ملیساملیسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

ملیسا ؛ هدیه آسمانی

دخترم، ملیسای بابا، از وقتی که پا به این دنیای خاکی گذاشتی، شروع به نوشتن کردم، نوشتم از عشق پدری که عاشقانه دخارش رو دوست داشت. بمونی یرام با

دخترم،تاج سرم.دوستت دارگ

سلام دختر گلم.الان که دارم این نوشته رو برات مینویسم ساعت یک و چهل و نه دقیقه جمعه شب هستش.شما داری کارتون میبینی و منم دارم وبلاگت رو برای اولین بار با نرم افزار و ربات تلگرام اپدیت میکنم.خیلی وقته بهت سر نزدم.ببخشید.امروز میگفتی بریم قالاچیق.بعداز کلی فکر کردن متوجه شدم میگی بریم آلاچیق






















دخترم این عکسها رو در پارک جنگلی یاس انداختی.با مامانی و بابایی رفته بودی.الهی فدات بشم
پسندها (3)

نظرات (4)

مامان فریناز
15 مرداد 96 9:39
سلام فرشته كوچولو نازنين ماشالله چه خانمي شدي عزيزم به پسر منم سر بزن
بابایی
24 آذر 96 10:23
سلام پدر با ذوق و مهربون چقدر خوبه که یرای دخترتون مطلب میگذارید. بعد از سالها این وبلاگ دفتر خاطات میشه خدا دخترتون را حفظ کنه موفق و سلامت باشد
پارمیدا
28 آذر 96 13:54
سلام خدا حفظش کنه براتون تقریبا همسن پارمیداست.راستی این پارک جنگلی کجاست؟دوست دارم منم پارمیدا و پرهام رو ببرم.ممنون میشم پاسخ بدین
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
12 اردیبهشت 98 12:49
این پارک مال کدام شهرهستش