ملیساملیسا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

ملیسا ؛ هدیه آسمانی

دخترم، ملیسای بابا، از وقتی که پا به این دنیای خاکی گذاشتی، شروع به نوشتن کردم، نوشتم از عشق پدری که عاشقانه دخارش رو دوست داشت. بمونی یرام با

روز مادر مبارک

سلام بابا جون قلب. اول از همه اینکه باز هم عذر می خوام اگر دیر دارم می نویسم . خیلی مشغله زیاد شده و .... از این حرفها  .دوم اینکه امروز روز مادره ،سالروز تولد حضرت زهرا . انشالله که خانم فاطمه زهرا همیشه نگهدار و پشتیبان تو و فرشته های نازنینی چون تو باشه . عزیزم ، می خوام با تو به مامان تو و همسر خودم این روز رو تبریک بگم اما شایسته تر می بینم که اول به مامانی ها خصوصا مامان لقا تبریک بگیم ، به چند جهت : اول اینکه اگر فداکاریهای مامانی ها نبود من و مامانت هم شاید الان وضعیتمون این نبود و یا تقدیر جور دیگه ای با ما رفتار می کرد . دوم اینکه بودن اونها برای ما مایه دلگرمی و خوشبختیه . همین دعایی که در حق من و تو و مامان می کنند خودش نعمت بزرگیه . سوم اینکه واقع امامانی تو این مدت زحمت تو رو خیلی کشیده . دوست دارم که این روزها رو بعدها که بزرگ شدی ارج و قرب براش قائل بشی و فراموش نکنی . خوب بابا جوونم من چند روز پیش یزد بودم . این بار دوم بود که به شهر یزد مسافرت کردم . تو هتل پارسیان صفائیه ، چند تا تاب و وسایل بازی بود که با دیدنشون دائم به یادت می افتادم . واقعا بودن تو و مامانت در کنارم آرزوی همیشگی و قلبی من هستش .

دیروز هم رفتم بهشهر تا مدارک ثبت نامم رو تکمیل کنم . 20 روز مونده به امتحانات و من واقعا دلهره و استرس خاصی دارم . فرصت زیادی برای درس خوندن نداشتم اما انشالله خدا کمکم می کنه و از این امتحانات هم سربلند گذر می کنم . خوب ناناز بابا به من بگو ببینم چرا برات شده یه عادت که نیمه های شب از خواب بیدار می شی و گریه می کنی ؟ انشالله به آرامش کافی برسی و نیمه های شب اینطوری از خواب بیدار نشی و گریه کنی . دوستت دارم دخترم ، ای از جنس و تبار گل ، ای تو از جنس و تبار خانم فاطمه زهرا ، دوستت دارم . امروز رو به مامانت ( بخاطر هدیه دادن تو دقیقا تو روز توادم به من ) ، مامان مامانت ، مادرم  ، خواهرم و خاله هات تبریک می گم.راستی بابا جوونم خیلی دوست داشتم که امروز مادر مامان در قید حیات بود و صداش رو می شنیدم . خیلی دوستش داشتم ، اما با رفتنش تازه فهمیدم که نمی دونستم که چقدر بی حد و اندازه بهش علاقمند بودم .

و اما عکسهای سفرنامه اصفهان شما نازنین دخترم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (43)

خاله رکسانا جون
11 اردیبهشت 92 17:07
خداوند دختر ناز تونو براتون حفظ کنه زیر سایه پدر و مادر مهربونش
مامان امیرناز
11 اردیبهشت 92 17:29
سلام چه عکسایی فرشته ناز روز مادر و به مادر مهربون تبریک می گم
بابای ارشیا
11 اردیبهشت 92 18:12
چه زیباست وقتی گلی به این زیبایی را به دل طبیعت می گذاری تا چون شکوفه ای رعنا زیبایی ببخشد به زمین و زمان خدا خداوند در اوج شادمانی و دلخوشی در کنار هم سلامت و باعزتتان فرماید انشالله ... عکس های بی نظیری بودند دستتون درد نکنه
nira
11 اردیبهشت 92 21:52
ملیسای ناز ،خدا حفظت کنه عزیزم انشالله همیشه به شادی و خوشی باشی
مریم مامان پرنیا
12 اردیبهشت 92 1:48
سلام چقد عکسای ناز دوردونه تون قشنگن. ایشالله لحظات ملیسا جون همیشه به شادی وتفریح با خانواده عزیزش .واین روز فرخنده تبریک به همه ی مامانای دنیا ویک سبد گل روز تقدیم به همه شون
مامان ایلیا
12 اردیبهشت 92 13:18
سلام بابای ملیسا جون مرسی که به وب پسر ما سر زدی ماشالله به این دختر ناز خدا حفظش کنه
مامان دریا
12 اردیبهشت 92 16:39
چه دختر نازی دارید هزار ماشالا خدا حفظش کنه
غزل
12 اردیبهشت 92 18:42
ماشالله چه نازه این دخملی . خدا نگهش داره واستون.
ماماطهورا
12 اردیبهشت 92 20:39
عروسك خاله مثل هميشه ناز و خوشگل شديييي خدا مادر مامان روهم بيامرزه انشالله
سپیده از وبلاگ "کودک من"
13 اردیبهشت 92 1:27
با سلام. تولد حضرت فاطمه مبارک. ماشالله به دخملی. خدا حفظش کنه.
مامان امی تیس و آترین
13 اردیبهشت 92 10:58
ماشاالله چقدر بزرگ شده ملیسا خانوم ناز رنگ چشمهاش هم تغییر کرده درسته? ایشالا که زیر سایه پدر و مادر خوبش بزرگ بشه?
الينا گلينا
14 اردیبهشت 92 13:55
سلام .خيلي عكسهاي با نمكي گرفتيد .مليسا جون هم خيلي ناز شده
مائده(ني ني بوس)
14 اردیبهشت 92 18:04
وااااي چه دخمل عسلي خوش گذشت خاله؟
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
15 اردیبهشت 92 3:48
سلام عزيزم.آپم با كلي مطلب طنز..... زود زود بيا.....منتظر نظراتت هستيم بازم ميام كه كامل بخونمت
شادي مامان پارسا
15 اردیبهشت 92 10:35
خداي بزرگ نگهدار دختر ناز و خوشگلتون باشه، عكسها هم فوق العاده زيبا هستن
سپیده از وبلاگ "کودک من"
15 اردیبهشت 92 15:35
با سلام. این پست شما رو قبلا دیدم و نظر گذاشتم.
خاله پارمیدا
15 اردیبهشت 92 16:02
آخی چه نی نی نازیه خدا نگهش داره
سودابه(شیرین ترین شیرین)
15 اردیبهشت 92 16:44
سلام نوشته هاتون عالی بود همچنین عکسهای ملیسا جون مکانهای تاریخی رو زیباتر کرده بود خدا براتون نگهش داره
مامان عسل
15 اردیبهشت 92 17:06
سلام بابایی مهربون وبلاگ خوشگلی دارید ملیسا کوچولو هم خیلی نازه ماشاالله. بوووووووووووووووووس واسه ملیسای نازم
ملیحه مامان پریا
15 اردیبهشت 92 18:23
خدا این عروسک رو براتون حفظ کنه
مامان رادمان
16 اردیبهشت 92 3:40
بابای ملیسای عزیز سلام.ماشالله چه دختر ناز ی الهی همیشه سالم وسرزنده باشه سایه شما ومامانش هم روی سرش.راستی گریه های شبونه ملیسا جون بیشتر به خاطر دندون در اوردن ودرد لثه هستش چندماه دیگه این مرحله هم به پایان میرسه .رادمان منم خیلی تو خواب گریه میکرد وچند ماهی هست که به ارامش رسیده وراحت می خوابه.موفق باشید .
مانی محیا
16 اردیبهشت 92 8:27
خدا نگهش داره.. ممنون که به ما سرزدی..
مامان مارال دون
16 اردیبهشت 92 9:51
عکسای ملیسا جون یکی از یکی قشنگترن خدا واقعا براتون حفظش کنه . انشاءالله همیشه به شادی و باتشکر از لطفی که نسبت به وب مارال من داشتید .
مامان شایلین
16 اردیبهشت 92 10:32
با سلام هزار ماشالا چقدر ناز و دلفریب این ملیسا جون. از طرف من ببوسیدش.به مامان مهربونش هم روز مادر رو تبریک بگید. من لینکتون کردم دوست داشتین لینکمون کنین خوشحال میشیم. خدا نگهداره این نانازیا و
غزاله(خیال تو)
16 اردیبهشت 92 15:09
سلام از اینکه برای دیدن عکسای شیرین دخمل مخملتون ازم دعوت کردین ممنونم.برام ادرس نذاشته بودین از وبلاگ یکی از دوستان پیداتون کردم.امیدوارم همیشه در کنار هم شاد باشین و لحظه هاتون لبریز ارامش باشه.ی بووووووووووووووووووس ابدار واسه ملیسا ملوس.
مادر تينا بانو
16 اردیبهشت 92 15:43
چقدر این دوست‌داشتن‌های بی‌دلیل خوب است... مثل همین باران بی‌سوال که هی می‌بارد .... که هی اتفاقا آرام و شمرده شمرده می‌بارد....
غزاله
16 اردیبهشت 92 16:14
میبخشید من واسه گذاشتن عکس به دلیل حجم بالای عکسا دچار مشکلم.تو عکسا متوجه شدم دوربین شما هم کنونه شما چیکار میکنید که عکسا اپلود میشن؟
مامان زهره
16 اردیبهشت 92 17:41
امیدوارم همیشه با هم خوب و خوش باشید و خدا شما را برای ملیسا و ملیسا را برای شما حفظ کنه
خاله علی اکبر
17 اردیبهشت 92 9:07
خدا دخملی قشنگتون رو براتون حفظ کنه
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
18 اردیبهشت 92 3:15
   ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★  آپـــــــــــــمــــــــــ ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
18 اردیبهشت 92 3:21
همه پست رو خوندم...زيبا نوشتيد...خدا مامني رو رحمت كنه....ايشالله مادر و همسر و دختر خوشگلتون رو خدا براتون حفظ كنه....عكساي مليسا جونم خيلي قشنن...مخصوصا اون عكسي كه كنار فرشته است و عكساي كنار گلها و غروب خورشيدددد مليسا جوني خيلي دوستت داريم نازنازي
مامان ملیکا
18 اردیبهشت 92 15:47
سلام بابای ملیسا خانم روز زن رو به همسرتون تبریک میگم ببخشید شما بهشهری هستید؟؟
بابای امیر
19 اردیبهشت 92 14:52
سلام و عرض ادب خیلی وقت بود به این بابای احساساتی سرنزده بودم متن های احساساتی و زن پسندی می نویسی ایشالله همیشه کانون گرم خانوادت آرام و پرتلاتم باشه ماشالله ملیسا جون هم حسابی خانم شده ضمناً سفرا تون هم بخیر و خوشی خوشحال می شم به ما سربزنید همواره پایدار باشید
بابای کیمیا و کیانا
21 اردیبهشت 92 0:14
با سلام امیدوارم خداوند این دختر زیبا و دوست داشتنی را براتون حفظ کنه و سایه شما همیشه بالای سرش باشه و عکسهای زیبایی در نصف جهان انداختید . امیدوارم همیشه خوش و خرم باشید
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
21 اردیبهشت 92 4:06
سلام باباي مهربون....يه خبر بد...وبلاگمون مسدود شد....همش پريد..........اين لينك جديد وبلاگمونه....بهمون سر بزنيد....لينك جديد رو ثبت كنيد لطفا و بازم پيش ما بيايد...منتظرتونيم
مامان بهراد
22 اردیبهشت 92 11:01
سلام عزيزم روز مادر با تأخير مبارك باشه چقدر دختر نازت بزرگ شده ماشاا... اميدوارم كه هميشه موفق باشه تو رو خدا ببخشيد كه دير سر زدم آخه خيلي سرم شلوغ بود و تنبل شدم اميدوارم كه كوچولوي نازت مليسا جون خاله مژده رو ببخشه آفرين بخشيدي چه جاهاي زيبايي رفته اين دخمل خوشگل ايشاا... هميشه در سفر باشيد و شادمان
مامان بهراد
22 اردیبهشت 92 11:03
سلام مليسا عزيز حالت چطوره روز مادر به بهترين مادر دنيا مبارك باور كن خيلي تاخير داشتم چه وبلاگ پسرم و چه دوستان بهراد كه بهشون سر نزدم اين دخمل مامان چقده زيبا و ناز شده چه جاهاي خوشگل و زيبايي رفتين هميشه شاد باشين خاله مژده رو ببخش به خاطر دير اومدن و سر زدن به مليسا جون
مامان بهداد
22 اردیبهشت 92 16:08
به به . همیشه به گردش و سفر . هزار ماشاا... چه خانومی شده برای خودش ملیسا جونی. شاد و سلامت باشه.
مامان آرتین
27 اردیبهشت 92 1:11
سلام.ماشالله چه دختر نازی دارید خدا حفظش کنه. خوشحال میشم به عنوان دوست شما رو لینک کنم و اگر تمایل داشتین من و لینک کنید با نام آرتین نابغه کوچک
خاله بهناز ِ مهدی
6 خرداد 92 1:24
چه دختری چه چیزی !!!! خدا براتون حفظش کنه ایشالا . به وبلاگ مهدی هم سر بزنید.
حسین سرابلو
24 خرداد 92 14:49
سلام ملیسا چی کار میکنی .وبلاگت خیلی باحاله.به وبلاگ من هم سر بزن.
فریبا
12 شهریور 92 13:26
سلام ابتدا تشکر میکنم که به وبلاگ این بنده حقیر سر زدید. به شما وهمسر محترمتون بابت این هدیه آسمانی صمیمانه تبریک میگم.انشاالله زیر سایه علی بن موسی الرضا زندگی شاد و عاقبت بخیری داشته باشید و خداوند نگهدار همیشگی ملیسای خوشکلتون باشه. فریبا
مامان تکتم
30 مهر 93 10:47
]چه دختر نازی امیدوارم زیر سایه خداوند وپدر ومادرش خوشبخت سعادتمند باشه