ملیساملیسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

ملیسا ؛ هدیه آسمانی

دخترم، ملیسای بابا، از وقتی که پا به این دنیای خاکی گذاشتی، شروع به نوشتن کردم، نوشتم از عشق پدری که عاشقانه دخارش رو دوست داشت. بمونی یرام با

دومین نیمه شعبان ملیسا خانم

سلام بابا جوونم قلب بازم فرصتی شد تا بیام و از تو و خوبیهات بنویسم . از شیرین زبونی هات ، از ناز کردنت ، از دلبری هات ، از خوشگلیت و مهربونیت بنویسم . الهی فدات شم تا می بریمت بیرون هر خانمی که شما رو می بینه ناخودآگاه می گه : عزیزم. خوب اتفاق مهم این که امروز به سلامتی بله برون خاله شیماست . اگه خاله بره خونه بخت ، مامانی و بابایی تنها می شن . اونوقت شما و آریا و پریا هستید که باید همدم و مونس و کمک دست مامانی و بابایی باشید . انشاله که همه جوونهای دم بخت زود ازدواج کنند و به خونه بخت برن، بیا امروز که نیمه شعبان و روز میلاد و تولد امام زمان هستش دعا کنیم تا عمه هم به خونه بخت بره و اون هم خوشبخت شه . انشالله . خوب دیگه صاحب یه عموی جدید هم شدی و حالا کلی عمو ی مهربون داری .

اجازه بده اینجا چند تا از کلماتی رو که می گی بنویسم:

علو: آلو

عموپورنگ : امپنگ

توپ بازی : توبازی

شیما: شیا

چیپس : چیس

عکس : اس

ماست : ماس

آریا : آییا

پریا : پپر

شادی : شاتی

امیر مهدی: اممدی

کفش : کشی

مرسی : میسی

دنت: دا

قاشق : گاشو

پوشک: پی پی

سرسره : بالا

جامپینگ: پر

تولد : تلود

آیناز خانم 6 ماهگی خودش رو با کیک پخته شده توسط مادرش در کنار تو برگزار کرد

تلفن صحبت کردن شما بسیار دیدنی و تماشایی هستش

ملیسا و عینک دودی ملیسا

ملیسا و آریا خان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (50)

عمه ی النا و سلاله جون
3 تیر 92 13:17
ای جان چه دختره نازی
khahare farnaz
3 تیر 92 13:17
Salam be melisa jun va pedare meheabunesh Mamnoon behemun sar zadin Aksaye melisa junam kheili khoshgele Eidetunam mobarak Shima junam khoshbakht beshe ishala
مامان مریم
3 تیر 92 13:28
عیدت مبارک عزیزم...ماهی و شیرین زبون
مامان نيما
3 تیر 92 13:28
با سلام نيمه ي شعبان شما هم مبارك ممنون از حضورتون
مامان سویل
3 تیر 92 13:35
عیدت مبارک ملیسا جونم. واییییییییییی چه بزرگ شدی گلم.ایشالله که زنده باشی
منصوره.الف
3 تیر 92 14:36
صبحدم پيك مسيحا دم جانان آمد گفت برخيز كه آرام دل و جان آمد سحر از پرده نشينان حريم خلوت نغمه برخاست كه شاهنشه خوبان آمد عیدتون مبارک التماس دعا!
زینب مامان حسین جیگر
3 تیر 92 15:43
سلام عیدتون مبارک...شاد باشی و خوشحال
زهرامامانه ایلیا جون
3 تیر 92 21:40
سلام به به اینجا چه خبره چقدر عکس افرین به ملیسا خانوم بلبل زبون هزار ماشاا. خاله جون موش بخورتت
مامان فاطمه ناناز
3 تیر 92 21:48
سلام ..... عیدتوووووووووووووون مبارک واقعا وب قشنگی دارید ....ملیسا گل هم خیلی خیلی ناز و نمکیه
پرهام ومامانش
3 تیر 92 23:22
کوتاهترين دعا براي بزرگترين آرزو... "اللهم عجل وليک الفرج" عيدتون مبارك
عاطفه
4 تیر 92 1:01
خدای من چقدر این دختر دوست داشتنیه !!!!!!!! چقدر این آهنگ قشنگه ! چقدر پست ها خوندنی ! میشه دفعه ی بعد هم که آ‍پ کردید خبرم کنید ؟ ممنونم
بچه های دیروز
4 تیر 92 1:16
سلام عید شما هم مبارک .. ماشالله چقدم نازه .. ایشالله خدا نگهدارش باشه .. ممنون که سر زدید
ریحانه(مامان پارسا)
4 تیر 92 8:00
سلام ملیسای نازنین خیلی عکسات خوشگلن خاله جون خوشحال میشم پیش ما هم بیاید و نظر بدید.
مامان عرفان - نگار
4 تیر 92 9:20
مليسا جون اين فرهنگ لغت ات هم مثل خودت ناز و دوست داشتنيه.
فاطمه مامان الينا گلينا
4 تیر 92 11:05
اي جونم شيرين زبون .خيلي وقت بود ميومدم سر مي زدم ولي مطلب جديد نمي گذاشتيد .روي مليسا را ببوسيد
مامان جونی
4 تیر 92 11:06
سلامزده نااااااااااااااااؤ شىه ىخملتونزز بيا \يشمونز
بابای حسین
4 تیر 92 12:08
سلام بابای خوش ذوق و خوش سلیقه ملیسا خانوم وبلاگتون خیلی قشنگه واااااااااااااااااااای این دختری ماشاللا چقدر نازه خدا حفظش کنه ممنون میشیم اگه به ما هم سری بزنید منتظر حضور گرمتان هستیم .
انسیه نظری
5 تیر 92 2:01
سلام ملیسا خانم گل، نمی دونم چه زمانی این مطلب رو می خونی می خوام بگم بابت خیلی دوستت داره و معلومه مامانت از اون بیشتر چون فرشته ای قشنگ و زیبا مثل تو رو تربیت کرده . من الان 30 سالمه دارم برات می نویسم و ازدواج کردم . اینو بدون هیچ کس پدر و مادر نمیشه قدرشونو بدون پیام به پدر ملیسا:از اینکه به وبلاگ totfarangi سر زدین ممنونم.خداوند شما را برای هم نگهدارد.و همیشه سلامت و شاد باشید.
مینا
5 تیر 92 9:14
ببخشید بابای ملیسا من 1 سوال داشتم در مورد طریقه کار با وبلاگ .... منم می خوام مثل وبلاگ ملیسا وبلاگ پسرم... نظرات قابل رویت توسط دیگران باشه ... ولی با این حال که می زنم نظر مورد تایید است ... ولی نمایش نمی ده .... میشه راهنمایی کنید ممنون از لطفتون
مامان آرینا مو فرفری
7 تیر 92 2:11
سلام دوست عزیز آرینا در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به دخترم رای بدین.فقط کافیه کد 143 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل) هر شماره موبایل تنها یکبار مجاز به ارسال پیامک است.در غیراینصورت رای محسوب نمی شود مرسی از همراهی شما. ---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(*)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$
افسانه
7 تیر 92 2:18
سلام ملیسا جونم سلام بابا و مامان خوب و مهربون ملیسا جون خیلی وبلاگ قشنگیه من که واقعا لذت بردم و یاد خاطراتم افتادم به ملیسا جونم هم بخاطر داشتن یه همچین بابای ناز و مهربون مامان خوش سلیقه و نازش حسودیم شد.... اسشالا سایه تون از سر ملیسا جونم کم نشه و خدا ملیسا جونو واستون نگه داره اسپندم دود کنید واسه این دخمل خوشملمون چهره نازی داره مخصوصا چشماش.... راستی بابای خوب ملیسا قلم خیلی خوبی دارید خیلی ... ممنون
مهسا مامان نورا
7 تیر 92 22:27
نورا در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به دخترم رای بدین. فقط کافیه کد 190 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. مرسی خاله جونی
جیگیلی
7 تیر 92 23:36
سلام خیلی دختر نازی دارید مخصوصا اون چشماش واقعا خوشگله خدا براتون نگهش داره این برای دختر خانومی نازتون
متین
8 تیر 92 3:07
سلام خوش به حال ملیسا با این بابای مهربون دخمل نازی دارین خدا حفظش کنه براتون سر بزنید نظر یادتون نره
مامان ریحانه
8 تیر 92 10:37
با سلام بسیار تبریک میگم بهتون که تونستید از ابتدای تولد ملیسای عزیز وبلاگشو پایه گذاری کنید و پابه پاش بیاین. ایشالا که این همراهی بپاید و همیشه و همیشه در کنار هم خوب و سلامت باشید. من و دخترم به تازگی به جمع نی نی وبلاگیها پیوستیم، سوالی داشتم در مورد نظرات خوانندگان که اول پاسخ داده تایید می کنم ولی توی وبلاگ منعکس نمیشه. ممنون میشم راهنمایی کنید.
ainaz
9 تیر 92 2:17
پارمیدا
9 تیر 92 17:02
سلام مدتها بود گرفتار بودم وفرصت سر زدن به همراهان خوبی چون شما را نداشتم امروز برای عرض ادب و سلام خدمت رسیدم به ما سر بزنید مایه افتخار و مباهات است.
مامان آرتین
9 تیر 92 21:38
سلام پسر کوچولوی منم توی جشنواره تابستانه شرکت کرده منتظر رای های مهربونتون هستیم اول ببینید بعد کد293 به شماره 20008080200 پیامک کنید .وب قشنگی دارید لطفا به ما هم سر بزنید
محمدحسين(قهرمان كوچك)
11 تیر 92 3:33
سلام دوست جونم.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم لطفا کد 343 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. منتظر راي شما هستم. مليسا جونم عكسات همش قشنگه!
مامان نیاز
12 تیر 92 17:35
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
مامان محمدرضا
13 تیر 92 16:43
سلام دوست عزیز پسرم تو 2تا مسابقه شرکت کرده اگه دوس داشتین به وبلاگس سر بزنید وبهش رای بدین مرسیییییییییی
مامان فاطمه
14 تیر 92 12:57
سلام بابایی خوب. ماشاالله دختر نازی دارید . زنده باشه انشاالله . ممنون که به ما سر زدید. به خاله شیما هم تیریک می گم . انشاالله همهی دخترا خوشبخت بشن.
مامان آدرینا
15 تیر 92 1:05
با سلام عکسهای ملیسا جون دیدم واقعا دختر زیبایی دارید و از اینکه به دیدن وبلاگ دخترم امدین و روز مادر بهم تبریک گفتید ممنونم
سودابه
17 تیر 92 14:21
لا هول ولا قوة الا به لله. بابای ملیسا به گوش اسپند نشه فراموش
مامان کوثری
22 تیر 92 10:54
با سلام تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست: حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد http://temparti.blogfa.com/ انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و... انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون) انواع قاب و فریم عکس ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن همه جوره در خدمت شما هستیم طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید
مامانی وروجک ارمیا
22 تیر 92 19:48
دوست عزیزم سلام.با ارزوی قبولی طاعات و عباداتتون.ارمیا وروجک با کد 603 در مسابقه نی نی وبلاگ نی نی شکمو شرکت کرده.اگه به ارمیا رای بدین لطف میکنید. 603 http://www.niniweblog.com/images/festival92/603.jpg
مامان جونی
23 تیر 92 8:18
سلام بابای ملیسا.پس چرا نمیاین یه سر به وبلاگ ما؟میشه به دخترم رای بدین؟توی نی نی خوشمزه شرکت کرده.کافیه از تلفن همراهتون 217 رو به 20008080200ارسال کنید.ممنون
مامان عسل
25 تیر 92 11:27
ای جان دلم چه دلبری شده این دختر
مهتاب مامان على
25 تیر 92 11:37
سلام واااااااااى چه دخمل ناز و مامانى و چه باباى خوش ذوقى خوش به حال مليسا خانوم که باباش اينقد دوسش داره بابايى خدا اين فرشته نازو بهتون ببخشه وسايتون بالا سرش مستدام باشه انشاءالله
سودابه
26 تیر 92 0:20
سلام دخمله فکر کنم زود داماد دار بشی لا هول ولا قوة الا به لله حرفم بگیر با دو گوش اسپند نشه فراموش پاک یادم رفت واسه چی اومئدم اینجا محمد متین تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده با کد683لطفا به نوه گلم رای بدین.آخه من ققبلا با همراهم برای بقیه رای دادم و نمی تونم بهش رای بدم قبلا از رای شما ممنونم
مامان راضیه
27 تیر 92 0:25
هزار ماشالا چقدر دوست داشتنیه این فرشته کوچولو خدا حفظش کنه چقدر شیرینه حرف زدنش ببوسیدش از طرف ما
لی لا
31 تیر 92 13:59
خدا حفظش کنه خیلی ناز و تو دی برویه . انشاالله شاهد شادی ها و موفقیت هاش باشید
مامان بهداد
3 مرداد 92 15:58
سلام بابایی. طاعات و عباداتتون مبارک. هزار ماشاا... به این گل دختر. خوشگل بود.خوشگلتر شده. چقدر هم موهاش گشنگه. در پناه خدا باشه و همیشه سلامت و شاد و شنگول باشه.
سمیه
8 مرداد 92 16:36
سلام خیلی ممنون به وبلاگ دخملم سر زدید رمز عکسها 1392 هست خوشحال می شم بازم بیایید ماشالله خیییییلی دختر نازی دارید من با افتخار لینکتون می کنم
علی
9 مرداد 92 17:32
سلام دوست خوبم یک عکس یا یک اهنگ گذاشتی ویروس داره اذیت میکنه نمیزاره بیام تو خیلی هم دوست دارم عکس های دختر خوشگلتون ببینم
علي خوشتيپ
10 مرداد 92 13:38
سلام عمو جون .نماز و روزه هاتون قبول میشه به وبم سر بزنی؟توی مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم و به رایتون خیلی خیلی نیاز دارم. فقط کافیه 118 رو بدون هیچ علامت و نشانه ای به شماره 20008080200 پیامک کنید. اگه با چند تا شماره هم این کار رو بکنید که خیلی خیلی ممنون میشم[بوسه] تو رو خدا رای بدیدا[تشویش] راستی به قید قرعه به یک نفر از رای دهنده ها مبلغ 100000 تومن هم جایزه میدن
ریحانه
10 مرداد 92 17:18
سلام. چه وبلاگ نازی!!!! من ریحانه خواهر دانیال هستم می خواستم خدمتتان عرض کنم من شما رو لینک کردم اگر میشه شما هم من رو لینک کنید. باتشکر .ریحانه
محمدحسين***قهرمان كوچك***
14 مرداد 92 5:52
سلام دوست جونم .زود به لينك زير بريد و ثبت نام كنيد. در فرم ثبت نام حتما شماره تماس بذاريد و حداقل یک بار با کلمه عبور ارسال شده به ای میل خود در صفحه معرفی دوست وارد وب سایت شويد. ***مسابقه شيبا*** http://shibaclub.com/forms/registrationform.aspx?refid=30283
Nar joon
24 مرداد 92 0:39
هزار ماشالا خيلي ناز هست دخترتون خدا نگهش داره ١٢٠ ساله بشه اسپند دود كنين براش
سمیه
9 شهریور 92 5:15
خیلی ناز شده هزار ماشالللللللللللله راستی من نتونستم لینک خودمو تو وبلاگت پیدا کنم من خیلی وقته شما رو لینک کردم