ملیساملیسا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

ملیسا ؛ هدیه آسمانی

دخترم، ملیسای بابا، از وقتی که پا به این دنیای خاکی گذاشتی، شروع به نوشتن کردم، نوشتم از عشق پدری که عاشقانه دخارش رو دوست داشت. بمونی یرام با

فرشته زیبای زندگی من و مامان : دوستت داریم

قلبسلام دختر ناز و مهربونم . ملیسای عزیزم . الان که دارم این نوشته رو برات ی نویسم شما خوابی. دیشب شب قدر بود. خیلی از دل شکسته ها و افرادی که جز خدا تکیه گاه واقعی ندارند ، دیشب به درگاهش استغاثه کردند و ازش کمک خواستند . انشاله که خدا به نیاز همه این افراد پاسخ مثبت می ده چون خودش گفته که من بهترین بخشنده ها هستم . دیشب تو رو بغلم گرفتم و آروم ازت خواستم تا برای الناز ، دختر عمه خوبت بهترینها رو از خدا بخواهی . از خدا خواستم تا بهش الهام کنه که ما عاشقونه دوستش داریم و بی صبرانه منتظریم تا بزرگتر شه و با درک اوضاع ،شرایطش مهیا شه و بیاد سراغمون . چند رو پیش به دعوت یکی از دوستان برای انجام کاری دو روز رفتیم بابلسر و شما  کلی بهت خوش گذشت . دیشب برای اولین بار بستنی آلاسکا با طعم پرتقال خوردی . الهی قربون اون طرز بستنی خوردنت بشم. جدیدا به هر کسی که تمایل داشته باشی که غذا یا نوشیدنی بهت بده ، با گفتن کلمه بیشین ، اصرار می کنی که حتما کنارت بشینه و از دست اون غذا بخوری . الهی فدات شم . غذا نخوردنت هم که یه معضل برای همه شده. یه ماشین برقی برات گرفتم که وقتی بهت میگم گاز بده تا ماشین حرکت کنه ، شما هم به سرعت شروع می کنی فرمون و بدنه ماشین رو با دندون گاز گرفتن . خوب گناه نداری هنوز نمی دونی که پدال گاز ماشین چیه؟ قربونت برم من .

کلمات جدیدی که شما به کار بردی  :

آره : آده

خیار : سیار

هندوانه : نونونه

ماشین : ماسین – بیب بیب

بستنی : بسسنی

امیر مهدی یه مار آبی رو به دست گرفته

اینجا شما بغض کردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (51)

نفیسه
8 مرداد 92 15:58
سلام بابای ملیسا تشکر میکنم از اینکه به وبلاگم اومدین از طرف من ملیسا جون جونی رو ببوسین من شما رو لینک کردم خوشحال میشم شما هم منو ارمیا جون رو لینک کنید
مامان امیرناز
8 مرداد 92 16:06
سلام فرشته چه خانومی شدی میبینم که اومدی طرفای ما امیدوارم بهت خوش گذشته باشم عزیزم
هستی.
8 مرداد 92 16:29
چه دخمل نانازی دارین.خدا حفظش کنه.مرسی از این که به وبم سری زدین.
معصومه
8 مرداد 92 16:30
عزیزم چه ناز شدی ماشالله خدا حفظت کنه جیگرم
مامان آروین (مریم)
8 مرداد 92 16:34
سلام از اینکه منو به وبتون دعوت کردین کمال تشکر دارم . هزار ماشاالله دختر ناز و خوشگلی دارین . خدا حفظش کنه . حتما تواولین فرصت تمام پستهایتان را خواهم خواند .
fandoghiyebarfi
8 مرداد 92 17:00
نازی به ملیسای خوشکل..لینکتون میکنم..اگه موافقید..ممنون..ملیسا جون بوس خاله..
مامان کیاراد(آرزو)
8 مرداد 92 17:02
سلام.ماشاا... دختر نازو دلبری دارین.چشم نخوره ملیسای عزیز.به وبلاگ ما هم سر بزنید خوشحال میشیم یه عالمه بوس واسه ملیسا جون
مامان بابا ریحانه جون
8 مرداد 92 17:49
سلام.. عبادت هاتون قبول باشه... شب بیست و سوم ماه رمضان ما رو هم دعا کنین... ان شالله همیشه خنده های ملیسا جون رو ببینیم... به وبلاگ ما هم سر بزنید... براتون یه خبر داریم... ریحانه جون تو جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده اگه دوست دارین ما رو همراهی کنین کد 845 رو به 20008080200 پیامک بزنید... پیشاپیش از مهربونیتون تشکر میکنیم... ممنون
محیامامان دینا
8 مرداد 92 18:42
ملیسای عزیزم خیلی خوشگلی شما.خدا برای مبمبن و بابا نگهدارت باشه.
خاله فریبا
8 مرداد 92 18:49
سلام دوست عزیزم من برای اولین بار در عمرم در یه مسابقه بنام نی نی شکمو شرکت کردم. کد انتخاباتیم 527 است که اگه لطف کنید به شماره 20008080200 پیامک کنید ممنون می شم. آرزو دارم برنده بشم. راستی حتما بهم سر بزنید خوشحال می شم. امیدوارم بتونم جبران کنم. Avisa1389.niniweblog.com
عاطفه
8 مرداد 92 19:05
اللهی فدای بغض کردنت بشم . هزار ماشالله که روز به روز ناز تر میشه . ایشالا دختر عمه هم شرایط و درک میکنه.موفق باشید و خیلی خوشحالم که از پست جدید باخبرم کردید.
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
8 مرداد 92 21:05
سلام ممنونم که خبرم کردید و ممنونم از طریفتون از بلاگم وای خانوم خانوما چه جاهای قشنگی رفته چقدر خوشگذرونده اما اونجا چرا گریه میکردی عزیزم
مامان ثنا
9 مرداد 92 12:19
سلام چه دخمل نازی خدا براتون نگه داره ممنون که به وبلاگ ثناجونم سر زدین لینکتون کردم اگه شما هم دوست داشتین لینک کنید
مامانی محمد طاها
9 مرداد 92 13:19
یه عالمه گل برا ملیسا جون
مامان متین
9 مرداد 92 13:58
چه دختر خوشگلی دارین ممنون از اینکه به وبلاگ متین سر زدیناین گل و بوس تقدیم به ملیسا جون
مامان فتانه
9 مرداد 92 16:56
وای چه عکسای نازی چه دخملی نازی .....مرسی از اینکه به ما سر زدین مایل به تبادل لینک هستین؟
ساراکوچولو
9 مرداد 92 16:58
ماشالله ملیساجون ..راستی بابای ملیسا حتمادوتاپست آخر ساراجون دوباره ببینید
مامان ترنم
9 مرداد 92 17:31
سلام خوشحال شدم به ما سر زدین چه دخملی نانازی مخصوصا اون عکس نوزادیش که گوشه صفحه هستش خیلی نفسه . ممنون بابایی ملیسا جونی
مامان مهبد كوچولو
9 مرداد 92 17:45
سلام . به به به چه دختر نازي . خدا حفظش كنه . هميشه به تفريح و سفر و گردش . خيلي عكس هاي مليسا قشنگ بود
مامان جونی
9 مرداد 92 18:32
خدا براتون نگهش داره.
الهام مامان علیرضا
9 مرداد 92 19:49
فدای این خانم ناز چه عکس های قشنگی خاله شما خیلی شیرین زبونی فدای شیرین زبونیات
مامان یسنا
9 مرداد 92 20:11
ماشالا چه دختر نازی
mamane m@ni
10 مرداد 92 0:41
اول ممنون بابت اینکه به وبلاگ مانی من سر زدید ,بازم تشریف بیارید و با نظراتتون خوشحالمون کنید راستی چه دختر مو فری قشنگی دارید درست مثل عروسکاست خدا ببخشه بهتون
الهه
10 مرداد 92 2:08
سلام ممنون از اظهار لطفتون دخترتون نازنین و دوست داشتنیه خدا این فرشته رو برای پدر و مادر عاشقش حفظ کنه انشالله زیر سایه تون بزرگ بشه با آرزوی بهترین ها
مامان حنانه
10 مرداد 92 15:04
سلام طاعات و عبادات قبول ماشالا به این دختر ناز خدا برای مامان و باباش حفظش کنه به وب دختر منم سر بزنین خوشحال میشم
ازاده
10 مرداد 92 22:23
سلام.چه دختر نازی دارید .خدا حفظش کنه.از اینکه به ما سر زدید ممنون.با کمال میل لینکتون کردم
Maman kourosh
10 مرداد 92 22:57
سلام ماشالا دخةر ماهي داريد خدانكهش داره ايشالا سلامت وشاد باشه ممنون كه به وبلاك ما سر زدين
مامی کیارش و کیانا
11 مرداد 92 0:06
ماشاله خدا حفظش کنه خیلی دخملی نازیه زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه در ضمن خیلی خوشحال میشم پدرای خوش ذوقی مثل شما رو میبینم همیشه سلامت و خوشحال باشید
مامان دوفرشته
11 مرداد 92 1:46
چه دخمل نازی خداحفظش کنه
مامان رادمهر
11 مرداد 92 12:32
سلام ملیسا کوچولوی ناز.من خیلی وقت بود به وبلاگت سر نزده بودم.ماشالله خانومی شدی برای خودت.قدر مامان و بابای مهربونت رو بدون عسلم.
زهره مامان عرفان خان
12 مرداد 92 0:46
سلام به ملیسای عزیز و بابای خوبش مرسی که وبلاگ گل پسرم رو مزن کردین ملیسا خانم چه نازه ماشاالله ؛ وبلاگش هم با سلیقه و خوشمل فقط کاش توی معرفی یا پست ثابت تاریخ تولد و محل تولد خانم خوشگله رو یادداشت میکردین برای تبادل لینک موافقم ؟؟؟ خبرم کن عزیزم
الناکوچولو
12 مرداد 92 1:40
اینم از طرف النا کوچولو برا ملیساجون
مامان علي خوشتيپ
12 مرداد 92 10:20
سلام باباي مليسا جان ممنون به وبمون سر زديد من چندبار خواستم براتون نظر بذارم ولي وبتون ويروسي بود و نميشد نظر گذاشت و سريع صفحه بسته ميشد با افتخار لينك شديد
مامان پارمیدا
16 مرداد 92 13:37
خدا این فرشته نازو واستون حفظ کنه . به ما هم سربزنید خوشحال میشیم .
مامان سانلي
17 مرداد 92 13:01
سلام عيد فطر مبارك و طاعات و عباداتتون قبول باشه. وبلاگ خوبي دارين دخترتون هم ماشالا خيلي نازه.من با اجازه لينكتون كردم
مامان ارتین
18 مرداد 92 0:17
سلام .عید فطر مبارک.امیدوارم همشه شاد و سلامت باشید
fandoghiyebarfi
18 مرداد 92 18:22
مامانی سلام عید شما و دختر گل مبارک..بوووووووووووووس
سودابه
18 مرداد 92 23:43
قدر بشناسید مستان آخرین پیمانه را ساقی امشب میکند تعطیل این میخانه را گو به مهمانان که مهمانی به پایانش رسید خورده یا ناخورده؛ باید ترک کرد این خانه را عید سعید فطر مبارک
مریم مامان دونه برفی
20 مرداد 92 13:01
با پست 18 ماهگی آپم بفرمائید. عزیزم من شما رولینک کردم اگه بخوای می تونیم تبادل لینک داشته باشیم.
مامان آروین
20 مرداد 92 13:17
عید آمد و عید آمد با نقل و نوید آمد رمضان مبارک رفت این فطر سعید آمد دنیا شده یکسر گل هرگوشه پرازبلبل هر خاک شده بستان چون نور امیدآمد این عید فرخنده را به همگی شما عاشقان ودلدادگان صیام تبریک و تهنیت عرض می نمایم . . .
انسیه نظری
23 مرداد 92 20:41
سلام ملیسای عزیزم انشالله همیشه به سفر و سفر به سلامت خاله چرا غذا نمی خوری نی نی من همسن تو هست خوب به به می خوره بخور خاله آفرین -------------------------------- پدرملیسا من امروز موفق شدم به شما سر بزنم آنتی ویروسم اجازه ورود به سایت شما رو نمی داد خیلی تلاش کردم امروز موفق شدم به مامان ملیسا خانم سلام برسونید شاد سلامت و موفق باشید کانون زندگیتان گرم و آفتابی باشد انشالله
مامان فتانه
24 مرداد 92 11:51
ما اومدیم با پست جدید
مامان اهورا
25 مرداد 92 10:11
سلام.تبریک میگم بهتون بابت وبلاگ قشنگتون.ملیسا جون ماهه!!!ترو خدا از طرف من یه ماچ گنده از لپای خوشگلش بکنید.با اجازه من لینکتون کردم.خوشحال می شم اگر شما هم به اهورای من سر بزنید.
مامان اهورا
26 مرداد 92 10:57
سلام بابا ...پس پست جدید کو؟؟!!! من هر روز سر می زنم تا عکسای جدید ملیسا جون و ببینم. راستی با اجازه لینکتون کردم.به ما هم سر بزنید.
آجی مهدیه
3 شهریور 92 15:03
واااااااااای ملیسا جون خاله الان که عکستو ( همون که ناناژ توی جنگلی ) با اون عکس معرفی سایتت مقایسه میکنم با خودم میگم جل الخالق نگاااااااااااا چی ، چی شده
آجی مهدیه
3 شهریور 92 15:04
شیطون من تو هم آلاسکا دوست داری اوووووووووووووخ قبوووونبشم عین خاله مهدیه ای ناز ، ماه ، خوجل ، دوست داشتنی
صبا خاله ی آیسا
5 شهریور 92 18:26
به به چ دختره خووب و نازی چ عکسای قشنگی. من شمارو باافتخار لینک میکنم خوشحال میشم بیشتر به هم سر بزنیم
صبا خاله ی آیسا
6 شهریور 92 15:41
دوسن نشیم ؟
مامان آنی
12 شهریور 92 19:01
ای جانم چه عکسای جالبی گرفتی ملیسا جونم باز هم بیاین پیش ما خوشحال میشیم
قشنگتر از بهشت
22 شهریور 92 15:25
سلام به مليسا خانم ناز💋💋💋 خاله جون انشالله هميشه سلامت باشي 🌹🌹🌹
ماجون
27 دی 92 19:00
سلام باباجونملیساباتشکر از شمابرای دختمل گلم اسفند دود کن خیلی خوشکله خدا براتون نگه اش داره