ملیساملیسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

ملیسا ؛ هدیه آسمانی

دخترم، ملیسای بابا، از وقتی که پا به این دنیای خاکی گذاشتی، شروع به نوشتن کردم، نوشتم از عشق پدری که عاشقانه دخارش رو دوست داشت. بمونی یرام با

سفر رامسر

سلام دختر نازم محبت. الان که دارم این نوشته رو برات می نویسم هفتم تیر ماه سال هزار و سیصدو نود و پنج و بیست و سوم ماه رمضونه.

گل دخترم چند روز پیش بعد از تموم شدن امتحانات ترم من و مامان و کلی خستگی ، تصمیم گرفتیم یه سر بریم شمال. اونم کجا؟ رامسر. هوا کلا خوب بود . من و شما و مامان و بابایی و مامانی و عمو حمید و خاله شادی و پریا و آریا. کلی بهمون خوش گذشت . مخصوصا دریا رفتن به شما خیلی چسبید و دائم می گفتی بریم دریا . البته عمو سامان و خاله شیما غائب جمع ما بودند اون هم به یک دلیل خوب . که ایشالله بعدا ازش رونمایی میشهمحبت من که خیلی مشتاقشمبوس

چهار روز اونجا بودیم و حسابی خوش گذشت .از کنار روستای کتالم که حبیب محبیان خواننده مرحوم که در اون ساکن بود و چند روز پیش به رحمت خدا رفت رد شدیم ولی بخاطر ضیق وقت نشد که از نزدیک فاتحه بفرستیم ، رفتیم تنکابن.لاهیجان.رشت.جواهر ده و جنگل صفا رود ، بازار روز رامسر و .... خلاصه کلی به شما و اریا و پریا خوش گذشت . الهی فدات شم . این پایین چند تا از عکسهای سفرمون رو میزارم .

راستی بابا دو ماه پیش هم با پرهام رفتیم شهر بازی ارم . اونجا هم کلی به شما خوش گذشت . چند تا از عکسهای شهر بازی رو هم براقرار می دم تا به یادگار بمونه.

قربونت برم امسال باید بری پیش دبستانی. من دلم نمیخواد . اخه تو هنوز اندازه فنچی و نمیتونی از حق خودت دفاع کنی. تا حرف بهت بزنند اون دل کوچولوت می شکنه. الهی قربونت برم من واقعا دوست دارم از سال بعد بری پیش دبستانی. اما مامان مصره ئو اصرار داره. قربونت برم.فکرش رو بکن مقنعه بپوشی با مانتو. الهی.

این عکس نمایی از جنگل صفا رود هستش . به همه عزیزان پیشنهاد می کنم تشریف ببرن.تو مسیر جواهر ده

خواب ناز ملیسا خانم و پریا و اریا در راه جواهر ده در خودرو

این هم تصاویر حضور پرهام خان و ملیسا خانم در شهر بازی

پسندها (14)

نظرات (13)

مامی جوون
7 تیر 95 17:28
هزارماشالا چه دخترک شیرینی دارین خداوند حفظش کنه😊
مریم
8 تیر 95 8:24
ماشالله چه دختر ماهی، خدا دخترتون رو نگهدارهدیروز دوشنبه 21 ماه رمضون بود.
asrali
8 تیر 95 15:55
عجب دخمل نازی..خدا حفظش کنه
مامان سما
8 تیر 95 18:03
سلام...... چه دختر نازی... خداحفظش کنه برا پدر و مادرش..... ان شالله..... بهترین نعمت فرزند هستش.... اونم دوران نوزادی و خردسالی.... که من تجربه کردم اما طعمی نچشیدم..... ان شالله بهترین دوران رو دخترتون در کنارتون سپری کنه....
مامان بهراد
9 تیر 95 16:23
سلام ماشاالله چه دختر زیبایی دارید،پروردگار حفظش کند، یک سوال داشتم، گویا شما و همسر محترمتان مشغول تحصیل هستید، بنده هم دانشجوام و به تازگی مادر شده ام، لطفا اگر ممکن است ازتجربیات درس خواندن و بچه داری به بنده هم بفرمایید، بسیار نگرانم ،نگران پسرم و مراقبت ازاو و نگران درسها و مقاله ها وزبان و... بنده ترم سوم دکتری هستم،باسپاس
مامان نفیسه
12 تیر 95 7:54
سلام به به به این بابای خوش ذوق.معمولا باباها کمتر اهل وبلاگ نویسی هستن ولی خیلی خوشم اومد از این عشق و علاقه شما. ماشالا چه دختر عزیزو دوست داشتنی دارید.خدا براتون حفظش کنه.امیدوارم وقتی که برای خودش خانومی شد قدر این زحمت بابا رو بدونه که براش این همه خاطرات رو ثبت کردن
مامان فدیا
12 تیر 95 11:29
عکسات خیلی خیلی قشنگ بود دختر ناز مخصوصا عکسای جنگلت و همینطور اون عکسی که از خستگی اون شکلی تو ماشین خوابتون برده
مامان ريحانه
12 تیر 95 12:46
سلام مامان ريحانه هستم . ممنون كه به ما سر زده بودين و پيام گذاشته بودين . از وبتون خيلي خوشم اومد البته و صد البته عكساي دختر نازتون وب شو قشنگ كرده . خدا براتون حفظش كنه . اگر تمايل به تبادل لينك داشتين خبرم كنين . ممنون
مامان مریم
20 تیر 95 16:20
چه دختر نازی... خدا حفظش کنه
زهرا
23 تیر 95 22:02
همیشه به تفریح
مامانی گیتا جون
27 تیر 95 8:44
سفرا بخیر معلومه حسابی بهتون خوش گذشته خدا رو شکر
مامان نفیسه
12 مرداد 95 7:45
❤مامان سونیا❤
13 مرداد 95 12:15
ای که به قم قدر و بها داده ای / کشور ما را تو صفا داده ای نام تو بر قلب صفا می دهد / روضه تو بوی رضا(ع)می دهد میلاد مسعود حضرت فاطمه معصومه(س) بردوستداران حضرتش و روز دختر مبارکباد....