . * روزت مبارک *
مامان امیر
25 اردیبهشت 91 21:54
با سلام بازم مثل همیشه قشنگ و دوست داشتنی نوشته اید. روز مادر را به مامان ملیسا جون تبریک میگویم. من آپم خوشحال میشوم به ما سر بزنید. ملیسا جون میبوسمت عزیزم
مامان نوژا
25 اردیبهشت 91 23:38
سلام من ملیساجونی رولینک کردم
مصی مامان آرش
26 اردیبهشت 91 10:03
ماشاالله به این دخمل با نمک خدا برای شما و پدرش نگهش داره اولین روز مادرتون بر شما مبارک ، انشاالله که همیشه سالم و سلامت باشید
mamane amirnaz
26 اردیبهشت 91 13:13
salam roze madaro az tarafe man be hamsari tabrik begin shad bashid
زينب عشق مامان و بابا
26 اردیبهشت 91 17:54
سلام سلام خوبيد دلم براتون تنگ شده با عكساي جديد زينب بروزم iهزار ماشاالله به گلتون خيلي نازه
مامان تسنیم
26 اردیبهشت 91 19:26
سلام ملیسا جون.مبارکت باشه خیلی بابای خوبی داری.تو تک تک کلماتی که برات نوشته عشق به تو وجود داره.محبت خانوادتون منو یاد خودمون میندازه. برای دختر نازتون آیت الکرسی بخونید زیاد... من هم خوندم
مامان خورشید
26 اردیبهشت 91 22:26
ملیسای عزیزم خیلی ناز شدی عزیزم بووووس خوشگلم ایشالله همیشه در کنار مامانی و بابایی با هم شاد باشید
آجی مهدیه
27 اردیبهشت 91 9:05
ای جااااااااااااااااان نیگاش کن چه نازه ایده کارت ÷ستالتم هم خیلی باحال بود
مامان مهنا
27 اردیبهشت 91 12:19
وای چقدر ناس شده
مامان الینا
28 اردیبهشت 91 16:44
سلام خوبید یه زحمت داشتم واستون لطفا تو اسامی دوستان الینا خوش اخلاق مامان و بابا رو به الینا ملکه شهرعشق تغییر بدید. ممنونم
مامان احسان
29 اردیبهشت 91 15:38
ملیسا جون تو خودت و لبخندت برای مامان بهترین هدیه ست عزیزم ممنون از بابای ملیسا جون برای درست کردن کارت و گذاشتن این پست..
بهـــــــــــــار
29 اردیبهشت 91 23:50
سلا ای جونم چهره دختر نازت لبخند رو روی لبام میاره چه نازه ملوسم ممنوم خیلی لطف دارید کلبه حقیرانه ی من جایی برا تعریف نداره
saba
30 اردیبهشت 91 10:41
افرین به شما بابای با سلیقه... ایشالا همیشه سلامت باشید و سایه شما و مامانش بالا سر ملیسا خانوم ما.... به وب نیوشا هم سر بزنید اپ شده
مامان امیررضا
30 اردیبهشت 91 17:34
سلام .با تشکر از اینکه به وبلاگ پسرم امیررضا سرزدید.منم از وبلاگ زیبای شما بازدید کردم.مطالب قشنگی در اون گذاشته اید.ان شاا.. دخمل ناز تون همیشه زیر سایه مادر و پدر باشد.
مامان امیررضا
30 اردیبهشت 91 17:35
با جازه و با افتخار لینک شدید. بازهم سر بزنید خوشحال میشیم
yalda مامان رادوین
31 اردیبهشت 91 10:17
سلام. ممنونم که به وبلاگ پسرم سر زدید. خیلی وبلاگ دختر تون قشنگ و نازه ، مثل خودش. ملیسای عزیز کن کمتر پدری با این اینهمه احساس لطیف دیدم، قدرشون رو بدونید دختر گل. باعث خوشحالیست که رد پای فکر و قلمتون رو در بلاگ رادوین جون ببینم.
مامان مهنا
31 اردیبهشت 91 11:09
اوهوم اوهوم فقط خواستیم کمی اعلام وجود کنیم حالتان خوب است ایا؟؟؟؟؟
راحله
1 خرداد 91 13:11
ماشالله به این فرشته خوشکل...چه چشمای نازی هم داره....ماشالله ماشالله
مامان اميرحسين كوچولو
1 خرداد 91 17:55
سلام از وبلاگ قشنگتون ديدن كردم ماشاالله هزززززززززززززززار ماشاالله خيلي دختر ناز وزيبايي داريد خدا حفظش كنه با افتخار لينكتون كردم شما هم دوست داشتين لينكمون كنيد .منتظر تون هستيم
ستاره زمینی
2 خرداد 91 22:05
سلام ملیسا جون ستاره سهیل شدی
مامان امی تیس
3 خرداد 91 18:05
سلام چه ناز ماشاالله خدا حفظش کنه خوشحال می شوم به من هم سر بزنید
مامان نیاز
3 خرداد 91 18:32
سلام من بازم اومدم دلم براتون یه ذره شده بود نه که نیام نمیتونستم نظر بذارم آخه همیشه هول هولکی میومدم ولی در هر حال دختر نازم خیلی بزرگ شده ببوسینش
مامان سويل
4 خرداد 91 12:44
وااااااااااااااااااااييييي چه عكسايين اينا خييييييييييييييييييلي خوشگلن مخصوصا اوني كه لباس عروس تنشه اي قوربونت برم خاله
mamane radin
4 خرداد 91 13:59
سلام. این عسل شما خیلی ناز و خوشکله ایشالله همیشه شاد و خندون باشید. خوشحال میشم دو تا وبلاگ رادین رو لینک کنید. www.radin2010.niniweblog.com www.funclubkids.niniweblog.com ملیسای ناز و ببوسید.
زهرا از نی نی وبلاگ213
5 خرداد 91 15:12
ممنونم که اومدید منم شما رو لینک کردم
sima
6 خرداد 91 9:08
وبلاگتون عالیههههههههههههه افرین بر شما پدر خوش ذوق...
سهیلا کوچولو
6 خرداد 91 16:35
خوشگل خانم ملیسا جونم خیلی نازی مراقب خودت باش
زهرا
8 خرداد 91 20:43
خدا بچه تو برات نگه داره به جون دخترت قسم میدم پسر منو دعا کنید. میگن باید دیالیز بشه 9 ماهشه دعا کنید کلیه اش راه بیفته
مامان پارساکوچولو (شاهزاده کوچولو)
9 خرداد 91 22:10
سلام ممنون به ما سرزدید وبلاگتون بسیار زیباست انشاالله خدا ملیسا این پرنسس ناز و کوچولو رو براتون حفظ کنه
مادر کوثر
16 خرداد 91 15:45
سلام دخملتون واقعا نازه
مامان طاها
21 خرداد 91 23:51
سلام. خدا این دخمل ناز رو براتون نگه داره.
محمدمهدی
27 خرداد 91 9:04
سلام خانم کوچولوی ناز اگه تونستی به منم سر بزن