ملیساملیسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

ملیسا ؛ هدیه آسمانی

دخترم، ملیسای بابا، از وقتی که پا به این دنیای خاکی گذاشتی، شروع به نوشتن کردم، نوشتم از عشق پدری که عاشقانه دخارش رو دوست داشت. بمونی یرام با

چله ملیسا خانم سپری شد

سلام بابا جوونم . امروز چله تو نازنین بود . الهی قربون چهل روزگیت بشم من. امروز اعمال چهل روزگیت رو مامان و مامانیت بجا آوردند . دست مامانیت درد نکته . خیلی کمک بزرگی به ما هستند . انشالله سایه بزرگترها همیشه بالا سر ما کوچیکترها باشه . خوب بابا جوون به سلامتی چهل روز هم از متولد شدنت گذشت و خدا همچنان مراقب تو کوچولوی ناز هستش . پس با قدمهایی استوار به راه خودت ادامه بده و بزار تا بزرگ شدنت رو با اشتیاق هر چه تمامتر حس کنیم . خدایا تو رو به بزرگیت قسمت می دم تمام بچه ها رو برای پدر و مادرشون حفظ کن و به هر کسی که دوست داره تا یه فرشته ناز و قشنگ داشته باشه ، ازش این نعمت رو دریغ نکن . اگر هم تو سرنوشت اون بچه تاریکی و بدی وجود داره خودت به بهترین سرنوشت تغییرش بده . آخه از تو خدای عادل و مهربون بدخواهی بنده هات بعیده . پس هممون رو عاقبت بخیر کن . ما رو تو امتحانات سخت قرار نده . دوستت دارم خدا جوون . دوستت دارم چون بنده هات رو دوست داری. دوستت دارم. و این هم عکس بعد از حمام چله ملیسا خانم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آترین
10 آبان 90 1:17
سلام ملیسا جون شما خیلی نازی انشاالله صد ساله باشی
خاله شیما
10 آبان 90 14:39
وای الهی من قربونت بشم خاله جوننننن، من بیدار تورو باید تو عکس ببینم ؟دیروز اومدم پیشت همش چرت میزدی مموشه خاله. بابایی ناخوناتو گرفت کلی بوست کردم کلی ورزشت دادم بازم خواببببببب بودی
خاطره مامان بردیا
10 آبان 90 18:39
وای چگدر خوشجلی تو.........
معصومه مامان سهند
12 آبان 90 8:52
سلام با ادامه سفرنامه اروپا بخش پاریس به دیدنتون اومدم خوشحال میشم پیشمون بیایین آفرین به این بابای خوش ذوق با دختر مثل گلشششششششششش سفر بی خطر
zahra
15 آبان 90 0:44
با چند مدل لباس بافثنی مجلسی اپم. بهم سر بزنین
مامان
15 آبان 90 0:52
سلام دخمل نازي داري زنده باشه به ماسر بزن بكو با جي بلينكمت منو با ستاره هاي من بلينك
ساعت نیک
8 تیر 96 9:46
من خیلی کنجکاو هستم. شما چه طور؟