ملیساملیسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

ملیسا ؛ هدیه آسمانی

دخترم، ملیسای بابا، از وقتی که پا به این دنیای خاکی گذاشتی، شروع به نوشتن کردم، نوشتم از عشق پدری که عاشقانه دخارش رو دوست داشت. بمونی یرام با

سالروز آشنایی مامان و بابا و بیست و پنج ماهگی ملیسا خانم

سلام بابا جوونم ماچ. امروز یه مناسبت مهم و شیرین در خصوص من و مامانه . امروز سالگرد آشنایی من و مامانت ، سرآغاز فصل عشق و زندگی ، شور عاشقی ، گذشت و مهربونی و از همه مهمتر امید و آرزوست . امروز دقیقا ساعت 6 عصر ، مامانت به خیمه تاریک و غمزده دلم که از دوری و جدایی خواهرزاده ام  الناز دردناک بود و خانوادم رو مستهلک کرده بود ، وارد شد و فداکاری و مهربونی رو در حق من هبه کرد . امرزو ساعت 6 عصر بهانه ای می شه برای داشتن تمام خوبیهای دنیا نظیر : مامان ،  خانواده مامان در کنار خانواده خودم . خدا رو شاکرم به خاطر تمام این الطاف ، راستی بابا الان یک هفته می شه که پام تو گچه. اومدم تو اداره فوتبال بازی کنم و از اونجایی که این نقل قول به حد تواتر رسیده که بازیکن خوب رو همیشه می زنند خندهمچ پام پیچ خورد و مجبور شدم گچ بگیرم . یه مقدار بد موقعی شد ، الان که نزدیک عروسی خاله می تونستم کمک باشم ، این اتفاق افتاد .

الهی فدات شم جدیدا حرفهایی می زنی که دل ما برات قنج می ره : مثلا بابا بدو لیموسیرین: یعنی بابا بدو بیا لیمو شیرین بخوریم . الهی فدات شم که از الان هوای بابا رو انقدر داری . یا مثلا دیروز صبح که از خواب بیدار شدی و مامانی اومده تا بغلت کنه ببره پذیرایی داد زدی و گفتی برو بیرون . الهی فدات شم اول صبح از خواب پا شدی دچار یاس فلسفی شدی؟ قربونت بره بابا.

تولد پریا خانم و فوت کردن فش فشه خاموش توسط شما جیگر بابا

گیتار نواختن ملیسا خانم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (44)

مامان آیسو وآیسا
30 مهر 92 12:28
مبارکه خیلی قشنگ بود عکسهاتوووون
مامان آوش
30 مهر 92 12:39
سلام ملیسای نانازی جونم ، من عاشق اینم که یه دختر اشته باشم اما........ تمام مراحلش سخته ؟؟؟؟؟؟بابایی نمی تونه درک کنه یه مامان چی میگه ؟ اما من عاشق گل پسرمم ، ملیسا جونم میخوام اون لوپاتو با بوسه بکنمشون .راستی من شمارو لینک کردم البته با اجازه
مامان یاسمن و محمد پارسا
30 مهر 92 12:53
مبارک باشه ایشالاه سالهای سال بابا و مامان مهربون خوشبخت و خرم باشند
باران غم
30 مهر 92 12:57
سلام وب ودخمل نازتون رو خشگل به تصویر کشیدید الهی همیشه زنده قوی خوشبخت مقاوم پیروز وباعث افتخارتون باشه بازم به کلبه بی رونق ما سربزنید
مامان بردیا شیطون
30 مهر 92 12:58
چه عکسای قشنگی............... عاشق خنده هاتم دخمل ناناز......... مبارک باشه ایشالا سالهای سال خوش و خرم در کنار هم باشین......
مامان بهاره مامان امیرمحمد
30 مهر 92 13:02
تولد تولد تولدت مبارک جیغ دست و هورا انشاءا.. 200 ساله بشی دخمل خوشگل و ناز دست همه درد نکنه که برای شما این تولد قشنگ را ترتیب دادند یک بوس آبدار از طرف من امیرمحمد بخاطر تولد ملیسا
مامان ترنم
30 مهر 92 13:34
تبریک به خاطر سالگرد آشنایی و تبریک به خاطر داشتن دختر نازی مثل ملیسا و آفرین به بابای با حوصله که وقت می ذاره واسه دخملی وبلاگ نویسی کنه خدا شما رو واسه ملیسا و ملیسا رو واسه شما حفظ کنه .
مامان آنیسا
30 مهر 92 13:38
آخی عزیزم چه نازییییی.... چه موهای خوشگلیییی وبلاگ قشنگی دارین.راستی تبریک برای سالگرد آشناییتون..
مامان محمدسروش
30 مهر 92 13:44
سلام، به به چه دختر خوشگل و نازی دارید. خدا حفظش کنه براتون. همینطور بابا و مامانش رو برای همدیگر!
مامان كياراد
30 مهر 92 16:24
سلام بابای مهربون ....سالروز آشناییتون مبارک ...امیدوارم سالهای سال کنار همدیگه خوشبخت و شادمان زندگی کنید و روزهای خاطره انگیزی را برای فرداهاتون بسازید.....
اکرم مامان رها
30 مهر 92 16:30
سلام به ملیسا جون مامان جونش و بابای با حوصله امیدوارم همیشه خوش و خرم باشید
مامان کوثر
30 مهر 92 16:59
مبارکه خیلی قشنگه..انشالله زیرسایه تون صد ساله شه
مثل هیچکس
30 مهر 92 17:10
ملیسای عزیز،تمام خوبیها رو براتون ارزو میکنم نه خوشی ها رو.چون خوشی اونه که تو میخوای و خوبی اونی که خدا میخواد .لبتون خندون ودلتون شاد بازم بیاید پیش ما .خوشحال میشیم .
مامان نیکان
30 مهر 92 18:13
سلام ممنون که به ما سر زدین.به به چه وبلاگ خوشکلی دارین مثل خود ملیسا جون .تولد شما و دختر خوشکلتونم تبریک میگم.بازم به ما سر بزنین با اجازه لینکتون میکنم
مامان احسان
30 مهر 92 23:38
مبارک باشه دعا میکنم سالهای سال در کنار هم زندگی کنید.راستی دختر نازی دارید از طرف من ببوسیدش.
مامان ثمین
30 مهر 92 23:50
مبارک باشه ان شاا... که زندگیتون تا همیشه ایام شاد و پر از مهربونی باشه
مامان نگار جون
1 آبان 92 8:31
سلام به مليسا جون و مامان و باباي مهربونش،ماشاءا... دخمل خيلي نازي داريد اميدوارم هميشه با شادي و سلامت در كنار هم باشيد. سالروز آشنايي مامان و بابا رو هم خيلي خيلي تبريك ميگم. سايت قشنگتون رو با اجازه تون لينك ميكنم تا هميشه بهتون سر بزنم،خوشحال ميشم شما هم به سايت ما سر بزنيد.
افسانه
1 آبان 92 10:04
سلام بابای ملیسا جان. از خواندن وبلاگ دخترتون لذت بردم.امیدوارم سال های شادی کنار هم داشته باشید. از طرف مامان پارسا
مامان امیرمحمد
1 آبان 92 10:17
سالروز آشناییتون مبارک،ماشاا... چه دخمر نازی دارید،انشاا... همیشه سایتون بر سرش باشه و زندگیتون پر از شادی
خاله پارمیدا
1 آبان 92 10:44
اوخی دختره ناز ایشالا تا آخر عمر با پدر مادر مهربونت در سلامتی و خوشبختی زندگی کنید
مریم مامان دونه برفی
1 آبان 92 11:02
«..گویند که لحظه ایست روئیدن عشق .. » عاشقانه هایتان مستدام . امیدوارم خداوند کانون گرم خونوادتون رو همیشه حفظ کنه و سایتون بالا سردخمل گلتون باشه . آمین.
fariba
1 آبان 92 11:06
انشاالله سال های سال در کنا ر همسرتون و ملیسای عزیز روزگار خوشی داشته باشید.ایام بکام
مامان سانلي
1 آبان 92 12:17
سالگرد آشناييتون مبارك ايشالا كه سالهاي سال در كنار هم به سلامتي و خوشي زندگي كنين. مليسا جون چه ناناز ميخندي عزيزم دوست دارم خاله
عاطفه
1 آبان 92 12:37
خدا دختر عسلتونو كه هم اسم دخمل منه براتون حفظش كنه با اجازتون لينكتون كردم
خاله الهام
1 آبان 92 17:52
ما زين جهان از پی ديدار می رويم از بهر ديدن حيدر کرار می رويم درب بهشت گر نگشايند روی ما گوييم "يا علی" و ز ديوار می رويم عید غدیر خم مبارک باد التماس دعا
مامان نیکان
1 آبان 92 19:35
امشب همه عاشقان به عیش و طربند در مدح علی به گفتگو با ادبند در گود غدیرخم به ذکر صلوات در عهد دگر به تکسوار عربند عید سعید غدیر خم مبارک باد ملیسا جونه خوشکل عیدت مبارک
مامان راضیه
2 آبان 92 0:15
مبارک باشه سالگرد آشناییتون بابای مهربون از طرف ما به همسر محترمتون هم تبریک بگیرد ملیسا جونم ببوسید فرشته کوچولو عکساش خیلی خوشگل شده هزار ماشالا
مامان ریحانه جون
2 آبان 92 16:15
علی معنای دریا در کویر است, نفوذش در عدالت بینظیر است, من از هر کاروان این را شنیدم, مسیر عشق قربان تا غدیر است... عید سعید غدیر مبارک
مامانه ملیکا
4 آبان 92 15:14
سلام زیبا نوشتید خوشبحال ملیسا خانم که همچین پدر و مادری داره به وب من هم سر بزنید خوشحال می شم
هدیه خداوند
5 آبان 92 19:11
سلام ماشالله به دختر نازتون انشالله خدا حفظش کنه دوست دارم به وب پسرک منم سر بزنیدhttp://www.dararezoye1.niniweblog.com/
مامان آرمیتا
6 آبان 92 11:49
سلام عزیزم ، چه شیطونک نازی داری لینک شدی عزیزم
مامان زینب
6 آبان 92 14:15
خواهش میکنم بیا آخرین پستم راببین.
هدیه خداوند
7 آبان 92 9:04
سودابه
12 آبان 92 9:56
سلام .دلم پوسید بس که کنج خونه وبم کز کردم و منتظر حضور دخملیام شدم تا خبری از نی نی هاشون بدن بهم.این شد که گیوه ام رو ورکشیدم و چادر و چاقچور کردم تا یکی یکی به همتون سر بزنم ببینم سلامت هستین الحمدالله؟میدونین قراره برم پام رو جراحی کنم گفتم قبلش یه دیداری تازه کرده باشم و حلال واری بطلبم.خوب خدارو شکر که شما سرتون گرمه وسلامتین.زنده باشین
مامان آرمیتا
13 آبان 92 8:54
سلام دخمل نازم...... چقد نازی ماشاالله.....ان شاالله صد سال زنده باشی
مامان محمد پارسا
15 آبان 92 20:22
سلام این روز خوب و قشنگ رو بهتون تبریک می گم انشاالله سالها در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنید
مامان فاطمه
19 آبان 92 17:01
ای جونم.چه خانم نازی.خدا حفظت کنه خوشگل خانم.
مریم مامان پرنیا
21 آبان 92 3:48
سالگرد ازدواجتون مبارک...ایشالله سالیان سال سایه تون بر سر ملیسا جون....
دختر تنها
21 آبان 92 21:55
سلام بابای میلسای ناناز امیدوارم همیشه سایه ات بابای سر دختر نازت باشه و مثل بابایی من بی وفا نباشی تنهام بذاری
مامان علی
27 آبان 92 12:23
ملیسا خانوم که واقعا نانازی چقدر عکسات قشنگه
مامان بردیا شیطون
7 آذر 92 15:38
مبارک باشه
مامی ارمیا
9 آذر 92 10:12
باا ملیسا خانوم میشه بگین این خانوم خشگله اهل کدوم شهره؟
مامان امیرمهدی
18 بهمن 92 12:13
اول که نوزادیاتو دیدم گفتم چه بچه بی نمکی!!!!!!!!!! ناراحت نشو بعد که اومدم پایین تر دیدم چه دخمل نازی،چه خوشگل چشماش چقدر ماهه ماشالا گل دختر باباش انشالا همیشه سلامت باشی اینی که میگن نوزادای زشت خوشگل میشن راسته وشما خیلی خوشگلی نازنین ملیسا
مامان آرين
18 اسفند 92 8:21
چه باباي مهربوني خدا دختر خانومتونو حفظ كنه و اميدوارم زير سايه ي پر مهر پدر و مادر خوبش بزرگ بشه