ملیساملیسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

ملیسا ؛ هدیه آسمانی

دخترم، ملیسای بابا، از وقتی که پا به این دنیای خاکی گذاشتی، شروع به نوشتن کردم، نوشتم از عشق پدری که عاشقانه دخارش رو دوست داشت. بمونی یرام با

دومین جشن تولد ملیسا و سی و دومین جشن تولد بابای ملیسا

سلام بابا جونم . سلام می دم به خانمی که دو سال از بهترین روزهای زندگیم رو باهاش گذروندم . سلام می دم به خانمی که مامانش این هدیه زیبا رو به عنوان کادو دقیقا دو سال پیش تو جشن تولدم به من هدیه داد . از مامانت ممنونم که عزیزی چون تو رو به عنوان بهترین هدیه دنیا به من اهدا کرد . تو و وجود تو نازنین بهترین هدیه برای هر جشن تولد منه . ميدونم امروز بارها و بارها تولدت رو تبريک گفتند و شايد واژه هاي تبريک اونها زيباتر بودند اما  با عشقي که من به همراه تبريکم روانه قلب مهربونت ميکنم قابل قياس نيست روز ميلاد تو روز شکفتن غنچه هاي مهربانيست با تمام وجود دوستت دارم بابا  .بزار بازم همین جا از تمام عزیزانمون که منت به سر ما می زارن و با تمام سختیها و گرفتاریهایی که دارند از تو مراقبت می کنند تشکر کنم . خصوصا مامان لقا . انشالله که همیشه سلامت و سرزنده باشند . بابا جوونم سئوال من و مامان از شما اينه : کدامين هديه را به قلب مهربانت تقديم کنيم که خود گنجينه ي زيبايي هاي عالمي؟ اي شيريني لطيف ترين سرود طبيعت، چگونه خدا را براي چنين بخشش رنگيني شکر گوييم؟

نازنین دخترم ، هرسال وقتي در 30 شهريور ماه هزاران شهاب به سمت زمين هجوم مياوردن
از خودم مي پرسيدم
چه اتفاقي افتاده که آسمونيا ميخوان خودشونو به زمين برسونن؟....
و دو سال پيش  فهميدم اونا به پيشواز حضور مسافري ميان که  زمينو
با گامهاي مهربونش نوازش کرد تا سفرشو از خودش به خدا شروع کنه

مهربون دخترم ، درسي امين طلوع شهريور،دومين گل سپیدرادرگلدان عمرت می فشانم به امیدروزی كه گلدان عمرت صاحب صدشاخه گل شود.

بابا جوونم تمام دارایی من قلبیه که تو سینه دارم و برای تو می تپه ، مي دونم كه هيچ وقت نتونستم به خاطر محدوديت هايي كه دارم براي تو بهترين ها رو فراهم كنم ، مي دونم كه شايد قبلا و حتما پس از اين حسرت خيلي از نداشته ها رو با نداشتن خودم به دلت مي زارم ، اما تو اين ، تنها دارايي ارزشمند من رو بپذير ، با دستهايي لرزان  آن را به تو تقدیم میکنم

روز تولدت خیلی خوش گذشت . الهی فدای اون ذوق کردنت بشم .

خوب چند تا عکس از شب تولد شما:

این کارت دعوت شما برای میهمانان هستش.

کیک تولد ملیسا و بابای ملیسا

ملیسا در حال برش کیک تولد

ملیسا و آریا و پریا

کادوهای ملیسا خانم و بابای ملیسا در یک نگاه

یک شب آقا پلیسه اجازه داد تا با ماشینش عکس بندازیم. ملیسا هم داره گشت می زنه و هم دستبند دستشه و میخواد خلافکارا رو دستگیر کنه. الهی قربون اون پلیس مخفی بازی درآوردنت شم.


پسندها (1)

نظرات (54)

دخملــــــی شکلکـــ
30 شهریور 92 22:29
ممنون از دعوتتون... امیدوارم عاقبت به خیر باشه و مایه سرافرازیتون باشه به درگاه خدا...... از طرف دخملی شکلک برا ملیسای عزیز یه بالابر وبلاگ هدیه میگیرید.... امیدوارم پذیرا باشید... به این آدرس برین و رنگ و مدل بالابرتونو اونجا (بصورت رایگان)سفارش بدین... الان هماهنگی شده...
دخملی شکلکــ
30 شهریور 92 22:31
ضمنا متوجه شدم کدی تو تنظیماتتون هست که وقتی کسی میخواد به وبتون سر بزنه موقع باز شدن وبلاگتون یهو وبتون ارور میده و نمیشه نظر داد.... تو انتخاب کد هاتون دقت کنید
مامان امیرپسرسرما
30 شهریور 92 22:40
سلام تولدکوچولوتون مبارک.....
مثل هیچکس
30 شهریور 92 23:46
تولد شما ونازنین دخترتون مبارک باشه .ایشالا سالیان سال درکنار هم خوش وخرم باشید من اولین بار از طریق وب ملیسا جون با نی نی وبلاگ اشنا شدم وبعد از اون برای پسرم وبلاگ درست کردم هر چند خیلی دیر شد ولی از شما ممنونم که ما را با نی نی وبلاگ اشنا کردید .
خاله مهربون
31 شهریور 92 4:06
سلام عزیز خاله تولدت مبارک گمپ گلم ممنون از بابای مهربونتون که بنده رو به این مراسم با شکوه دعوت کردن.همه این کارت پستال های تو لینک: http://parparook.niniweblog.com/cat27.php تقدیم وجود نازنینت.خوش بحالت همچین بابایی داری که بخاطرت وبلاگ مینویسه.آخه من اینجا بیشتر دیدم مادرها واسه فسقلی هاشون وقت گذاشتن.و شما باید به داشتن همچین پدر و مادری افتخار کنی. بازم میگم عزیز من عشق من تولدت مبارک اینم یه آهنگ واسه تولد نازنینم: http://parparook.niniweblog.com/post520.php اینم یه عالمه شکلک تولد که بهتر بود باباجون ازشون استفاده میکردن: http://parparook.niniweblog.com/post517.php http://parparook.niniweblog.com/post518.php http://parparook.niniweblog.com/post288.php اینم کلی ایده واسه تولد سال آینده گلم: http://parparook.niniweblog.com/post275.php http://parparook.niniweblog.com/post231.php http://parparook.niniweblog.com/post65.php بازم به خاله سر بزن هر روز یه عالمه مطلب جدید داریم.دوستت دارم گلم
مامان علی خوشتیپ
31 شهریور 92 7:28
تولدت مبارک خانوم گل.الهی 120ساله شی -------- بابای ملیسا یه فکری برای ویروسهای وبتون بکنید،به سختی میشه نظر گذاشت
خاله الهام
31 شهریور 92 8:22
مليسا جونم تولدت مبارك چقدر كادوي خوشكل برات آوردن دست همشون درد نكنه انشالله به سلامتي ازشون استفاده كني گلم
الهام
31 شهریور 92 8:57
سلام.مرسی ازدعوتتون.انشاا...روزهای بهتری درکنارهم داشته باشید.خوشحال میشم اگه مایل به تبادل لینک بودیدخبرم کنیدواسه ملیسای عزیز
مامان احسان
31 شهریور 92 9:08
سلام دخمری خوشگل و بابای مهربون تولدتون مبارک امیدوارم سالیان سال در کنار هم و البته در کنار مامانی مهربون عاشقونه زندگی کنید .
مامان گل پسرا
31 شهریور 92 10:07
گلم،تولدت مبارک.
مهتاب
31 شهریور 92 10:54
ملیسا کوچولو تولدت مبارک عزیزم یه بوس تپل از طرف من و حلما کوچولو
سارا(مامان سوگل)
31 شهریور 92 11:05
سلام.امیدوارم دخملی در پناه خدا 120 ساله بشی.
هلیا دخمل خوشگل
31 شهریور 92 13:02
تولدت مبارک ملیسا جونم امیدوارم هزار ساله شی خاله جون
رها
31 شهریور 92 13:55
تولدت مبارک ملیسا جون
مامان مانلی
31 شهریور 92 14:31
تولدت مبارک عزیزه خاله ایشالله 120 ساله بشی خوشگل خانم
مامان گیسوجون
31 شهریور 92 16:50
تولدش مبارک الهی 120 ساله بشه
مامان سپهر
31 شهریور 92 19:56
سلام . تولد ملیسا جون مبارک. ایشاله 100 سال زنده باشن
کوثر
31 شهریور 92 21:01
تبریک میگم تولدشو ایشالاه زیر سایتون سلامت باشه. مبارکه
sari
1 مهر 92 8:37
سلام ... تولد هر دو مبارک ... امیدوارم هر سال به خوشی تولدتون رو جشن بگیرید... عکسای قشنگی بودن... مرسی از دعوتتون ...
مامان رز
1 مهر 92 10:43
عزیزم تولدت مبارک باشه هم خودت هم باباییت ان شاالله 120 سال در کنار هم با آرامش زندگی کنید وب قشنگی داری دست باباییت درد نکنه راستی اون عکسی رو که داری به گربه ها غذا می دی رو خیلی دوست دارم خیلی شجاعی آفرین با گل رز من دوست میشی ؟؟؟؟؟؟؟؟
رها جون
1 مهر 92 12:02
ملیسای خوشگل تولدت مبارک باشه همیشه شاد بمونی عزیزم
مامان ستايش
1 مهر 92 14:04
واي چه دختر نازي داريد! تولد مليسا و بابايي مبارك به ماهم سر بزنيد
مامان حدیث
1 مهر 92 14:26
بوی پاییز می آیدوهوا پر شده از آرزوهای خوب که برای ملیسای کوچکم به بادها سپرده ام. . .کاش پنجره باز باشد. . . تولدت مبارک تنها دلیل زندگی ما مان و بابا. . .همیشه سربلند ونامدار باشی خانم کوچولو.
مامان بهاره مامان امیرمحمد
1 مهر 92 15:10
جیغ دست و هوراااااااااااا تولدت مبارک دختر قنشگ انشاءا.. 200 سالگیتو جشن بگیری با سلامتی و خوشبختی در کنار مامانی و بابایی عزیزم خیلی عکسهای قشنگی بود مامانی دستشون درد نکنه یک بوس آبدار به افتخار تولد بوسسسسسسسسسسس بوصصصصصصصصصصصصصصصصص بوثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثث بو3333333333333333
محیا مامان دینا
1 مهر 92 16:00
ملیسا جونم تولدت مبارک
ainaz
1 مهر 92 16:00
salam melisaye nazam tawalodat mobarak
مامان نی نی
1 مهر 92 16:03
سلام ممنونم از اینکه دعوتمون کردید چه دخمل خوشگلی انشاا.. سالیان سال در کنار هم بخوبی و خوشی زندگی کنید واین روزا رو رو جشن بگیرید ممنون میشم لینکم کنید
مامان آدرینا
1 مهر 92 16:54
تولدت مبارک ملیسا
مامان فهیمه
1 مهر 92 19:08
تولدت مبارک ملیسا خانم ناز,انشالله زیر سایه ی پدر و مادر خوبت سالیان سال به خوبی و خوشی زندگی کنی
مامان آنیساوپریسا
1 مهر 92 20:48
ملیسا جون تولدت را با تاخیر تبریک میگم انشاالله 120 ساله بشیممنون که به وبلاگمون سر زدین.این بوسها هم از طرف من برای ملیسای خوشگل
مامان اهورا
2 مهر 92 8:14
تولد ملیسا جون و بابایی مبارک!!!!انشالله صد سال در کنار هم و البته در کنار مامانی شاد و سلامت زندگی کنید...
مامان اهورا
2 مهر 92 9:12
آتلیه خانگی ما رو حتما" ببینید
مامان شایلین جون
3 مهر 92 15:26
ای جانم ملیسا جونم تولدت مبارک. تندرست و شاد باشی الهی. بابایی نوشته هاتون زیباست بی شک ملیسا جون وقتی بزرگ بشه و اینا رو بخونه خیلی لذت خواهد برد. شما بهترین هدیه ها رو براش به یادگار میذارید. آفرین بر پدر مهربون و با احساس. ملیسا جونم خدا هم شما و هم بابا مامانتو حفظ کنه.
فاطمه(مامان متین)
4 مهر 92 10:38
در شب زیبای میلادت تمام وجودم را که قلبی ست کوچک در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمان زیبایت میکنم و با بوسه ای عاشقانه تولدت را تبریک می گویم آغاز بودنت مبارک
مامی آیسا
6 مهر 92 12:40
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....
مامان بهداد
7 مهر 92 9:28
سلام با یه کم تاخیر تولد گل دخترتون مبارک. امیدوارم که همیشه سلامت و شاد و سربلند باشه. ملیسا جونم الهی که خوشبخت بشی و عاقبت به خیر. در پناه خدا باشه.
مامان بهاره مامان امیرمحمد
10 مهر 92 12:20
سلام لطفاً به وب من سربزنید یک موضوع خیلی خیلی مهم با تشکر
بهار
12 مهر 92 0:53
سلام ساخت قالب ویلاگ سفارشی.
نگین مامان رادین
13 مهر 92 19:14
___$$$$$$$$______$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ______$$$$$$$$$$$$$$$$$ ________$$$$$$$$$$$$$ ___________$$$$$$$ _____________$$$ ______________$ آپم و منتظر نیم نگاهی حتی گذرا ......
katy
14 مهر 92 19:58
man 1maho nimame tavolodet mobarak nokhochiye maman baba mesle mahi mah bemoni
ملیحه مامان پریا
15 مهر 92 11:33
ملیسای عزیز تولدت مبارک انشالا سربلند باشی همیشه
نگین مامان رادین
16 مهر 92 18:28
کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم روزت مبارک فرشته ی کوچولوی دوست داشتنی
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
20 مهر 92 11:51
عزیز دلم روزت با تاخیر مبارک
الناز(ممول)
20 مهر 92 16:59
سلام به ملیسا کوچولوی خوشگل و سلام به بابای مهربونش که انقدر براش زحمت یکشه و وبلاگش رو زیبا نوشته. تولد ملیسا خانوم و بابای ملیسا مبارک باشه ایشالا خدا سایه بابا و مامان ملیسا رو از سرش کم نکنه و ملیسا رو برای بابا و مامانش نگه داره و گل دختری به همه آرزوهاش برسه ایشالا 120 ساله بشید ممنونم که به ما سر میزنید
داداش آرمین جون
27 مهر 92 23:47
ملیسا جان تولدت مبارک خوش حال میشیم به وبلاگ ما هم سر بزنید.
عاطفه
28 مهر 92 11:56
تولدت مبارك مليسا جوني به وب منم سر بزنيد
مامان بردیا شیطون
30 مهر 92 13:00
قربونت برم تولدن مبارک................... ایشالا 120ساله شی عسل............ چه عکسای قشنگی......
مامان ارغوان
30 مهر 92 14:27
مبارکه
مامان یسنا
7 آبان 92 9:56
تولدت مبارک باشه ملیسا خانوم انشا...زیر سایه پدر و مادرت زندگی خوب و آروم همراه با سلامتی داشته باشی به دنیای زیبای یسنای من هم سر بزنین
خاله
11 آبان 92 19:40
خدا حفظش کنه........ وب دختری منم بیا...........
مامان فاطمه
19 آبان 92 17:06
با یکم تاخیر تولدت مبارک ملیسا جونی.
مریم مامان پرنیا
21 آبان 92 3:45
ملیسا جون تولدت مبارک عزیزم
نرگس مامانه باران
23 آذر 92 22:37
چه جالب همسر و دختر منم متولد یه روزن
نگار(مامان سام)
29 دی 92 19:08
وبلاگ زیبایی دارید.ماشالله ملیسا جون خیلی ناز و خوشگله.این عکساش با ماشین پلیس خیلی باحاله.