ملیساملیسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

ملیسا ؛ هدیه آسمانی

دخترم، ملیسای بابا، از وقتی که پا به این دنیای خاکی گذاشتی، شروع به نوشتن کردم، نوشتم از عشق پدری که عاشقانه دخارش رو دوست داشت. بمونی یرام با

دخترم دومين بهار زندگي تو فرا مي رسه اما بدون که چهار فصل كامل نسيت . هواي تو هواي ديگريست .

سلام بابا جوونم . بازم دير شد تا از تو و خوبيهات بنويسم . ازت معذرت ميخوام . خيلي سرم شلوغ بود . خوب بگذريم خانم خانماي من چطوره ؟ الهي فدات شم چقدر ناز و دوست داشتني شدي . چقدر از دوست و آشنا و رهگذر و غريبه با كارها و حرفها و رفتارت دل مي بري . خيلي خانم شدي . هر روز مهر و محبتت رو بيشتر از روز قبل به خانوادت نشون مي دي . دوستت دارم نازگل من . تفاوتي نداره خواب باشم يا بيدار بابا ، زيباترين تصوير پيش چشمام تويي ناز گل من.

 من و مامان خيلي دوستت داريم و از ديدن خودت ، چهره معصومانه و قشنگت ، كارها و حرفهات كلي لذت مي بريم . اين اواخر جفت ماماني ها يه مقدار كسالت دارند . از خدا بخواه كه هر چه زودتر حالشون رو خوب كنه . مخصوصا مامان لقا كه خيلي زحمتت رو به دوش داره مي كشه . برات مي ميرم بابا . تو وانمود كن كه از اين مردن تب كردي ، همين براي من بسه.

از اواخر سال گذشته مريضي به ما امان نداده ، اول تو مريض شدي و 4 تا آمپول زدي . بعد مامان مريض شد . بعد من مريض شدم و دو تا سرم با سفترياكسون زدم . من كم كم داشتم خوب مي شدم كه باز مامان مريض شد و سه تا سرم بهش تجويز كردند . درست روز سوم سرم مامان بازم ساعت 5 صبح حال تو نازنين دخترم بد شد  و رفتيم درمانگاه و دو تا آمپول بهت دادند و الان هم وضعيت زياد خوبي نداري ولي انشاله روبراه مي شي .ديروز هم مامان رفت سرم بزنه ، من شما رو تو خونه نگهداشتم ، خانم پرستار سرم رو به زير پوست دست مامان زده بود و كلي دست مامان باد كرده بود . نميدونم چرا اينقدر تو حوزه پزشكي سهل انگاري مي شه . حكمت خدا اين بود كه سال رو با مريضي شروع كنيم . خدا به تمام مريض دار ها صبر بده و تمام مريض هاي خاص و سخت و مريضي هاي طاقت فرسا رو شفا بده . سلامتي نعمت بزرگيه . خلاصه اينكه با درمانگاه سر كوچه قرارداد فاميلي بستيم . احتمالا مامان و بابا ها رو هم بياريم اينجا نشون دكتر بديم تا مشترك ويژه بشيمنیشخند. الهي قربونت برم .

راستي بابا جوونم جديدا خيلي با پارك و تاب بازي و سرسره بازي حال مي كني .تا پارک یا اسباب بازیهای پارک رو مي بيني دائم كلمه بالا بالا رو تكرار مي كني .  خداروشكر كه كم كم داري لذتها و شيريني هاي دنيا رو درك مي كني . چند وقت پيش با امير مهدي و مهديه رفتي شهر بازي و كلي بازي كردي باهاشون . ايام تعطيلات جايي نرفتیم و من بعضی از روزها رو سر کار رفتم . اما بعد از تعطيلات اگر خدا بخواد چند روز مي ريم اصفهان ، انشاله سفرنامه مصور اصفهانت رو هم تو وبلاگت قرار مي دم . خوب من برم بابا . دوستت دارم.

خوب این عکس شما و آیناز خانم تو اواخر سال 91 هستش

وای وای مهمات چهارشنبه سوری ملیسا خانم

همونطور که گفتم شدیدا علاقه پیدا کردی به پارک و اسباب بازیهای پارک

قربون اون چشمهای عروسکیت برم من

نمی دونم چه اصراری داری که خود موز رو مثل هسته هلو فرض می کنی و پوست موز رو میوه قابل خوردن

این نوع خوابیدنت رو که دیگه نگو ، کم جا و به صرفه

ملیسا خانم و بازی با گربه های کبابی سر کوچه

سفره هفت سین مامان که به دلیل وجود مشغله زیاد یکساعت قبل از سال تحویل چیده شد

سفره هفت سین زن عمو و ملیسا خانم

الهی فدات شم واکسن یکسال و نیمی شما رو خیلی اذیت کرد و تا سه روز رنجور بودی

ملیسا خانم در حال تعقل در خصوص وسیله ای به نام جارو برقی

ملیسا ، آریا و پریا - دختر خاله و پسر خاله - سوار بر شیر سنگي

ملیسا خانم تازه از خواب بیدار شده ( بدون شونه و آب و جارو و .... )احتمالا شبش خواب وحشتناک دیده

ملی خانم پلنگ مهربون بابا

ملیسا خان و امیر مهدی و مهدیه ( دختر عمه و پسر عمه )

و....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

مامان تارا و باربد
17 فروردین 92 10:10
بلا دوره انشالا خدا صحت و عافیت عطا کنه عکسا عالیه امیدوارم همیشه خوش و خرم باشید و در کمال سلامتی
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 فروردین 92 10:19
همیشه به شادی و گردش ملیسا خانم عکسها بسیار جالب بود دست بابای و مامانی درد نکنه
الی مامان
17 فروردین 92 10:21
مبارک باشد روزها سلامت باشید
منِ عاشق خدا
17 فروردین 92 11:03
سلام بابایی ملیسا خانم ممنون که برام نظر گذاشته بودید . مطلب جدیدتون را کامل خوندم و عکس های نازنازی ملیسا خانم گل را هم ماشاالله هزار الله و اکبر نگاه کردم انشاالله که بیماری هم از این به بعد از خانواده سه نفری تون دور باشه و هر سه تاتون همیشه سالم و سلامت باشین و از حضور ثمره عشق تون لذت ببرین خب فکر کنم زیادی پر حرفی کردم الفرار
مامان مریم
17 فروردین 92 11:28
عزیزم ایشاله زودتر همه تون خوب شید...عیدتم مبارک خوشگلم..همیشه به تفریح و بازی عروسکم...
مهسا (مامان آینده ی یه دخملی♥)
17 فروردین 92 12:15
سلام به شما بابای مهربون .. هزار ماشالله خیلی خیلی دختر شیرین و نازی دارین ایشالا همیشه سالم و سلامت باشه من هم برای شما سالی پر از بهترین ها و خوبی هارو آرزو میکنم
مریم مامان باران
17 فروردین 92 12:50
سلام به به چه دختر نازیخدا حفظش کنه الهی زود زود همتون خوب خوب بشید
مرجان مامان آران
17 فروردین 92 12:59
ایشالا سال خوبی داشته باشید همیشه دلتون شادو لبتون خندون باشه
مامان محمدرضا
17 فروردین 92 13:21
سلام .ممنون به وب ما اومدید و وقت گذاشتید.شما از همین الان با افتخار به جمع دوستان محمدرضا پیوستید.امیدوارم همیشه سلامت باشید و حال ملیسا جون هم هر چه زودتر خوب بشه و هیچوقت مریض نشه الهی.وبتون هم با وجود عکسای ملیسا جون و نوشته های شما زیباست.راستی رای هم یادتون نره.مرسی
مامان متین
17 فروردین 92 14:39
سلام بابای مهربون سالنو مبارک .یه سلام ویژه هم برای ملیسا خوشگله که خیلی خیلی ماه شده. ایشالله سال خوبی داشته باشی. الهی... ایشالله که همیشه تنتون سالم باشه. ماشالله خوشگل خانم هر چی میپوشه بهش میاد .مخصوصا لباس پلنگیه.
سپیده از وبلاگ "کودک من"
17 فروردین 92 14:53
سلام . سال نو مبارک. سفره هفت سین ملیسا کوچولو در البوم نوروزی ثبت شد
نارینه
17 فروردین 92 14:59
سلام عزیزم سال نو مبارک ... انشالله امشال پر از شادی و برکت توی زندگیت باشه و البته سلامتی ... عکساتم ماشالله خیلی نازه ... به مامان بگو اسپند دود کنه برات حتما
معصوم/مامان جان جان فاطمه
17 فروردین 92 15:22
سلام عيدتون مبارك،ممنون كه به وب جان جان فاطمه من اومديد. ماشاالله دختر ناز و قشنگي داريد،انشاا... به زودي همه خونواده شما لباس عافيت به تن كنن. با اجازه لينكتون ميكنم،شما هم اگه دوست داشتيد خوشحال ميشم لينك كنيد
آيشن جون
17 فروردین 92 19:55
سلام باباي مهربون.مليساخانم ناناز واقعا كه خوردني ونازه.خدا صحت وعافيت عطاكنه.خب بچه اين چيزا رو هم داره بايد صبورانه مراقبش بود.بخصوص مامان اين كوچولوها كه خدا براشون بعنوان يه فرشته آسموني ومحافظ اين فرشته كوچولوها قرارداده.ان شاالله روزاي خوبي پيش روتون باشه.بابايي آيشن جون
مامان آراد(خاطره)
17 فروردین 92 20:28
سال خوبی رو براتون آرزو میکنم...سال باشه توام با شادی و سلامتی... عکسای ملیسا جون هم مثل همیشه محشرن...
مامان نسرین
18 فروردین 92 1:34
از اینکه به ما سر زدید ممنونم .ایشالله سال جدید سال سلامتی براتون باشه.عکسا خیلی قشنگه دختر نازی دارید ماشالله خدا حفظش کنه. وبلاگتونم هم قشنگه و برام خبلی جالبه که شما نویسنده وبلاگ دخترتون هستید چون معمولا مامانا بیشتر این کارو میکنن.بابای با ذوقی هستید.همیشه شاد باشید.
مامان بهراد
18 فروردین 92 7:49
سلام به مليسا خانم گل سال نو بر شما مبارك باشد انشاا... هزاران درود به شما كه چقدر بزرگ و دوست داشتني شدي و صد هزار تشكر براي اين باباي زحمتكش و اما يه گله چرا بهراد جزو دوستان وبلاگ مليسا نيست يعني قابل ندونستين ديگه من كه يقين دارم يادتون رفته درسته؟
مريم براي من يعني زندگي،عشق،اميد
18 فروردین 92 11:58
سلام ممنون از اينكه به وب مريم سرزديد ،فرشته آسموني شما هم مثل مريم من بسيار زيبا ودوست داشتنيه.براي شما وخانواده محترم آرزوي سربلندي وخوشبختي دارم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
18 فروردین 92 13:29
سال نو مبارک. سالی پر از شادی و سلامتی براتون آرزومندم.
حامی
18 فروردین 92 13:38
همیشه خوشبخت باشید و سرزنده و شاد..با این هدیه ی زیبای خواستنی
سودابه
18 فروردین 92 19:42
سلام .خوبید؟سر تا سر زندگیتان سبزوبهاری وهر روزتان نوروز .عیدتان مبارک. دعاگویتان بودم .
سودابه
18 فروردین 92 19:45
سلام ملیسا جونم مامان و بابا خوبن .دختر تو چه شانسی داری که بابات برات می نویسه خوخشل و تو دلبرو ملوسکم که هستی حالا با این همه امتیاز چطور هنوز لینک من نشدی نمیدونم من که تو رو لینکیدم اگر تو هم خواستی بلینکی لطفا با اسم میوه دلم محمد متین باشه
مامان دوقلوها
18 فروردین 92 21:15
سلام عزیزم سال نو مبارک دوقلوهای من و پسر عمه شون سید محمد رضا غفاری توی جشنواره آتلیه سها شرکت کردن ممنون میشم اگه بهشون رای و امتیاز 5 رو بدین
بهاره مامان امیرمحمد
19 فروردین 92 12:16
سلام بابای ملیسای عزیز - سال نو مبارک باشه - امیدوارم سال خوبی برای تمامی اعضای خانواده باشه - وای عزیزم هزار ماشاءا.. چه دختر نازی فداش بشه خاله بهاره خیلی هزار الله اکبر خوشگل و خوش تیپه - من امروز با وب شما آشنا شدم - گل دختر شما 5 ماه از امیرمحمد ما بزرگتره خدا نگهداره براتون - خوشبحال ملیسا باورم نمیشه چه بابای با ذوقی کمتر اتفاق میفته یک پدر اینقدر با ذوق که برای نی نی خودش وب بنویسه - آفرین به این بابای مهربون - با ملیسای عزیزتراز جونم به ما هم سربزنید - من و امیرمحمد خیلی خوشحال می شیم با شما دوست بشیم - وبتون را لینک کردم - ملیسا را از طرف ما ببوسید
مامانی درسا
20 فروردین 92 3:38
انشاالله بزودی خوب شه دختری ...... پست زیبایی بود همیشه شاد باشین
نسرین مامان صدرا
20 فروردین 92 9:07
سلام . ممنون از تبریک نوروزیتون . من هم سال نو رو به شما و خانواده محترمتون تبریک میگم ماشاء الله به این دخمل ناز خدا براتون حفظش کنه وب لاگ ملیسای عزیز رو در لینک دوستان پسرم صدرا اضافه کردم شاد و پیروز باشید .
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
21 فروردین 92 3:21
سلام مليسا جون....ديراومدي باعث شد ما هم دير بيايم...چه عجب بابايي فرصت كردن خدارو شكر... سلام به مليسا و مامان و باباي مهربونش.... سال نو مبارك و سرشار سلامتي و خوشبختي و سعادت.... خوشحالم كه روزگار خوب و خوشي رو سپري ميكني.... همه عكساتو ديديم و كلي كيف كرديم... باباي مليسا لطفا زود زود آپ كنيد...دلم برا چشماي قشنگ دخملي تنگ ميشه... بازم ببخش كه ما هم دير اومديم... با شروع شدن درس و مدرسه و دانشگاه ماهم سرمون حسابي شلوغ شده.... دوستتتتتتتتتتتتت داريم.....
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
23 فروردین 92 20:14
سلام ممنون که سرزدی ماشاله دخملی واسه خودش خانمی شدها دوست داشتین ادرس عکس اپلود شده دخملی رو تواین وب بزارین تا توی البوم نی نی ها ثبت بشه والبوممون رو زیباتر بکنه ممنون منتظریم www.mahsa80.niniweblog.com (عکس نی نی خودت رو پیدا کن)وب دخترم مهسا جون
مامان ایناز کوشمولو
26 فروردین 92 23:17
سلام ملیسای گلم عیدت مبارک.....تا چند روز دیگه ایناز میخواد بیاد پیشت....به امید دیدار
حبیب
29 فروردین 92 14:35
عکسای جالبی گذاشتی. همشو دیدیم. منو رسول و رضا . از طرف ما ببوسش.
ماماطهورا
6 اردیبهشت 92 21:11
سلام ماشاللهههههههههههه خيلي مليسا جون نازههههههههههه خدا حفظش كنه
مامان آناهیتا
10 اردیبهشت 92 18:53
بابای مهربون این پیغام رو به مامان مهربون ملیسا جون برسونید . مادر شاهکار طبیعت است روزتون مبارک مادر مهربون
ماماطهورا
11 اردیبهشت 92 13:40
چه گویم در مقام تو , تو ای روح اهورایی , تو نور چشم خورشیدی تو زهرایی , تو زهرایی . . . روز زن رو به همه ي دوستهاي عزيزم تبريك ميگم
فاطمه پولائیان
18 خرداد 92 14:16
سلام بابای ملیسا چقد فرزندتون زیباست امیدوارم خداوند براتون سالم نگهشداره وهمینطورشماروبرای فرزندتون وبلاگ زیبایی بود .
سمیه
8 مرداد 92 16:41
عزیزم خیلی ناناز بود عکسهای اصفهانش به ملیسا جون بابت بابای خوش قلبش تبریک می گم